Herregud så patetisk vi fremstår. Ynkelig.
Treningskamper 2014
Collapse
X
-
-
Dette er jo som det alltid er, vi er bedre spillemessig og vinner de fleste duellene, og de scorer på sine første avslutninger. Dette gidder jeg ikke bruke mer tid på. Jævla fittegjeng.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Må huske på at Friday må matches forsiktig, gjerne 5 minutter i hver kamp.
Svak kamp, og egentlig som forventet. Vi kommer til å rykke ned i år, med mindre vi får inn en spiss som veit hvor målet står. For en drittsesong dette kommer til å bli. Og alle veit det.Kommentar
-
Må huske på at det er for mye forlangt at Friday skal utgjøre en forskjell i år, så vi skal ikke engang prøve ham som eneste utprega spiss i en skadebefengt stall. Matcherfaring har han tid nok til å få, vi har all tid i verden og trenger ikke mål! Det er trener'n sin det!Kommentar
-
Skremmende svakt. Blir pissa på av den svakeste engen-generasjonen jeg har sett. Gruer meg til sesongen. Det eneste positive er at vi mest sannsynlig slipper neglebiting i november. Mye er nok klart i august/september.Kommentar
-
Godt det er treningskamp!
Skremmende dårlig og null tempo. Trenger en knallspiller i hvert ledd. Ferdig snakka!Kommentar
-
Kommentar
-
Mest sannsynlig ikke. Men man kunne kanskje fått litt innsats. Vi er på stedet hvil fra dagen han tok over. Han har fortsatt tre uker på å overbevise meg. Men jeg tviler desverre på at dette blir noe bedre.Kommentar
-
Kommentar
-
Alt er krise?!
Vi starter med Simen Kind på venstre, Lundemo på høyrekant, Ohi(hjelpes) sentralt. Origi skyter ballen mer over dødlinjen enn noen andre. Fofana på topp - grusom. Alle disse ute av posisjon. Erlingo, Bjørni, Kippe, Vaagan alle manglet. Fredag er oppskrytt eller har noen sett noe jeg ABSOLUTT ikke har settKommentar
Kommentar