Anita Bakke Westby - Daglig leder i Lillestrøm Sportsklubb

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

Ingen stor CV når det kommer til utdannelse, men har da oppnådd ganske gode resultater etterpå. Adecco er et forholdsvis stort selskap og det er slettes ingen enkel oppgave og lykkes der. Det er nok positivt for LSK sin del at vi nå får inn en daglig leder hvilket virker til å ha spesialfelt innenfor markedsføring og rekruttering, begge punkter vi ikke har vært spesielt dyktig på de siste åra. Samtidig er en daglig leder stilling myntet på mye annet arbeid enn nevnte områder, hvor vi allerede har egne ansvarlige. Hun har dog hatt en del budsjettansvar tidligere, så hun kan forhåpentligvis styre pengesekken. Kompetansen virker spennende og hun har tross alt 10 års arbeidserfaring. Får håpe dette blir suksess og at hun klarer å få fingern ut av ræva på sittende markedsavdeling.

På det rent usaklige nivå synes jeg hun kommer betydelig bedre ut på bildet på LSK.no enn LinkedIn, jeg er derfor avventene med å tildele MILF-merkelappen.
    Lauken er vår venn!

Kommentar

• bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3034

Endelig noe nytt blod i ledelsen. Trenger det
      I år så tar vi alt

Kommentar

• OlaG
        Oversetterdrone
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 932

Nettmøte på rb.no:

Kommentar

• Patriot
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2010
          • 437

Opprinnelig skrevet av OlaG
          Synes hun svarte godt for seg. Nå gjenstår det å se hvordan ting fungerer i praksis.

Kommentar

• DerBomber
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Nov 2006
            • 11

Leser på nettmøtet og synes det blir mye standardsvar og lite konkret. Hun har sittet i styret i 9 måneder og sikkert vært intervjuet om stillingen. Ut i fra det skulle hun ha nok bakgrunn til å uttale seg litt mer konkret. Ser ikke noen revolusjon. Men kanskje litt urettferdig å dømme så tidlig. Får gi henne litt tid. Håper bare på litt mer tydelighet og handling.

Kommentar

• Holterkanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2009
              • 595

Opprinnelig skrevet av DerBomber
              Leser på nettmøtet og synes det blir mye standardsvar og lite konkret. Hun har sittet i styret i 9 måneder og sikkert vært intervjuet om stillingen. Ut i fra det skulle hun ha nok bakgrunn til å uttale seg litt mer konkret. Ser ikke noen revolusjon. Men kanskje litt urettferdig å dømme så tidlig. Får gi henne litt tid. Håper bare på litt mer tydelighet og handling.
              "Må gå" kommer nok av noen lenge før helga.........

Kommentar

• GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

Politikersvarene er nok preget av at klubben er blakk, vanskelig å love noe. Men jeg mener at kun ett kamera og Bakkene på trening en dag kunne gjort mye bare det, som allerede foreslått av andre. Så vi får et inntrykk av hva det jobbes med på trening som sjelden kommer ut i kamp.

Det hadde vært bra om hun ihvertfall kunne sagt noe om hvilke kanaler hun vil bruke for å åpne klubben. En åpen dag er en fin greie, men internett er tross alt motorveien for all info, åpen 247. Og uten at jeg er noen ekspert på kostnader av å legge ut ting på nettet så vil jeg da tro at det er det suverent billigste alternativet? Det er vel en grunn til at en klubb uten penger har satset så hardt på Instagram og lignende?

Fokuset på befolkningsveksten synes jeg dog er veldig, veldig bra, og for meg er det egentlig aleine godt nok til at jeg har tro på at hun kan utføre store ting for klubben. Det er mange i fremtida som kan reddes fra å havne i søpla.

Kommentar

• HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6111

Synes det at hun er med på nettmøte hos Rb i seg selv er positivt. Når var sist vi hadde nettmøte med noen i LSK?

Kommentar

• DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4359

Uansett hva Anita Westby hadde svart i dag, hadde det ikke forandret på noe! Det er hva hun kan klare å få til i praksis fremover som vil vise om hun er riktig person for stillingen.

Jeg tror det vil være helt avgjørende at hun klarer å få støtte hos "gutteklubben grei" for det hun mener det er nødvendig å forandre. For det er liten tvil om at det mye som må endres, uansett hvor flotte anlegg vi har!

Med den bakgrunnen Anita har, fra sveitsiske Adecco som stiller store krav til både effektivitet, ansvarlighet og resultater, kan jeg ikke tenke meg at hun blir lenge i jobben hvis hun ikke får til synlige og merkbare (målbare) endringer.

Jeg er kjempepositiv og velger å tro at hun kan få det til! Lykke til, både til Anita og til klubben!
                    Elska þetta félag

Kommentar

• DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4359

Leser i RB papir at vår nye daglige leder fyller 34 år i dag! Gratulerer med dagen, Anita! Dobbelt gratulerer!!
                      Elska þetta félag

Kommentar

• Holterkanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2009
                        • 595

Hva med sivilstatus?
                        Hehe

Kommentar

• Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

Lurer på om hun skal på Martins...
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3568

Var gårsdagen resultatet av at Anita og Heidi ble skjøvet ut for mange år siden? Husker ikke omstendighetene rundt deres avgang, men mener å huske at de ønsket å røske opp i klubben og ble mer eller mindre skviset ut av gutteklubben som ikke ønsket at alle skjelettene skulle komme ut i dagslys. Det virker som om de forsøkte å rydde opp, men ble sabotert i forsøket.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3313

Opprinnelig skrevet av MortenA
                              Var gårsdagen resultatet av at Anita og Heidi ble skjøvet ut for mange år siden?
                              La oss ikke bli helt historieløse. Godt mulig de forsøkte så godt de kunne, men med den gjengen de hadde rundt seg, hadde vi vært konkurs for lenge siden.

Kommentar

• MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3568

Opprinnelig skrevet av G-Man

La oss ikke bli helt historieløse. Godt mulig de forsøkte så godt de kunne, men med den gjengen de hadde rundt seg, hadde vi vært konkurs for lenge siden.
                                Jeg husker ikke detaljene rundt det som skjedde den gang, og offentligheten fikk vel aldri vite sannheten, men er usikker på hvem de hadde rundt seg som du hinter til.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3313

Opprinnelig skrevet av MortenA

Jeg husker ikke detaljene rundt det som skjedde den gang, og offentligheten fikk vel aldri vite sannheten, men er usikker på hvem de hadde rundt seg som du hinter til.
                                  Jeg ble vel utestengt fra forumet for å si for mye den gangen, og det er uansett vann under brua nå for min del, så jeg vil derfor ikke gå i detaljer. La meg bare si såpass som at jeg ble veldig ukomfortabel av å se bedrageridømte som rådgivere for ledelsen vår.

Kommentar

Working...