Treningskamper 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7104

    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Dette er for banalt, trigz. Tippeligaens nivå er ikke en faktor all den tid du ikke kan sammenligne noe med seg selv. Nivået i kampen, og da motstanderen tatt i betraktning, taler selvfølgelig ikke i fordel for Viktor, men du glemmer både form og relasjoner til medspillere.
    Ujah, da han var her på prøve, viste fra første stund at han hadde noe å bidra med, potensialet hans var helt åpenbart, og det var like åpenbart at han ga laget noe vi ikke hadde fra før av.

    Karen som sto spiss i dag utrettet faktisk ingenting på de 45 minuttene jeg så. Han er ikke rask, han er oppsiktsvekkende dårlig på hodet og han beveger seg feil. Han avsluttet elendig den ene gangen han kom i posisjon foran mål like før slutt. Hjem med første fly, ikke noe å bruke penger på.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 967

      Trigz; Vet du at det var strekk på Fofana? Ser helt klart ut som det og er vel mest trolig det. Men er det bekrefta fra fysio? Fofana har en meget lav smerteterskel og har lett for å legge på litt når han er sliten og lei. Bare derfor jeg spør. Han skulle i utgangspunktet vært ute i lengre tid nå også men var ikke så ille som han ga utrykk for.

      Skulle han fått strekk er det 6-8 uker ute og det er krise.

      Angående prøvespilleren så tror jeg faktisk mange av dere tar veldig feil. Ikke noe målgarantist men kan absolutt holde på ballen og være den vi trenger som oppspillpunkt. Vent å se.

      Tullebukk har et meget godt poeng. Vi har enda ikke spilt med fult lag. Det viktigste av alt er BHR. Med han på banen i dag hadde det garantert vært en hel annen kamp.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Fofana tipper jeg muskelkrampe, så ut som forsiden av låret skjelden man får strekk der .. Prøvespiller som har vært i Norge under 1 døgn, som har kun en lett økt med laget og aldrig har spilt på kunstgress(i følge Bjarmann) HAN GIR JEG LETT EN SJANSE TIL..

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Har vi noen treningskamper på gress før ferien?

          Kommentar

          • Fredenburg91
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2013
            • 377

            Litt urettferdig, noe av kritikken mot prøvespillern Victor. LSK spilte ikke akkurat kjempepen fotball med presise pasninger (som vanlig), og med kun én dag med klubben før 90 min med kamp... vil jeg absolutt gi han minst én sjanse til før jeg avskriver han. Med høyere vinger kan det komme flere gode innlegg, og Victor var blant de høyere spillerne på banen i dag. Kan vise seg å være god i boks, med hue, noe LSK vel mangler per i dag. At han mer eller mindre tråkka på ballen idet han skulle avslutte i andre omgang, er en svak feil, men en som mang en spiller kan gjøre. Kanskje spesielt om man er litt nervøs når man skal vise seg frem på prøvespill.

            Etter min mening var det synd at 2010 lagde en del liv i Hallen, mens det ikke kom en lyd fra våre supportere. + Provoserende at de har malt Lundovergangen i grått og "rødt".

            Totalt sett var kampen en helt grei gjennomkjøring uten at noen imponerte sånn veldig. Fofana viser at han har et voldsomt tempo om han bare får rom til å løpe i, men avslutningsferdighetene må han fremdeles jobbe med.
            Fulgte ekstra godt med på Nils Kenneth, og jeg tenkte ..gi oss en ny Baron, en mann som Otto Fredrikson, gi oss en Heinz, en Claus, det hadde vært bra. Men spar oss for all del for Udugelige Udjus, vær så snill. Håper klubben satser på Origi som førstekeeper.
            ---------------------------------------------------------------------
            Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
            Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
            ---------------------------------------------------------------------

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2558

              Tipper Fofana var sliten. Tror ikke han har dratt på seg noen skade. Sto rett ved når han gikk i bakken. Det som slo meg med en gang, var at nå er han utslitt. Gikk normalt til fots ut fra hallen. Smilte og nikka når han passerte forbi - LSK sin høfligste spiller?

              Før klubben, spillere, tilhengere, administrasjon og trenerapparat hugges hodet av pga udugelighet, dumskap, innsats, skader og baklengsmål - ta med i vurderingene at laget nettopp er tilbake fra La Manga, spilte en kamp på onsdag, hjemreise siden den kampen og har kjørt hardt med trening. Dem møtte semi-proffesjonelle spillere som kjører med langt mindre trening i oppkjøringen (lurer på om det er grunnen til S08 er så friske i oppkjøringa - de fleste er semi-proffesjonelle og kjøres neppe like hardt) og har langt lettere ben.

              Anbefaler alle å ta en tur neste lørdag. Bedre å være grinete i hallen enn bak tastaturet hjemme

              Edit: Victor spilte seg opp i 2 omg. Ble tydeligvis varmere i trøya. Han er nok litt rusten. Jeg synes han burde få en fair sjanse og få prøve seg igjen neste helg.

              Ikke noe mer naturgress før sesongstarten i Haugesund.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Hvor mye har Victor spilt i det siste? Helt ute i kulden både på a- og b-lag i Russland?

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Hvor mye har Victor spilt i det siste? Helt ute i kulden både på a- og b-lag i Russland?
                  Han har ikke spilt en kamp på 2 mnd og er helt ute i kulden hos Røde Stjerne. Syntes han var veldig varierende, men med tanke på lite spilletid og kun 1 trening med laget før kamp så gjorde han seg fortjent til en ny sjanse. Ser da hvertfall 3 involveringer som med litt flaks kunne endt med mål på han eller en lagkamerat.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    kom gjerne i hallen på lørdag , men jeg velger å reise ditt Fredag ca 1600 for å se Lsk- Molde.

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2558

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      kom gjerne i hallen på lørdag , men jeg velger å reise ditt Fredag ca 1600 for å se Lsk- Molde.
                      Å f@*n... Trodde det var slutt på ugunstig tidspunkt, men da blir det på vei hjem fra jobb i stede. Pølsefest med vaffel til dessert
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Ujah, da han var her på prøve, viste fra første stund at han hadde noe å bidra med, potensialet hans var helt åpenbart, og det var like åpenbart at han ga laget noe vi ikke hadde fra før av.

                        Karen som sto spiss i dag utrettet faktisk ingenting på de 45 minuttene jeg så. Han er ikke rask, han er oppsiktsvekkende dårlig på hodet og han beveger seg feil. Han avsluttet elendig den ene gangen han kom i posisjon foran mål like før slutt. Hjem med første fly, ikke noe å bruke penger på.
                        Så med mindre vi ser Ujah-kvaliteter er det ikke godt nok? Med mindre potensialet er, som du skriver, helt åpenbart, skal han sendes på første fly hjem.

                        I mine øyne er ikke en rask spiss vårt største behov. Vi trenger, fremdeles i mine øyne, en som kan motta ball, vente på at laget får flyttet etter og som kan fordele den videre, eller eventuelt gjøre noe selv etter å ha rettvendt seg. Jeg så det potensialet i dag, særlig tatt i betraktning den korte tiden han har vært her. Jeg fikk ikke med meg hodespillet hans, så det kan jeg ikke uttale meg om, men jeg beklager å måtte si det; så svart-hvitt som du ser ting for tiden, trenger jeg vurderinger fra andre enn deg før jeg avskriver fyren helt og holdent.
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • 307
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2007
                          • 358

                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          Det er det jeg også håper skal avgjøre. Men fjoråret tilsier dessverre noe annet. Forruten Riise, så er jeg litt usikker på hvor mye resten styrker oss.
                          Erling Knutson. Er jo nesten den eneste som scorer.

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Han har ikke spilt en kamp på 2 mnd og er helt ute i kulden hos Røde Stjerne. Syntes han var veldig varierende, men med tanke på lite spilletid og kun 1 trening med laget før kamp så gjorde han seg fortjent til en ny sjanse. Ser da hvertfall 3 involveringer som med litt flaks kunne endt med mål på han eller en lagkamerat.
                            Nå har det vært vinterpause i Serbia mellom 7.desember og og 22.februar, så det at han ikke har spilt kamp på en stund har en naturlig forklaring. Han gikk også glipp av første del av oppkjøringen før sesongen startet igjen da det var noen visumproblemer når Røde Stjerne var på sin første treningsleir, så mulig han ikke er i sin beste form for øyeblikket.

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              Opprinnelig skrevet av 307
                              Erling Knutson. Er jo nesten den eneste som scorer.
                              Ja, jo.. Jeg elsker Erling, nesten bokstavlig. Og han hadde en god sesong i 2012. I fjor var han dessverre ikke god og jeg har ikke sett det helt store hittil i år heller, selvom han har puttet tre mål. Som jeg har sagt tidligere, han kan være den perfekte super sub mot slitne forsvar.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7104

                                Opprinnelig skrevet av WAK
                                Trigz; Vet du at det var strekk på Fofana?
                                Nei, men det så veldig slik ut.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7104

                                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                  så svart-hvitt som du ser ting for tiden, trenger jeg vurderinger fra andre enn deg før jeg avskriver fyren helt og holdent.
                                  No need to get personal. Twat. Høhø.

                                  Kan gjerne gi ham en ny sjanse for min del, det er ikke akkurat slik at vi renner over av spissemner. Men han var ræva. Vi får bare være uenige.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2558

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Nei, men det så veldig slik ut.
                                    Det så vel ut som om Fofana var utslitt. Han pleier vel å reagere slik.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

                                      Jeg synes det ikke er riktig å kall Victor "tung og treg". Han viste et par ganger i 1.omg at han hadde et bra rykk, men det må huskes på at han møtte tidligere LSK-spiller Marius Amundsen som er meget hurtig.

                                      Det største problemet med prøvespilleren var et svakt touch og et elendig mottak. Uansett viste han lite og det virket på meg som om Haglund har avskrevet han.

                                      Det var imidlertid lite hjelp han fikk av et slitent LSK-lag, men jeg synes Erik Mjelde viste seg bra fram og tok ansvar blant mange unge i 2.omg.

                                      I tillegg gjorde Gabrielsen nok en god kamp.

                                      Kommentar

                                      • andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

                                        Helt enig, og syns spesielt Mjelde var god sentralt i andreomgang, kan være et makkeralternativ til Johan der. På lsk.no kaller alle, Haglund inkludert, en spade for en spade, og langt på vei slakter førsteomgangen. Det må jo glede en del. Tror ikke Haglund helt har avskrevet Victor, da hadde han nok bytta med Friday i andre, for han er jo den eneste skadefrie spissen. Om Victor er den eneste vi har i kikkerten, antar jeg dem gir ham uka og hvert fall én omgang mot Molde.
                                        TS05 - Felt C

                                        Kommentar

                                        • Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

                                          I Serbisk media står det at LSK svarer Røde Stjerne senest på tirsdag angående Victor. De skal være gira på å låne han ut så fort som mulig, og det er bare Norge og Sverige som er aktuelt.

                                          Kommentar

                                          Working...