I to år med Haglund har vi variert fra det fantastiske til det begredelige, oftest det siste og som oftest i en og samme kamp. Frykter at det blir mye av det samme i 2014 og dessverre. Kommer aldri til å forstå hvordan det er mulig å variere så ekstremt som det vi gjør.
Treningskamper 2014
Collapse
X
-
Johan har virka fresk. Skulle forsåvidt bare mangle mot spillere som jobber ved siden av fotballen."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Tar meg en øl, ser om det hjelper.
Fofanas tre raid, par gjennomløpninger fra Erling og goalen er beholdninga så langt.
Veldig skuffende i etablert. Tror vi skal krysse fingra for en skadefri BHR i år, og at Stian kommer seg opp igjen (ikke vært veldig offensiv de omgangene han har spilt i år - satser på at målet motiverer).TS05 - Felt CKommentar
-
-
3 skudd is stengene på et minutt fra Rocky, det ene på straffe etter at han ble felt av Drago."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
2-3. Nydelig skudd i lengste kryss. Veldig fortjent er det og.Kommentar
-
Fin link-up fra PRP til Erling og sikker avslutning.
Noterer fem raid fra Fofana uten uttelling. Håper vi har noen klare planer og roller når han skjærer inn fra venstre.
Der kom 2-3. Alt er altså ikke fryd og gammen bakover heller. Ny stopper! Ny keeper!!TS05 - Felt CKommentar
-
Slippe inn to mot Raufoss er utilgivelig!
Jeg håpet i det lengste at dette året skulle Haglund vise oss hva han har jobbet med. Men jeg har sterke tvil. Vært en del positive tendenser i treningskampene. Men så kommer bunnivået og viser hvor ræva vi kan være.
I dag er det to ute som kommer til å starte i serien, men det skal ikke spille noen rolle.Kommentar
Kommentar