Og der kom den opp også på Sumosidene på pc'en. Takk Uwes d.
Treningskamper 2014
Collapse
X
-
Kommentar
-
Merkelig å spille med lundemo som kant og merkelig at vi ikke lar friday spille spiss når han er det eneste alternativet. Fofana på høyre og friday på topp hadde vært mer naturlig i mine øyne. Men haglund vil vel prøve noe annet...Kommentar
-
Tyder kanskje på at det ikke er noen spiss på vei og at man ønsker å se på alternativer i troppen.Kommentar
-
Personlig har jeg liten/ingen tro på en spiss inn før han står med drakta på seg og er klar til å spille kamp. Sorry, men jeg tror Sportsklubben har andre ting som må jobbes med først.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Du kan sjekke disse litt nærmere kampstart:
neolive.net er din første og bedste kilde til al den information du søger. Fra generelle emner til mere af det du forventer at finde her, neolive.net har det hele. Vi håber du finder hvad du leder efter!
neolive.net er din første og bedste kilde til al den information du søger. Fra generelle emner til mere af det du forventer at finde her, neolive.net har det hele. Vi håber du finder hvad du leder efter!
Evt: Kan du sjekke om det dukker opp flere linker her:
Dette website er til salg! firstrowsports.bz er din første og bedste kilde til information om firstrowsports. Her finder du også emner relateret til spørgsmål af generel interesse. Vi håber du finder hvad du leder efter!
Ellers så går den jo på TV2SumoKommentar
-
Skal Fugla spille på samme gressmatte som Stabæk og HamKam gjør nå? I så fall skuffende. Gresset på Åråsen er jo per dags dato i bedre forfatning enn den dørmatta der.Kommentar
-
Jeg er veldig positiv til at Østli starter på benken, mens Gabrielsen tar høyrebacken. Misforstå meg rett. Ruben er best som stopper og kan bli virkelig god, men å omskolere en 29 år gammal midtstopper til å løpe opp og ned sidelina blir det ingen utvikling av.
Ruben har bedre offensive kvaliteter enn Anders og med dagens stall mener jeg at Østli skal konkurrere om en plass i midten.
Østli kommer sikker til å gjøre en grei jobb på backen og er et trygt valg defensivt, men da Haglund ønsker offensive backer, blir Østli på backen ett skritt tilbake.
Bortsett i fra spissplassen er det mest triste med troppen at den ikke innebærer en naturlig høyreback.
Hvor er forresten Simen Nordermoen? Han kunne vært et alternativ etter hva han har vist tidligere i vinter.
Så kom igjen Ruben, nå må du herje i kveld!Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar