Liker drivet hos Okfir. Mye fotball i den gutten.
Treningskamper 2014
Collapse
X
-
Jeg synes faktisk ikke at han prøvespilleren er så håpløs. Greit, det ser klønete ut, men med Riise og Vaagan Moen vil nok kantspillet sette seg høyere opp, og jeg tror han kommer mer til sin rett. Jeg ser tendenser til kombinasjonsspill, på tross av at han bare har hatt én trening med laget. Det synes jeg er positivt.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Enda godt vi slo rottene. Hater Strømmen!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Dette er for banalt, trigz. Tippeligaens nivå er ikke en faktor all den tid du ikke kan sammenligne noe med seg selv. Nivået i kampen, og da motstanderen tatt i betraktning, taler selvfølgelig ikke i fordel for Viktor, men du glemmer både form og relasjoner til medspillere.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kan henge sammen med at mange ser laget de elsker fremstå som en snømann i ei badstu. Det er nemlig i full oppløsning og forsvinner foran øynene våre.... Berettiget bekymring vil jeg kalle det. Er bare dager til alvoret starter for alvor og jeg er redd det ikke blir pent.Kommentar
-
Ja, det kan være mye sutring. Både fra meg og fra andre. Med tror du vi sutrer for vi syntes det er artig? Jeg sutrer ikke for at jeg er en grinebiter, jeg sutrer ikke for at det skjer mye bra i klubben med fremadstormende unge gutter, jeg sutrer ikke for at det har kommet to, tilsynelatende bra damer i klubben.
Mine meninger, som dere ser på som sutring, er rett og slett pga at jeg ser klubben min faller sammen. Det sportslige er på et all time low nivå. Jada, vi glimter til. Men vi har vel enda ikke sett at det har holdt over en periode.
Dere sier at spillera blir påvirket av negative holdninger, i mine øyne bullshit, da har de ikke noe på høyt nivå å gjøre.
jeg frykter klubbens eksistens på høyt nivå, men det virker på meg at noen av dere syntes det er greit. Tilbake til røttene og legge oss på nivå med Flisbyen. For meg virker det som det er romantikken som snakker. Vi grinebiter ser på oss som realister.
Vi elsker klubben like mye som dere. Men forskjellen på oss er at dere angriper oss som er negative.Kommentar
-
Fra RB Live:
23 Så faller Fofana inne i 16-meteren i duell med Hamutenya. Det så mer ut som godt skuespill enn et straffespark, Fofana.
Dette er piss. Jeg satt rett ved. Fofana driblet mannen sin to ganger før han ble dyttet rett ned 10 meter fra mål. Klar straffe.Kommentar
-
Kan henge sammen med at mange ser laget de elsker fremstå som en snømann i ei badstu. Det er nemlig i full oppløsning og forsvinner foran øynene våre.... Berettiget bekymring vil jeg kalle det. Er bare dager til alvoret starter for alvor og jeg er redd det ikke blir pent.
La oss se hva noen av rivalene har prestert til nå i vinter:
Brann med fantastiske Rikard Norling og flere klassespillere på plass: 0-1 mot en gjeng med juniorer fra Las Palmas, 3-0 mot Vecindario fra fjerde nivå i Spania, 1-1 mot Aafk og 3-4 mot Sandnes/Ulf
Molde har enda ikke vunnet i vinter. Har uavgjort mot Ranheim, Kristiansund og Sogndal i tillegg til ett tap og en uavgjort i kamper mot Lokomotiv Moskva og CSKA Moskva i vinterpause..
Rosenborg har gjort det brukbart med 5-2 seier mot Levanger og 2-1 mot Djurgården i tillegg til uavgjort mot Kristiansund og Sundsvall og 0-3 tap mot Odd Grenland.
Strømsgodset er vanskelig å vurdere, da de nesten kun har møtt østeuropeiske lag av forskjellig kvalitet igjennom vinteren. Mot Norsk motstand har de en seier mot oss og ett tap mot Odd.
Ingen av disse kan sies å ha imponert noe særlig mye mer enn oss, selv om de definitivt skal levere en bedre sesong enn oss i år på papiret.
At utgangspunktet for LSK sin sesong er tøffere i år enn på lang tid er det ingen tvil om, men samtidig er det ofte de sesongene som har gitt meg de beste opplevelsene.
Her har man mast om å få se unggutter i lang tid nå, og denne sesongen ligger veien åpen for at spillere som Ringstad, Ødegaard, Gabrielsen, Ohi, Lundemo, Fofana, Kind Mikalsen, Ajer, Nordermoen, Fred Friday og Osvold alle skal få spilletid i løpet av sesongen. Det er selvfølgelig ikke nødvendigvis det som vil gi de beste resultatene i år, men skal jeg tro det som er skrevet her inne på forumet de siste sesongene, så vil det i alle fall skape masse entusiasme og glede selv om resultatene skulle utebli.Kommentar
-
I treningskamper må man se bak reultatet. Vi presterte greit i de to tre første, etter dette har det falt mer og mer sammen. Har dog ikke sett kampen i dag.
Nå har jeg ikke sett noen av de andre lagene i år. Noen som har det?Last edited by Uwes disippel; 08.03.2014, 19:39.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar