Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tips til alle som har slaktet LSK gjennom sesongoppkjøringa og treningskampene i vår: ta dere en bolle og se på IK Start - SK Brann på TV2Sportskanalen. LSK står ikke noe som helst tilbake for de to lagene jeg ser på skjermen.
Vil vel tørre å påstå at dette til tider er verre en det LSK har prestert i år. Blir spennende å se etterpå, av en eller annen grunn har jeg plutselig fått litt trua.
Vil vel tørre å påstå at dette til tider er verre en det LSK har prestert i år. Blir spennende å se etterpå, av en eller annen grunn har jeg plutselig fått litt trua.
Skal også sies at start har spilt meget fin fotball siste 20 min.
Samme her, sånn er det hvert år i mars Men i år mest på grunn av at lagoppstillinga ser mer logisk ut enn på lenge. Blandt annet spiller vi med 2 stk på kantene som faktisk spiller bra der. Når gjorde vi det sist? I tillegg ser troppen mer sammensveisa ut og at samholdet er bedre. Synes det har sett litt dårlig ut de siste åra etter mye utskiftinger i troppen.
Utspilt av en gjeng keepere. Det ervstatus etter 1.omgang.
LKE scorer bare mot LSK
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
Andre Hansen har hatt en utrusning og tre-fire utspill? På 45 min er det faktisk smått utrolig.
I dag mangler faktisk alt vi har sett glimt av i vinter.
Kommentar