Treningskamper 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Hvor mange skadefrie har vi nå, 17?

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      3-1 Natta. Ser at Torvik i RB lirer av seg noe "oppbyggelig" i dyrenes nyheter. http://www.rb.no/lsk-magasinet/article7246725.ece
      Helt ubegripelig: Dårlig er bra og ja er nei, hva er tanken bak dette?

      Burde vært ærlig og sagt det som det er: I år må vi satse på flaksen. Med all den dritten vi har vært igjennom de siste årene er den før eller senere nødt til å dukke opp.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Kippe, det går for kjapt for ham på søkkvått kunstgress. Kapteinen har vært svakest av alle, virker blytung.

        Kommentar

        • Gjest

          Hva Haglund sier, skal ikke vi som er glad i lsk bry oss om.
          Han tenker på sin egen inntekt, og der har han lykkes godt..
          For LSK's del er han en katastrofe.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4138

            Selv om Odd ikke scorer på angrepet nå etter ca 86 minutter, er det symptomatisk for det svakeste LSK-forsvaret jeg har sett noensinne. Når den første sjansen ser ut til å være avverget, legger vi en ny, målgivende pasning rett til en Odd-spiller!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • nebbjævel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 511

              Hvis fotballens grunnleggende idé er å tupppe tel, da er vi kretsmestere før ballhentern kommer til seg sjøl.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Dæven, noe som lignet på en kombinasjon, ett minutt på overtid!

                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1601

                  Klasseforskjell på lagene.

                  Det positive er at vi er effektive. Scorer ett mål på den ene sjansen vi produserer i løpet av 90 minutter.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    The only way is up, bæibiiiiiii!

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Denne kampen har gjort meg sikker, vi rykker ned. Vi har spilt 4 gode omganger på 9 kamper i vinter, to kamper jeg ikke har sett, men tilbakemeldingene der var ræva. Utover det så virker det til tider som et lag som er satt sammen med spillere fra forskjellige klubber på østlandet. Bunnivået er fryktelig og der er vi ofte. Jeg klarer ikke se hva som kan gjøres for at dette skal bli bedre over tid. En targetspiss hjelper fryktelig lite på dette laget når vi spiller som i dag. Og vi vet alle at dette ikke er en dårlig dag på jobben, heller ikke en sjelden dårlig dag på jobben. Det er en tendens at vi spiller slik og det gjør at vi rykker ned i år. Med en targetspiss, kanskje vi klarer kvalik.
                      Vi skiller oss ikke nevneverdig fra Stabæk, Sogndal eller Ulf. Vi er en soleklar dumpekandidat.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        The only way is up, bæibiiiiiii!
                        Redd for at dette bærer rett ned.. Trist forestilling, spesielt av kapteinen.

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          Dette var utrolig tynn suppe og skuffende i en generalprøve hvor man burde kunne forvente at de som får spille gir full spiker for å være på laget i serieåpninga. Ikke i nærheten av hvor vi var i forrige match. Nok en gang lekker vi inn for mange mål bakover, og Østli ryker nok noen uker. Håper Haglund hever stemmen og melder klart i fra om at man ikke kan gå ut på banen med den holdninga mange av gutta hadde i dag. Siste treningsmatch nå, neste kamp teller 3 poeng. Odd på Skagerak er ingen enkel motstander, men vi må opp 2-3 hakk til neste helg om vi skal være i nærheten av å kjempe om seier mot Haugesund.
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • DoubleHi5
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2011
                            • 4138

                            Jeg kan ikke skjønne annet enn at Haglund har mistet garderoben. Selv om det er altfor sjelden, har spillerne og laget vist i enkelte omganger at de kan spille god ball. Da finner jeg ingen annen forklaring på kamper som i dag, enn at vi har en trener som er udugelig og ubrukelig når det gjelder å lede laget i kamp.
                            Elska þetta félag

                            Kommentar

                            • runarM
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 565

                              Satan for et tafatt skue. Godt å få kvelt min gryende optimisme til gagns rett før seriestart. Ser ut som alle mann stiller i slalomstøvler utifra tempo, mottak og pasningskvalitet. Hvordan et det mulig for playmaker-håpet johan å bomme på upressede 10-meters pasninger? Hvordan klarer vi å unngå å sette opp kant eller back kontinuerlig i 90 min når dette er vår slagplan nummer én?
                              runarM

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3500

                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Denne kampen har gjort meg sikker, vi rykker ned.
                                Odd laget pisset på rbk og godset tidligere i vinter også. Har generelt sett pisset på alt av Norsk motstand, og det snakkes om ett lag som kan kjempe i toppen i Skien.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Ja, hva faen var det med Kippe? Hvor mange frispark ga han bort på feilvendte spillere? Hvor mange baller sleivet han pokkerivold? Så ut som en hjelpeløs junior med tempoproblemer. Hvor var vingene og backene da Odd fikk slå crossere på 40-50 meter uten en fugl i sikte på endestasjonen?

                                  Ingenting henger ihop her, taktikken er nok å la Haugesund undervurdere oss.

                                  Kommentar

                                  • Gjest

                                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                    Håper Haglund hever stemmen og melder klart i fra om at man ikke kan gå ut på banen med den holdninga mange av gutta hadde i dag. Siste treningsmatch nå, neste kamp teller 3 poeng.
                                    Tror ikke du skal forvente noe hjelp fra han svensken, han tror vi er dritgode og er fornøyd fordi han har god lønn i LSK.

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av Totti21
                                      Odd laget pisset på rbk og godset tidligere i vinter også. Har generelt sett pisset på alt av Norsk motstand, og det snakkes om ett lag som kan kjempe i toppen i Skien.
                                      Greit nok, men innstillingen og innsaten i dag skremmer meg. Odd var heller ikke gode i dag, selvom det var nivåforskjell.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Odd laget pisset på rbk og godset tidligere i vinter også. Har generelt sett pisset på alt av Norsk motstand, og det snakkes om ett lag som kan kjempe i toppen i Skien.
                                        Om du bytter navn på Odd til hvilken som helst annet lag vi har møtt i vinter så kunne dette innlegget blitt brukt etter alle kampene... Nei nå er jeg drittlei bortforklaringer og ræva spill. Laget har levert dårlig i mange år, 2014 er ikke noe unntak frem til nå!

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Odd laget pisset på rbk og godset tidligere i vinter også. Har generelt sett pisset på alt av Norsk motstand, og det snakkes om ett lag som kan kjempe i toppen i Skien.
                                          Problemet er at vi ikke er med i kampen. Det er ingen skam å tape, men å tape på denne måten er ikke bra. Vi har ingen sentral midtbane uten en kar med skikkelig motor, kan ikke huske siste gang Samuelsen ikke herja i en LSK-kamp, f.eks.

                                          Kommentar

                                          Working...