Lættis da han bommet på ballen tre meter fra mål, har tydeligvis utviklet seg enormt i Molde. Håper noen knekker beina på ham. Syns vi ser solide ut. De første 20 må ha vært bra? Selv Tor Hammerø mener vi leder "meget fortjent".
Treningskamper 2014
Collapse
X
-
Lovende takter. Har de fått feil Björn? Trenger vel litt tid på å komme i form.
Med minikødden som førsteforsvarer gjør vi smart i å slå langt. Da er han dårligere en Osvold IOM at han timer løpa bedre og klarer å sette kula.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Vi var mye bedre enn i de siste kampene. Solide bakover, raskere fremover og helt overlegne de første 30. Laget sitter godt nå virker det som. Bunnsolide i forsvar er også deilig å se. Vassere i siste ledd også, 4 relativt store sjanser. Men mye rett på keeper.Kommentar
-
Ruben herjer bak. Trygg med ballen, alltid på riktig plass. Ingen ser ut til å løpe fra han og ingen ser ut til å kunne knuffe han bort. Björn har vært rimelig usynlig mens Gulbrandsen bare har vist seg frem ved å gå unødvendig hardt inn i dueller han ikke har noen mulighet til å vinne ballen i, gå inn med knotter og noen etterslenger.Kommentar
-
Ruben herjer bak. Trygg med ballen, alltid på riktig plass. Ingen ser ut til å løpe fra han og ingen ser ut til å kunne knuffe han bort. Björn har vært rimelig usynlig mens Gulbrandsen bare har vist seg frem ved å gå unødvendig hardt inn i dueller han ikke har noen mulighet til å vinne ballen i, gå inn med knotter og noen etterslenger.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Fytte helsike for en drittsekk. Er sjeleglad for at jeg aldri mer (forhåpentligvis) får se det lille svinet skjende den gule og svarte drakta.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Om man ligger så lavt som vi gjør til tider blir man jo straffet mye hardere for de feilene man gjør. Det er vel ganske åpenbart at personlige feil på 20 meter er verre enn personlige feil på 40 meter fra mål?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Ja ja, så får vi med en uavgjort mot Molde. Er ikke så ille det her, selvom andreomgangen var svak. Vi dominerer store deler av første. Vi må definitivt bli flinkere til å holde trøkket når vi leder, i hvertfall klare å bryte så vi får kontringsmuligheter. Fofana kan bli en viktig spiller i år...................Kommentar
Kommentar