Hei alle sammen. Vi har kjøpt 2 sesongkort og fikk mail at disse måtte hentes før kampen 6 april. Er det slik at disse kan hentes i luka på åråsen før kampstart imorgen? Vet at de ligger på LSK shop, men har ikke hatt anledning. Noen som vet?
Sesongkort 2014
Collapse
X
-
Det har ihvertfall tidligere vært muligere å hente disse ut på åråsen 2 timer før kampstart, og frem til billettsalget stenger, så jeg vil tro det fortsatt er muligKommentar
-
Jeg stusset også på den formuleringen i den mailen , men tar det forgitt at man kan hente det imorgen.Kommentar
-
Blir så utrolig skuffa over at vi ikke hentet Norling når man ser medieoppslagene fra Bergen. Fyren er jo alle supporteres store drøm. Driter i hvor "merittert" han er, en sånn fyr hadde trukket mange ekstra tilskuere bare fordi han er genuint opptatt av supporterne til klubben han er i. I Bergen vil han møte pipekonsert annenhver helg, mens hos oss hadde han fått oppleve ordentlige supportere.
Fuck Hagenissen og de andre sjefsnissene på ÅråsenKommentar
-
Både ja og nei Sportslig har han mislyktes totalt, men det kan det være mange årsaker til, uten at det betyr han er en dårlig trener. Jeg tror fortsatt personen Norling hadde passet glimrende på Åråsen.
Men nå har jo Haglund-toget for alvor begynt å rulle, så inntil videre har den sindige svensken min fulle støtte***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar