Treningskamper 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Holterkanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 588

    Er oppriktig bekymret foran denne sesongen, 40 år i toppen........
    That's it?
    ________________________
    TB

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5916

      Hurra! Nå gleder jeg meg enda mer til seriestart. Jeg kan ikke skjønne hva dette LSK-laget skal kunne by på i serien. Og vi har ikke økonomi til å bygge det opp.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Kippe spilte første. Av de du nevner savnet jeg Riise. Resten har ikke bevist stort i det siste. Men vi er hjelpeløse uten en spiss av god kaliber.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4386

          Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
          Alt er krise?!

          Vi starter med Simen Kind på venstre, Lundemo på høyrekant, Ohi(hjelpes) sentralt. Origi skyter ballen mer over dødlinjen enn noen andre. Fofana på topp - grusom. Alle disse ute av posisjon. Erlingo, Bjørni, Kippe, Vaagan alle manglet. Fredag er oppskrytt eller har noen sett noe jeg ABSOLUTT ikke har sett
          Hva så? Det er jo de spillerne vi må bruke i Tippeligaen og. Minus Kind Mikalsen kanskje. Kippe spilte forresten. Innsatsen er begredelig. Det er det som er verst. Et totalt uinspirert LSK blir pissa på av det dårligste søplalaget jeg har sett på lenge.
          ..................

          Kommentar

          • Frode D. Homb
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 982

            Det er godt det er 3 uker til seriestart. Selv uten PVM, Riise og Knudtzon var dette her ikke akseptabelt av LSK. Det må kunne gå an å forvente mer enn det spillerne leverte i ettermiddagens kamp. Vi har fortsatt ikke en skikkelig spiss i laget.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Noen må gå......

              Kommentar

              • dennis
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 872

                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Kippe spilte første. Av de du nevner savnet jeg Riise. Resten har ikke bevist stort i det siste. Men vi er hjelpeløse uten en spiss av god kaliber.
                Rettelse:vi er hjelpeløs med den trener som akkurat(nesten)har fått kontrakt ut sesongen 2014.
                å mannen må være lykkelig for å ha kontrakt i den norske serien!!

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  Noen må gå......
                  Tor Hammerø
                  Seriøst ,vi bør sette igang med en underskriftskampanje til tv 2 mot den mannen.
                  Last edited by ynnor; 05.03.2014, 21:05.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av ynnor
                    Tor Hammerø
                    Seriøst ,vi bør sette inngang med en underskriftskampanje til tv 2 mot den mannen.
                    Kanskje han kan spille spiss?!

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                      Seriøst ,vi bør sette inngang med en underskriftskampanje til tv 2 mot den mannen.
                      Er en annen jeg kunne tenke meg en underskriftkampanje mot først.

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        Pissa på er vel ikke det rette uttrykket. Vi slipper inn 2 mål, men Vålerenga har vel ikke stort mer enn de måla pluss en-to sjanser til. Vi skaper like mye fremover, men setter ikke kula i mål. Før matchen var jeg bekymra for at vi ikke kom til å levere særlig godt fremover hvor vi er rimelig svekka, men at vi skulle stå solid bakover med mer eller mindre toppet forsvar. Første omgang er solid defensivt og dårlig fremover. I andre er vi litt bedre fremover, men slipper inn to mål. Jeg er skuffa over at vi slipper inn et mål på dødball med den forsvarsrekka vi har, vi har såpass mange hodesterke spillere i laget at vi må kunne stå i mot bedre på defensiv dødball og være enda farligere fremover. Det andre målet virker til å være kollektiv konsentrasjonssvikt og en god avslutning.

                        Det positive i dag er vel at Haglund bør ha fått noen svar, blant annet at Fofana egner seg på kanten og at Friday definitivt ikke er klar for fast spill. Lundemo slår gode dødballer, vi har noen fine kombinasjoner fremover selv om de kommer for sjelden. Synes Østli er brukbart med fremover ved en del anledninger og jeg synes Ohi er veldig god i store deler av matchen. Har blitt en ballvinner av rang og trenger å utvikle pasningsspillet sitt fremover. Synes det er brukbart tempo i laget i første omgang også.

                        Ellers er det vel ikke fryktelig mye å rope hurra for enda.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Mynten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 484

                          Dette var triste saker. Klarer ikke å se noe forbedring fra fjoråret, heller ikke at noe er annerledes bortsett fra at noen spillere er byttet ut med andre. Det er så stillestående og forutsigbart det vi holder på med, når det i tillegg spilles uten gnist og glede blir det ganske håpløst.

                          Midtbanespillerene våre må tørre å være mer offensiv i hodet sitt. Alt for ofte gjemmer de seg bort, og får de ballen så søkes det pasningsalternativer bakover eller til siden. Det er nesten så de ikke ser fremover engang. Man trenger ikke bruke mange fingre for å telle de gangene midtbanespillerne kom i fart mot søplas forsvarsrekke. Lag som spiller mot LSK løper null risiko ved å stå høyt slik som vi spiller i dag.

                          Ruben helt klart den mest positive i dag. Sterk i kroppen og gjør mye bra med ballen. Det er herlig å se en stopper som hele tiden ønsker å spille fotball, og som i tillegg klarer det.

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            Hvem var forresten nr 17 som kom inn? Han hadde noen freske pasninger.
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

                              Skremmende. Er det ikke penger til spiss så har vi et kjempeproblem.

                              Kommentar

                              • Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2558

                                Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                Hvem var forresten nr 17 som kom inn? Han hadde noen freske pasninger.
                                Erik Mjelde. Burde være en god kandidat for SM ved siden av Johan.

                                Jeg synes gutta så jævlig tunge ut i beina. Alt gikk tregt. Det må være unnskyldningen, for så laber innsats skal ikke la seg gjøre uten en god unnskyldning. Innsats er gratis - det må spillere, trenerapparat og sportslig ledelse få innprentet. 99 % innsats er 100 % mislykket.
                                Sint og tverr på felt N

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4138

                                  Rb papir har et intervju med Magnus Haglund i går, hvor overskriften er som følger:

                                  Større fart, bedre kontringer, flere mål - Ser stor fremgang

                                  Jeg så ikke gårsdagens kamp, men sånn jeg har oppfattet det, var det ikke så mye i denne kampen som rimer med slike uttalelser. Da er mitt spørsmål: Hvorfor kommer Haglund med slike uttalelser? Mener han det? Tror han på det selv? Er det, som noen har ment tidligere, sånn at den "store fremgangen" er mest synlig når vi trener mot eget forsvar...? Kan han virkelig være så dårlig til å vurdere lagets reelle styrke? Eller hadde vi bare en dårlig dag?

                                  Jeg er ikke ute etter noen, jeg bare prøver etter beste evne og vilje å forstå hvorfor man skaper forventninger som man kanskje burde forstå ikke er mulig å oppfylle?
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Veldig vanskelig å vite hvorfor han sier slikt. I går prøvde han nye kombinasjoner, noe som ikke lyktes i noen særlig grad. Dette sa han selv også til RB. Det positive i går var at vi så hva som ikke fungerte. Fofana må på kant, Lundemo kan fungere på midten men trenger litt mer erfaring og Kind Mikalsen er ikke helt der enda.
                                    I mine øyne så gikk det tregt fremover, men allikevel så var det fremgang i hurtighet på ball mot fjoråret, selvom det ikke resulterte i noe særlig fremover. Noe er kanskje på gang her, men vi mangler fortsatt den siste brikken, brikken som gjør at det løsner i siste del av spillet.

                                    Om jeg ikke husker helt feil, så var vel tre langskudd beholdningen i går.

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2379

                                      For å ta det positive først: Er relativt flinke til å holde på ballen i laget og selv på 0-2 kom vi til flere innleggsmuligheter spesielt på venstresiden etter fint kombinasjonsspill.
                                      Det mest skuffende er hvordan vi pådrar oss overganger imot, selvom det ble påpekt at dette er noe laget har blitt flinkere på i vinter.
                                      Lite giftige fremover. Mangelen på en spiss blir mer og mer synlig. Friday spiller dessverre helt uten selvtillit. Spesielt muligheten han får til å utfordere 2 VIF forsvarere på vaklende grunn, der den ene er ute av balanse, men velger å prøve på en lobb fra 40m var ikke oppfløftende.

                                      Men det er som en annen påpekte her at vi styrer store deler av kampen spillesmessig, men som det pleier å være mot vif, de scorer på ting
                                      ut av det blå, og virker giftigere, ihvertfall i 2.omg, når det kommer fremover. Allikevel sitter jeg igjen med en følesle av at vif vil slite på nedre
                                      halvdel iår - om det er noen trøst.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7104

                                        Jeg så ikke kampen. Var det virkelig så labert?
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Jeg så ikke kampen. Var det virkelig så labert?
                                          I mine øyne ja. Men jeg er kjent for å være negativ. Men vi manglet en del spillere og Fofana blant annet, spilte i uvant posisjon.

                                          Kommentar

                                          Working...