Treningskamper 2014
Collapse
X
-
Kan vi si at denne kampen forteller mer om lagets pondus og profesjonalitet enn ferdigheter? Ikke at det gjør det mye mer betryggende.Kommentar
-
-
Nei, ser mørkt ut. Det ER jo ikke noe spillemønster. Rett nok har jeg bare sett 9 treninger under Haglund, men ennå har jeg ikke sett formasjonstreninger av "gammel type". Greit å kunne slå kortpasninger, men det er da ikke nok.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er håpløst... Heldigvis har jeg bidratt med 1300 kroner i klubbkassa, sånn at vi kanskje overlever økonomisk. Stort mer gidder jeg ikke engasjere meg i år kjenner jeg.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Etter å ha sett de siste 2 treningene til fugla, må jeg si at jeg er positivt overraska. Tempo på pasningene er jo på en annen planet enn i fjor. gutta ser veldig fornøyde ut. Stian er klasse. Ruben er bedre enn han var før han blei skada og går mot enn kanonsesong. Erling terper avsluttninger som en gal med Arild. Jeg gleder meg faktisk til sesongen og tror at vi kan overraske de fleste, men mye avhenger av starten vi får. ODD kampen idag vil vel vise endel av hva vi kan forvente oss.Kommentar
-
-
Det kunne fort ha stått 4-0 eller 5-0 her i dag etter drøye 65 minutter, selv om Odd heller ikke har briljert. Jeg liker for så vidt at Haglund stikker hodet frem og sier vi har blitt mye bedre. Men når han i den første kampen etter å ha sagt det, presterer å gi oss den forestillingen laget leverer i dag, får det hele dessverre et latterlighetens preg over seg. Det står ikke til troende.
Hehe. 2-1 på et vådeskudd fra Gabrielsen!Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Det kunne fort ha stått 4-0 eller 5-0 her i dag etter drøye 65 minutter, selv om Odd heller ikke har briljert. Jeg liker for så vidt at Haglund stikker hodet frem og sier vi har blitt mye bedre. Men når han i den første kampen etter å ha sagt det, presterer å gi oss den forestillingen laget leverer i dag, får det hele dessverre et latterlighetens preg over seg. Det står ikke til troende.
Hehe. 2-1 på et vådeskudd fra Gabrielsen!Kommentar
-
Og når kortpasninger stort sett er det eneste de trener på, blir det ennå mer bekymringsfullt.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
Kommentar