Treningskamper 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3500

    Opprinnelig skrevet av vermu
    Jeg synes det ikke er riktig å kall Victor "tung og treg". Han viste et par ganger i 1.omg at han hadde et bra rykk, men det må huskes på at han møtte tidligere LSK-spiller Marius Amundsen som er meget hurtig.

    Det største problemet med prøvespilleren var et svakt touch og et elendig mottak. Uansett viste han lite og det virket på meg som om Haglund har avskrevet han.
    Er nok mye av dette som henger sammen med det "Serbern" skriver ift treningsgrunnlaget hans.
    Jeg synes uansett han i det minste viser at han er den spillertypen vi trenger. I 2.omgang var det flere ganger han fikk tatt ned kula under press, og holdt på den til vi fikk flyttet opp laget, selv om han sleit litt med touchen som du skriver.
    Viktigst av alt gjorde han noe av det jeg har savnet aller mest med dagens spisser på 3-2 scoringen. Han er akkurat så stor at han tiltrekker seg oppmerksomheten til begge midtstopperne, og drar dem mot første stolpe, og det skaper rommet som gjør at Anders Østli kan heade inn sin scoring.

    I fjor kom vi til en haug med innlegg fra venstre, men det vi hadde i boksen skaper så lite utfordring på hodet for stopperne at de lett kan ta de ut en mot en. Dette kombinert med variert vilje til å fylle opp i boksen gjorde at vi alltid havnet i undertall, og skapte lite sjanser ift antall innlegg.

    Ikke sikkert Victor er riktig mann, men han klarte uansett å bevise for meg at han er riktig type spiller.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3395

      Fra VGD: Onyilo er tilbake i Serbia, spilte treningskamp for Røde Stjerne i dag, så det blir nok ikke overgang til LSK.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Opprinnelig skrevet av LS89
        Fra VGD: Onyilo er tilbake i Serbia, spilte treningskamp for Røde Stjerne i dag, så det blir nok ikke overgang til LSK.
        Dette var vel spissen Tullebukk mente skulle komme? Håper ikke klubben har satset alt på et kort her og at dette var spissen vi skulle ha. Flere navn på blokka, tullebukk?

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          da kommer det en ny

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2558

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Dette var vel spissen Tullebukk mente skulle komme?
            Korreksjon - han har vært her. Jeg har sett han spille fotballkamp noen meter foran meg

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            da kommer det en ny
            Men det begynner å haste. Begynner å haste noe veldig. Tiden er knapp hvis man ønsker å ha en spiss som har spilt sammen med laget i kamp og har trent litt sammen med de andre før sesongstart.

            Med fare for å være negativ, så er jeg redd en ny Luke Rodgers eller Mezquida dukker opp. Og det er faktisk enda mer krise enn å ikke signere en ny spiss.
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              Opprinnelig skrevet av LS89
              Fra VGD: Onyilo er tilbake i Serbia, spilte treningskamp for Røde Stjerne i dag, så det blir nok ikke overgang til LSK.
              Og han var visst tragisk i den kampen. Lest noen kommentarer hvor supporterne synes det er synd de ikke klarte å bli kvitt han, for han har ikke noe i Røde Stjerne å gjøre. Treningskampen idag var forøvrig et rent B/junior-lag mot en 2.divisjonsklubb.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av Børge
                Med fare for å være negativ, så er jeg redd en ny Luke Rodgers eller Mezquida dukker opp. Og det er faktisk enda mer krise enn å ikke signere en ny spiss.

                Det tror jeg faktisk ikke så lenge man faktisk ikke har penger til en spiller, men må hentes og lønnes ved investorer. De kaster ikke pengene sine bort på hva som helst. Finner man ikke en spiller som er så god at han kan kastes inn på laget, dropper de å hente en spiss og satser på de som er i klubben.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2558

                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Det tror jeg faktisk ikke så lenge man faktisk ikke har penger til en spiller, men må hentes og lønnes ved investorer. De kaster ikke pengene sine bort på hva som helst.
                  Jeg er 100 % enig med deg, men se på stallen pr d.d. Erling og Joakim er skadet. Til fredagens kamp har klubben kun Friday som spiss. Det han har vist så langt, har ikke vært veldig lovende - virker ikke klar for tippeligaen enda.

                  Skal dem da gamble med kun å ha Erling og Joakim på topp frem til neste overgangsvindu åpner? Håper ikke det, men sjansen for nye kjøp/lån i desperasjon er helt klart til stede
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4386

                    Tviler på at Per Berg er like desperat som klubben. Og det er hans penger det står på?
                    ..................

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Roper ONDRASEK. Dæven jeg ønsker denne oksen velkommen. Send noen på lån og kroner nordover.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Molde på fredag i hallen.

                        Gleder meg til å synge for BBS og håper dvergen komer innpå så vi kan vise forskjellen på å dra etter å ha vært trofast til klubben og å stikke som en f***e.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Frode D. Homb
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 982

                          Vi fikk tross alt noen millioner for Fredrik og han ville ikke skrive under kontrakt. Uten pengene vi fikk for ham, måtte vi mest sannsynlig kuttet enda mer på Sport. Det er greit å være forbanna, men tross alt så fikk LSK noen millioner for ham som kom godt med i ei slunken klubbkasse. Men nok om det; jeg gleder meg veldig til sesongstart i år. Jeg tror vi har et bedre lag nå enn på samme tid i i fjor. Finner PVM, Riise og Knudtzon formen fort, så skal vi slå bra fra oss i starten av sesongen.
                          Last edited by Frode D. Homb; 11.03.2014, 20:00.

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2938

                            Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                            Vi fikk tross alt noen millioner for Fredrik og han ville ikke skrive under kontrakt. Uten pengene vi fikk for ham, måtte vi mest sannsynlig kuttet enda mer på Sport. Det er greit å være forbanna, men tross alt så fikk LSK noen millioner for ham som kom godt med i ei slunken klubbkasse.
                            Tviler på at fyren i det hele tatt ofra det en tanke. Tenkte vel mest på sin egen "slunkne" kasse
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • Frode D. Homb
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 982

                              Det er irrelevant for namsmannen i Skedsmo hva Fredrik tenkte. Namsmannen i Skedsmo tenker på penger.
                              Last edited by Frode D. Homb; 11.03.2014, 21:50.

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Molde på fredag i hallen.

                                Gleder meg til å synge for BBS og håper dvergen komer innpå så vi kan vise forskjellen på å dra etter å ha vært trofast til klubben og å stikke som en f***e.
                                Jeg gidder ikke å slenge noe mer dritt til Gulbrandsen, jeg er glad jeg er ferdig med saken (og fyren inntil han kommer tilbake til Sportsklubben). Ikke kommer jeg til å synge for BBS heller, men det er fordi jeg er et sittesvin på treningskampene i år...
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5916

                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Ikke kommer jeg til å synge for BBS heller, men det er fordi jeg er et sittesvin på treningskampene i år...
                                  Og tribunestoler er som kjent utformet slik at stemmebåndene blokkeres når man setter seg, eller? Eg tog'an 'kje.:-)
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Alle snakker om ditt svin, men nå har vi altså hørt om sitt svin.

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3208

                                      Osvold på topp mot Molde

                                      Dagens RB melder at laget trolig blir:

                                      Origi
                                      Østli-Gabrielsen-Kippe-Ringstad
                                      Riise-Andersson-Omoijuanfo-Fofana
                                      Palmason
                                      Osvold

                                      Fofana vurderes opp mot kampstart. Bare Erling Knudtzon og Simen Nordermoen er definitivt ute til denne kampen, mens Petter Vaagan Moen høyst sannsynlig kommer inn i (løpet av) andre omgang.

                                      Som rapportert fra gårsdagens trening, ser Osvold ut til å være godt kampklar, selv etter skadefravær. Ellers ser denne 11'eren ut til å være veldig nær en ganske sannsynlig første-11'er i år, etter min vurdering.

                                      gilbert

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4386

                                        Spent på å se Osvold i dag. Synes han var frisk i de første kampene, men jeg føler det er litt tynn suppe på topp. Håper virkelig han motbeviser meg!
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • Håkon Henriksen
                                          Administrator
                                          • Nov 2003
                                          • 6411

                                          Under dagens kamp vil vi i Kanari-Fansen selge lodd.
                                          Vi har relativt fete premier, alle inntekter går rett til LSK
                                          Håkon Henriksen
                                          -
                                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                          -
                                          ALT FOR FUGLA

                                          Kommentar

                                          Working...