Treningskamper 2014
Collapse
X
-
treningskamp på la manga mot vif blir hawaii resultatmessig uansett spør du meg. Alle gutta er egentlig "kamerater" og trår ikke skikkelig til slik de ville gjort i en seriekamp.
vi manglet flere som ville preget en slik kamp, og spiller med mange unge.
Drit i resultatet. Får håpe mr.Haglund fikk noe vettugt ut av dette, og så hva som kan fungere, og hva som definitit ikke vil fungere.
Får vi inn en bra spiss så ser det egentlig ikke så gæli ut. Men vi er utrolig sårbare for skader. Og det kommer skader. En sesong uten PVM, BHR, JA eller EK ute i lengre tid tror jeg ikke jeg kommer til å oppleve.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
For min del så det ut til å være en relativt vesentlig mangel på samhandling/forståelse i sentrallinja.
De to sentrale på midten gikk til tider oppi beina på hverandre (les: Ohi ble ropt på fra sidelinja for å bevege seg høyere/vekk fra Andersson for å gi sistnevnte plass). Lenken mellom de nevnte og Palmi var det ikke mye å se til. Kjemien mellom Palmi og Fofana virket å være lunken på sitt beste.
Da stod vi igjen med unggutta på kantene, som naturlig nok er avhengig av hjelp for å kunne skape noe.
Til tider, spesielt på venstresiden, fikk vi frigjort Ringen - som stort sett var det eneste (halv-)sjanseskapende å se i hele kampen. (* Et par brukbare dødballer fra Lundemo var det også)
Jeg velger å tro at bein som er hardstappa av trening er en høvelig del av årsaken til tilbakegangen fra de foregående treningskampene (ooooptimist, jeg vet det går braaaa......)¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Igjen unnskyldes en elendig prestasjon. Og den mest komfortable er å skylde på at motstanderen er like dårlig, det er bra det! Så vant er vi til å bli pissa på. Vi fortjener kanskje ikke bedre. Nå tar jeg meg en lang pause, vi sees kanskje i løpet av sesongen, med Haglund er det virkelig vanskelig å finne motivasjoen til å bry seg mer.Kommentar
-
Det er bare å be til Ståle om at Johan Andersson holder seg skadefri i år. Offensivt var kampen mot vif nitrist. Johan (pluss Fofana og Riise på kant) er eneste som holder godt Tippeliga nivå per i dag. Det meste avhenger av svensken hvis vi skal få et bra etablert angrepsspill.Kommentar
-
Det er bare å be til Ståle om at Johan Andersson holder seg skadefri i år. Offensivt var kampen mot vif nitrist. Johan (pluss Fofana og Riise på kant) er eneste som holder godt Tippeliga nivå per i dag. Det meste avhenger av svensken hvis vi skal få et bra etablert angrepsspill.Sint og tverr på felt NKommentar
-
For å ta det positive, synes jeg forsvarsfireren virker solid og det er god konkurranse om både høyreback og høyre stopperplass.
Rinsgtad mangler en del på toppform, men kommer til å bli en klassespiller i år.
Kippe er selvfølgelig bankers, og Ruben må inn i førsteelleveren.Kommentar
-
Å spille treningskamp mot vif er i utgangspunktet ikke særlig smart, når man i tillegg taper denne, vitner det om et meget svakt lsk som skal slite hardt i TL.
Tippeliga derbyet lsk/vif blir utvannet av meningsløse treningskamper hvor, man blottlegger sin udugelighet både på banen og i korridorene.
F A E N .Kommentar
-
Tror det er siste året vi får se dette. Når våre to nye super-bitcher () får påvirke planleggingen på et tidligere stadium, blir det nok slutt på å skyte seg selv i foten med en slik treffsikkerhet.Elska þetta félagKommentar
-
Tror du stiller "litt" vel store forventninger til styrets leder og daglig leder, når du tror at dem vil sitte å detaljstyre hvilke lag som skal møtes i oppkjøringa..... Tror neppe dem kommer til å legge seg nevneverdig opp i sportslige valg av denne karakteren.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Edit: Jeg ser at når jeg skrev "får påvirke planleggingen" i den sammenhengen, kan det oppfattes som jeg mente at de skulle være med på å planlegge treningskampene. Det var altså ikke det jeg mente.Elska þetta félagKommentar
Kommentar