Ingen stor CV når det kommer til utdannelse, men har da oppnådd ganske gode resultater etterpå. Adecco er et forholdsvis stort selskap og det er slettes ingen enkel oppgave og lykkes der. Det er nok positivt for LSK sin del at vi nå får inn en daglig leder hvilket virker til å ha spesialfelt innenfor markedsføring og rekruttering, begge punkter vi ikke har vært spesielt dyktig på de siste åra. Samtidig er en daglig leder stilling myntet på mye annet arbeid enn nevnte områder, hvor vi allerede har egne ansvarlige. Hun har dog hatt en del budsjettansvar tidligere, så hun kan forhåpentligvis styre pengesekken. Kompetansen virker spennende og hun har tross alt 10 års arbeidserfaring. Får håpe dette blir suksess og at hun klarer å få fingern ut av ræva på sittende markedsavdeling.
På det rent usaklige nivå synes jeg hun kommer betydelig bedre ut på bildet på LSK.no enn LinkedIn, jeg er derfor avventene med å tildele MILF-merkelappen.
På det rent usaklige nivå synes jeg hun kommer betydelig bedre ut på bildet på LSK.no enn LinkedIn, jeg er derfor avventene med å tildele MILF-merkelappen.
Kommentar