La oss glemme denne omgangen. To triste lag i et nitrist vær.
Treningskamper 2014
Collapse
X
-
Så ufattelig svake vi er på å gjøre oss spillbare inne i boksen. Skjønner godt hvorfor Riise skriker etter Fofana på bakerste der.Kommentar
-
Tja, jeg skulle gjerne vært like optimistisk som deg, men synes ikke det er veldig enkelt.Kommentar
-
Skifta til Liverpoolkampen etter 20 utrolig kjedelige minutter. Vi fikk ikke vingene med i spillet i det heletatt mens jeg så. Ikke noe som tyda på at vi hadde et av ligaens beste vingpar og at det er noe vi prøver å utnytte.Kommentar
-
Først og fremst må man ta tak i faktumet at man lar Odd få slå crossere ut på kantene uten en gul i flere meters omkrets. Slik får de diktere kampen. Minner meg veldig mye om de dårlige periodene i fjor, der vi ga fra oss store rom uten mål og mening. Skjønner man stoler på hodestyrken til våre midtstoppere, men dette blir for mye selvskading, vi må ha et eget spill også.Kommentar
-
Ble ørlite bedre når Østli gikk ut og Ødegård kom inn i midtforsvaret og Gabrielsen ut på back.Kommentar
-
Motbeviser at vi er så sårbare slik mange skal ha det til. Vi har mange spillere som kan spille i flere posisjoner uten at det svekker oss. Kampbildet som forventet mot Odd. Vi har ikke blitt like kjørt som vi har blitt tidligere. Men ser dessverre ikke noe offensivt mønster.Kommentar
-
Hvis det skal fortsette på denne måten er dette min siste sesong som medlem i klubben. Jeg får magasår og har kort nok tid igjen å leve uansett, men betaler faen meg ikke 350 spenn for en tidlig utsjekk. Nå har dem prøvd å drepa meg siden 1956. Nok er nok.
Vi viser jo for faen at vi ikke har skjønt en dritt av spillets idé.Kommentar
-
Hvis det skal fortsette på denne måten er dette min siste sesong som medlem i klubben. Jeg får magasår og har kort nok tid igjen å leve uansett, men betaler faen meg ikke 350 spenn for en tidlig utsjekk. Nå har dem prøvd å drepa meg siden 1956. Nok er nok.
Vi viser jo for faen at vi ikke har skjønt en dritt av spillets idé.
Kommentar
-
Motbeviser at vi er så sårbare slik mange skal ha det til. Vi har mange spillere som kan spille i flere posisjoner uten at det svekker oss. Kampbildet som forventet mot Odd. Vi har ikke blitt like kjørt som vi har blitt tidligere. Men ser dessverre ikke noe offensivt mønster.Kommentar
-
Kroppsspråket til nesten alle spillera i dag viser at dette er ikke noe de har lyst til å bedrive lørdagene med.
Dette er så patetisk.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar