Treningskamper 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    Opprinnelig skrevet av vermu
    Synes Keivan på venstrebacken var meget spennende. Tempo, god venstre fot og nesten feilfri med ball.
    Jeg trodde han var høyrebent før kampen i dag. Så også at han la inn med begge ben. Virker som han kan bruke begge, det er i så fall en bra styrke.

    Husker at han imponerte en del i NTF16 finalen mot rosenborg for 3? år siden. Da var han fortsatt sentral midtbane.

    Kommentar

    • nebbjævel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2009
      • 511

      Herlig å se at vi fremdeles har unggutter med potensiale.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Ajer kommer til å bli tilbud proffkontrakt med a laget.

        Kommentar

        • BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1422

          Noen som har fått med seg hvem som spiller hvor etter at Lundemo ble erstattet med Fred?

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            Deilig scoring av Riise!

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Fofana, Friday og Osvold på banen samtidig nå. Spennende!
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Imponert over Rubens inntreden, kan forsere med ballen forbi førsteforsvarer og det er en dimensjon vi er nødt til å få inn i spillet vårt. Men vi sliter fortsatt fælt med tempo og presisjon i pasningsspillet, det er virkelig et stort problem. Vi leder 2-0, men ingen kan vel nekte for at bortsett fra en god innledning har Häcken vært det dominerende laget.

                Vi mangler fortsatt en klar profil, på tredje året med Haglund.

                Kommentar

                • Funchaloe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2011
                  • 511

                  3-0, Fofana.
                  Glimrende kontring!
                  Custodes
                  Contra o futebol moderno!

                  Kommentar

                  • ynnor
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 857

                    Nordermoen ,Gabrielsen , osvold ,Forfana og til tider Friday gjorde mye bra i dag. Ødegård også men trekkes litt for noen dårlige pasninger. Riise gjør en del bra. Ohi ,østli,knudzon ,Mjelde ,Lundemo og Palmi leverer under pari synes jeg.

                    Kommentar

                    • Joha
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 314

                      Synes Ruben var bra i dag

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        At Lundemo var under pari er jeg ikke enig i, han viser prov på en ro og oversikt vi trenger. Og han har en større løpskapasitet enn Andersson som jeg mener gjør ham til en utfyllende partner sentralt. Tilvenninga tempomessig er hovedutfordringa. Noen feilpass ja, men også fine stikkere og han var kapabel til å finne medspillere i pressa situasjoner, også i egen boks. En vital egenskap. Dette bør tross alt handle om å vise hva man kan bidra med, hvilket potensial man har. For vi vet at det vi har hatt ikke duger.

                        3-0 var flatterende i dag, såpass ærlig må man være. Det positive er hva de unge bidrar med + Ruben, og til tross for at mye ser bedre ut enn på samme tid i fjor er det fortsatt for lange perioder i hver kamp der alt overlates til motstanderen. Sånt må vi øve på å luke vekk hvis folk skal komme tilbake til Åråsen og LSK menge seg blant topplaga.

                        Kommentar

                        • nebbjævel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2009
                          • 511

                          Det jeg synes var gledelig er at vi gjør det såpass bra med så mange av de antatt faste førstelagsspillerne ute. Negativt var alle feilpasningene og at Erling ikke fikk til noenting. Gutten har ikke grunnleggende fotballferdigheter. Han kan ikke holde på ballen og han slår for mange feilpasninger. Som spiss har han heller ikke scoret flere mål enn det som statistisk kan forventes av en spiller i den posisjonen, sjøl om han har vært toppscorer hos oss. Nå har han hatt så mange år på å forbedre ballkontroll og duellteknikk uten framgang at jeg har gitt ham opp. I den omgangen han spilte i dag framsto han som verdiløs. Det er ikke første gangen. Han minner meg mer og mer om RBK's hurtigtog på 70-tallet, Viggo Sundmoen fra Røros. Vi bør takke ham for det han har gjort for klubben og ønske ham lykke til videre. Debatten kan vi ta på Erlingtråden, men for meg var dette den mest konkrete beholdningen av seieren, pluss en skarpladd BHR.
                          Last edited by nebbjævel; 25.01.2014, 19:48. Begrunnelse: tillegg

                          Kommentar

                          • andee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 1191

                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Vi leder 2-0, men ingen kan vel nekte for at bortsett fra en god innledning har Häcken vært det dominerende laget.
                            Ser at du skreiv detta midt under matchen, men jeg syntes nesten det var motsatt. Vi blei trykka hardt bakover første 8-9, helt uten pasningsspill på deres halvdel, før det etter scoringa, hvor Magnar begynte å bryte foran, og Ruben tok med seg kula oppover, blei mer jevnspilt med et lite ballmessig overtak for Häcken.
                            Vi brenner vel én kanonstor hver (begge i andre; den Ruben blokka til corner + den Osvold skapte aleine som Friday svakt brant). Vi holder nullen, uten at Origi må gjøre én klasseredning, og scorer tre, må være happy da, til tross for treningsmatch.
                            TS05 - Felt C

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              Solid gjennomført kamp hvor LSK var spesielt gode defensivt.

                              Ruben, for et comeback. Dagens Kanarifugl.
                              Ødegård, klar framgang fra forrige kamp.
                              Lundemo, god de 35 min han spilte.
                              Riise, vanvittig scoring og en bra 2.omg.
                              Osvold, beste jeg har sett av han. Fin assist.
                              Nordermoen, grei nok sist, men fikk virkelig trua på han etter denne kampen. Meget god førsteforsvarer.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Opprinnelig skrevet av andee
                                Ser at du skreiv detta midt under matchen, men jeg syntes nesten det var motsatt. Vi blei trykka hardt bakover første 8-9, helt uten pasningsspill på deres halvdel, før det etter scoringa, hvor Magnar begynte å bryte foran, og Ruben tok med seg kula oppover, blei mer jevnspilt med et lite ballmessig overtak for Häcken.
                                Vi brenner vel én kanonstor hver (begge i andre; den Ruben blokka til corner + den Osvold skapte aleine som Friday svakt brant). Vi holder nullen, uten at Origi må gjøre én klasseredning, og scorer tre, må være happy da, til tross for treningsmatch.
                                Vi scorer etter 8 minutter, og etter noen minutter der bortelaget knapt er på vår halvdel, så den at vi ble pressa hardt tilbake i denne perioden er jeg ikke med på. Synes førsteomgangen egentlig ligner litt på den mot Godset, der vi begynner godt/greit, men slipper oss ned og lar bortelaget styre for mye. Det er Häcken som har ballen og kombinasjonene, alt det vi trenger å vise evne til å mestre som hjemmelag. I andreomgangen skal det bare kontres, og det er sikkert fint å slippe til lite ved å legge seg på egen sekstenmeter, men det også den lette måten å forsvare seg på.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3212

                                  Kall meg gjerne sveiseblind, men jeg synes det er mange positive tendenser. Pasningspillet vårt er mer presist, det er flere som posisjonerer seg for å få ball, og vi spiller pasningene litt fortere enn vi har gjort. Pluss på med at flere av unggutta viser at de er reelle utfordrere og at vi har 3 mann ute som skadefri vil starte alle kamper - og jeg begynner fanden meg å få trua her!

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3395

                                    Tapte vi ikke mot dette drittlaget i fjor? Vi vinner tross alt 3-0 med flere sentrale spillere ute, og det virker som flere av unggutta har tatt det rette steget, og vi snakker kun 2. treningskamp for året. Spar oss for det negative inntil videre, og la gutta få jobbe sammen. Er mye positivt å ta med seg herfra folkens!

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Opprinnelig skrevet av LS89
                                      Spar oss for det negative
                                      Hvorfor det? Blir det lettere for deg hvis vi kaller det utfordringer istedenfor?

                                      Kommentar

                                      • Siggen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2004
                                        • 656

                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Hvorfor det? Blir det lettere for deg hvis vi kaller det utfordringer istedenfor?
                                        Nei du har rett, alt med fugla er revva.
                                        ----------------------------------------------------------------------------
                                        Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                                        ----------------------------------------------------------------------------

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av Siggen
                                          Nei du har rett, alt med fugla er revva.
                                          Nei, det har vel ingen sagt her inne. Men det er nå LSK har sjansen til å øve seg på det de må forbedre, det er nå de har sjansen til å vise sine intensjoner. Og så er vi delt her inne mellom hvordan vi vil at laget skal fremstå, det er alt det handler om. Flere argumenter, mindre skittkasting mellom brukere.

                                          Kommentar

                                          Working...