Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Blir spennende å se Osvold. Blir også spennende å se om vi kan få Ohi og Johan til å fungere sammen. Hittil har de sett ut til å passe dårlig sammen og slite med å fordele oppgaver når de spiller sammen.
Blir moro å se Riise og Fofana på viingene. Herlig å se at Ruben blir valgt ved siden av Kippe.
Molde er ræva hittil, så det bryr meg ikke så mye. Men det som er litt betryggende er at gutta viser styrker i dag som iallfall ikke jeg har sett på de fire siste kampene. Liker det jeg ser, over hele linja hittil i dag.
Har ikke sett en eneste treningskamp så langt i år, og har hatt lave forventninger basert på det som har vært å lese her på forumet, men så langt i denne kampen synes jeg vi spiller godt. Håper det varer ut i kamper som betyr noe også. Synes forøvrig at Osvold virker som en veldig interessant spiller. Har omsider også forstått Ringstad-hypen
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.no
Synes dette var lovende. Selv om Molde har vært svake, spiller vi ballen kjapt og presist fremover, i stedet for balldyttinga i forsvaret vi har vært vant med. Rett og slett herlig å se hvordan Johan tok ballen fra BBS. Som å stjele sukkertøy fra småbarn! Nå får vi håpe de kan spille to omganger!
Kommentar