Treningskamper 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    Tragisk at man bruker så lang tid på å få opp nettet. Sikkert et fittefjertproblem, men det var tilfeldigvis kun de udugelige ansatte som var i hallen i dag. De tenker vel at det er RBs problem som streamer kampen, selv om de bør prise seg lykkelig over at lokalpressa i det hele tatt gidder å påta seg kostnadene å vise matchen for å skape litt blest.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4138

      Hentet fra liveoppdateringen på lsk.no, som fungerer!

      Disse starter mot Sarpsborg 08 kl. 14:
      Arnold Origi - Anders Østli, Magnar Ødegaard, Frode Kippe, Ruben Gabrielsen - Erik Mjelde, Marius Lundemo, Ohi Omoijuanfo, Moryke Fofana - Johan Andersson, Erling Knudtzon

      Pause: Vi skal gjøre to bytter.
      Ut Fofana og Andersson.
      Inn Friday og Kind Mikalsen


      Ohi ga oss 1-0 i første omgang etter pasning fra Fonana, etter det jeg forstår. Sarp har nettopp utlignet, slik at det nå, ca 15 minutter ut i 2. omgang, står 1-1.

      Legg for øvrig merke til at Ruben spiller venstreback!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4386

        1-2 gitt
        ..................

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          1-2 gitt
          Og i følge tv2 har sarp kjørt andre omgang. Skremmende.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4386

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Og i følge tv2 har sarp kjørt andre omgang. Skremmende.
            Som jeg skrev i en annen tråd; Det behøver ikke å bety så mye, men det gir uansett en liten pekepinn på hvor vi står. Med alt trøbbelet utenom det sportslige i tillegg så kan det her bli tungt.
            ..................

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Som jeg skrev i en annen tråd; Det behøver ikke å bety så mye, men det gir uansett en liten pekepinn på hvor vi står. Med alt trøbbelet utenom det sportslige i tillegg så kan det her bli tungt.
              Neida, det behøver ikke bety noe som helst. Men når TV2.no skriver at sarp har svært god kontroll på kampen, så er det noe som er feil, treningskamp eller ei. Er vel kun PVM som er ute for oss nå.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6082

                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Neida, det behøver ikke bety noe som helst. Men når TV2.no skriver at sarp har svært god kontroll på kampen, så er det noe som er feil, treningskamp eller ei. Er vel kun PVM som er ute for oss nå.
                Riise mangler i dag og Ringstad. Vi savner nok disse to mer enn vi savner PVM.

                Bortsetfra det vil jeg ikke uttale meg for mye etter en treningskamp i februar som jeg ikke har sett.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Riise mangler i dag og Ringstad.
                  OK, my mistake. Men uansett burde ikke sarp ha full kontroll. Men jeg har ikke sett kampen, så for all del.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Driter i om jeg har sett kampen eller ikke, å tape 1-3 hjemme for Sarpsbog er faen ikke greit uansett!
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      1-3 slutt. Fantastisk.

                      Har tv2 rett, var sarp klart best?

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        LSK, spesielt de yngste på laget, gjorde en meget god 1. Omgang (bortsett fra første minuttene). 2. Omgang var tragisk, med Erling K i spissen som den aller svakeste. Erling burde scoret 2, kanskje 3 mål og har direkte skyld i første målet til bortelaget. På 1-1 gikk lufta ut av de fleste og S08 var klart best fra 50 min og inn.

                        Fofana spilte ikke 2. Omgang! Konstant en trussel i 1. Omgang, han burde flyttes frem som spiss der han slipper unna med å drible 1-2 mann før han kan avslutte.

                        Ohi og Lundemo styrte midtbanen sammen i 1. Omgang, ingen savn etter JA. JA var forøvrig nesten usynlig i sin rolle som off. midtbane.

                        Erling som back, med Østli og Kippe som stoppere var vel heller ingen suksess. Fra full kontroll bakover i første omgang med Østli, MØ, Kippe og Ruben ble det kaos utover i 2. Omgang med 2013 utgaven bakerst der.
                        Last edited by Folke; 08.02.2014, 18:02.

                        Kommentar

                        • ynnor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 857

                          Folke har sett kampen på samme måte som meg. Helt grei 1 omgang. Andre omgang er enda dårligere enn dere klarer å forestille dere. Uten Forfana eller en ny spiss er vi virkelig ute å kjører. Sorry hyggelige Erling , dette holder virkelig ikke.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3456

                            Laget med Fofana i 1.omg. og uten i 2.omg. var to forskjellige verdener.

                            De andre som var positive var midtbanen med Ohi og Lundemo som var meget gode. Ruben og Ødegård var positive i forsvaret, mens Kippe og Østli gjorde greie jobber. Jeg synes Mjelde ikke kom til sin rett på høyrekanten og Johan var vel skuffende som hengede spiss. Erling gjorde heller ingen stor kamp, men førsteomgangen hans var ikke helt håpløs. Han ble imidlertidig mer og mer anonym utover i andre omgang når 08 tok kontroll over midtbanen.

                            Utover i andre omgang kom det såpass mange bytter at jeg velger å ikke la den telle så mye.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • 307
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2007
                              • 358

                              God første omgang. Mulig grunnen til kollapsen i andre omgang var at Anderson gikk ut??? Vanskelig å vite. Fred var fryktelig dårlig. Mye ungt etterhvert. Kan være noe av grunnen. Heldigvis lenge til sesongstart. Mye kan skje. Ny spiss??? Kan snu alt om denne nye spissen scorer mål. Litt irriterende at det jeg tenker etter kampen er at nå får kritikerne mer å klage på.

                              Kommentar

                              • andee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 1191

                                Opprinnelig skrevet av Folke
                                Erling burde scoret 2, kanskje 3 mål og har direkte skyld i første målet til bortelaget.

                                Fofana spilte ikke 2. Omgang! Konstant en trussel i 1. Omgang, han burde flyttes frem som spiss der han slipper unna med å drible 1-2 mann før han kan avslutte.

                                Ohi og Lundemo styrte midtbanen sammen i 1. Omgang, ingen savn etter JA.
                                Jeg mener førstegoalen til SÆ08 er Østlis, etter et horribelt balltap da hele laget står høyt etter corner, men ja, Erling taper duellen mot maskin' Aaron Samuel.

                                Trolig avtalt at Fofana, Lundemo og Johan ikke skulle spille hele, ingen dramatikk i det, men vi skulle gjerne hatt spesielt to førstnevnte kampen igjennom, sammen med Riise og Ringstad.

                                At østfoldingene kom hit for å spille ball, burde ikke overraske noen, da de var ett av tre lag som hadde mer ball enn oss gjennom fjorårets oppgjør. De er ambiøse, rimelig ballsikre og tro mot eget system, selv om det ikke har plukka så mye poeng.

                                Ellers syns jeg Kind Mikalsen gjør en fin figur, og Ajer ser også meget positiv ut, gutten går tross alt i tiende.
                                TS05 - Felt C

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  OK, man får kanskje legge vekt på førsteomgangen prestasjonsmessig. Men utifra rapportene viser vel også den at man som vanlig sliter med å få noe ut av ballinnehavet fordi man ikke får opp tempo på kula? Og da blir det opp til spillere som Fofana å skape noe selv med resten halsende etter. Og når motstanderen får fart på kula og det går fort langs bakken havner vi altfor enkelt i repene, vi mangler kvalitetene til å ta oss inn og hele laget går i det svarte hølet prestasjonsmessig.

                                  Dette er barnesykdommer vi fortsatt sliter med. Vi ble kanskje kjørt verre av dem i fjor? Positivt med Fofana og mye spilletid for Ajer.

                                  Kommentar

                                  • andee
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 1191

                                    Eller er det kanskje Keivan som går i tiende og Ajer i førstegym? Ett fett, vi har omsider to guttunger som får en del spilletid uten å gjøre seg bort og er født i 1997 og 1998. Dét er kult, uten av vi blir en gullkandidat allerede i 2014 av den grunn.
                                    TS05 - Felt C

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av 307
                                      God første omgang. Mulig grunnen til kollapsen i andre omgang var at Anderson gikk ut??? Vanskelig å vite. Fred var fryktelig dårlig. Mye ungt etterhvert. Kan være noe av grunnen. Heldigvis lenge til sesongstart. Mye kan skje. Ny spiss??? Kan snu alt om denne nye spissen scorer mål. Litt irriterende at det jeg tenker etter kampen er at nå får kritikerne mer å klage på.
                                      Spilte sarp med et relativt toppet lag i andre også? Om så er tilfelle, så spiller det ikke stor rolle.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        S08 setter innpå en sterk spiss som klarer å kødde det til for hjemmelaget, der LSK tar ut sin skapende spiller i Fofana og lar Erling bli stående med lua i hånda. Jeg gir ikke JA æren for det gode spillet i første omgang, men helt klart forskjell på LSK i 4-4-1-1 og en flat 4-4-2.

                                        Kommentar

                                        • andee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 1191

                                          Syns Sarp bytta seg bedre i andre, mens vi gjorde motsatt (uten at jeg legger vekt på 0-3 i andre).
                                          TS05 - Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...