Treningskamper 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7104

    Liker drivet hos Okfir. Mye fotball i den gutten.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      Har nå sett 20 minutter, nå er jeg lei.

      Strømmen spiller fotball, vi sparker fotball.

      Lurer på hva som er feil med LSK. Har spilt rævva helt siden Røsler dro.

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        Om 2-2 hjemme mot Strømmen er ille, kan vi trøste oss med at "overgangsvinner" Brann ligger under 2-4 hjemme mot Sandnes Ulf og Molde med Björn og Fredrik fra start ligger under 0-3 hjemme.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          Hvor har man funnet Victor? Trenger ikke å dra lengre enn til Leirsund for å finne en bedre spiller enn han....

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            Jeg synes faktisk ikke at han prøvespilleren er så håpløs. Greit, det ser klønete ut, men med Riise og Vaagan Moen vil nok kantspillet sette seg høyere opp, og jeg tror han kommer mer til sin rett. Jeg ser tendenser til kombinasjonsspill, på tross av at han bare har hatt én trening med laget. Det synes jeg er positivt.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7104

              Setter en tier på at han er fetteren til Romanus Orjinta. Totalt ubrukelig.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9476

                Grunn til at jeg skal ha Ringstad-drakt

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  Deilig med opphenting!
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Setter en tier på at han er fetteren til Romanus Orjinta. Totalt ubrukelig.
                    Kan se sånn ut. Jeg ser jo at han ikke kan løpe, så jeg tenkte da at han sikkert var veldig god på hue. Men tok feil, han vinner ikke en eneste duell mot midtstoppere fra 1.div

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7104

                      Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                      Jeg synes faktisk ikke at han prøvespilleren er så håpløs. Greit, det ser klønete ut
                      Nivået i kampen spesielt og ligaen generelt er så labert at en prøvespiller det er verdt å signere ville utmerket seg mye mer enn han kameraten der har gjort.

                      Enda godt vi slo rottene. Hater Strømmen!
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Nivået i kampen spesielt og ligaen generelt er så labert at en prøvespiller det er verdt å signere ville utmerket seg mye mer enn han kameraten der har gjort.
                        Dette er for banalt, trigz. Tippeligaens nivå er ikke en faktor all den tid du ikke kan sammenligne noe med seg selv. Nivået i kampen, og da motstanderen tatt i betraktning, taler selvfølgelig ikke i fordel for Viktor, men du glemmer både form og relasjoner til medspillere.
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Så faktisk bedre ut i januar. Haglund har brutt ned laget.

                          Kommentar

                          • zkinny
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2012
                            • 322

                            Bare sutring og klaging hele jævla tida her inne..... Skjerpings!

                            Kommentar

                            • AG-3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 1081

                              Opprinnelig skrevet av zkinny
                              Bare sutring og klaging hele jævla tida her inne..... Skjerpings!
                              Kan henge sammen med at mange ser laget de elsker fremstå som en snømann i ei badstu. Det er nemlig i full oppløsning og forsvinner foran øynene våre.... Berettiget bekymring vil jeg kalle det. Er bare dager til alvoret starter for alvor og jeg er redd det ikke blir pent.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av zkinny
                                Bare sutring og klaging hele jævla tida her inne..... Skjerpings!
                                Ja, det kan være mye sutring. Både fra meg og fra andre. Med tror du vi sutrer for vi syntes det er artig? Jeg sutrer ikke for at jeg er en grinebiter, jeg sutrer ikke for at det skjer mye bra i klubben med fremadstormende unge gutter, jeg sutrer ikke for at det har kommet to, tilsynelatende bra damer i klubben.
                                Mine meninger, som dere ser på som sutring, er rett og slett pga at jeg ser klubben min faller sammen. Det sportslige er på et all time low nivå. Jada, vi glimter til. Men vi har vel enda ikke sett at det har holdt over en periode.
                                Dere sier at spillera blir påvirket av negative holdninger, i mine øyne bullshit, da har de ikke noe på høyt nivå å gjøre.

                                jeg frykter klubbens eksistens på høyt nivå, men det virker på meg at noen av dere syntes det er greit. Tilbake til røttene og legge oss på nivå med Flisbyen. For meg virker det som det er romantikken som snakker. Vi grinebiter ser på oss som realister.

                                Vi elsker klubben like mye som dere. Men forskjellen på oss er at dere angriper oss som er negative.

                                Kommentar

                                • ulfpulf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2506

                                  Fra RB Live:

                                  23 Så faller Fofana inne i 16-meteren i duell med Hamutenya. Det så mer ut som godt skuespill enn et straffespark, Fofana.

                                  Dette er piss. Jeg satt rett ved. Fofana driblet mannen sin to ganger før han ble dyttet rett ned 10 meter fra mål. Klar straffe.

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3500

                                    Opprinnelig skrevet av AG-3
                                    Kan henge sammen med at mange ser laget de elsker fremstå som en snømann i ei badstu. Det er nemlig i full oppløsning og forsvinner foran øynene våre.... Berettiget bekymring vil jeg kalle det. Er bare dager til alvoret starter for alvor og jeg er redd det ikke blir pent.
                                    Greit nok hvis du bruker tidligere sesonger som grunnlag, men basert på treningskampene blir det jo bare tull. Her har vi i likhet med alle andre variert veldig i prestasjonen avhengig av treningsmengde. I år synes jeg også man har vært flinkere til å formidle at man prioriterer enkelte kamper mer enn andre, og har hvilt spillere som har tunge bein etter trening, eller sliter med småskader.

                                    La oss se hva noen av rivalene har prestert til nå i vinter:

                                    Brann med fantastiske Rikard Norling og flere klassespillere på plass: 0-1 mot en gjeng med juniorer fra Las Palmas, 3-0 mot Vecindario fra fjerde nivå i Spania, 1-1 mot Aafk og 3-4 mot Sandnes/Ulf

                                    Molde har enda ikke vunnet i vinter. Har uavgjort mot Ranheim, Kristiansund og Sogndal i tillegg til ett tap og en uavgjort i kamper mot Lokomotiv Moskva og CSKA Moskva i vinterpause..

                                    Rosenborg har gjort det brukbart med 5-2 seier mot Levanger og 2-1 mot Djurgården i tillegg til uavgjort mot Kristiansund og Sundsvall og 0-3 tap mot Odd Grenland.

                                    Strømsgodset
                                    er vanskelig å vurdere, da de nesten kun har møtt østeuropeiske lag av forskjellig kvalitet igjennom vinteren. Mot Norsk motstand har de en seier mot oss og ett tap mot Odd.

                                    Ingen av disse kan sies å ha imponert noe særlig mye mer enn oss, selv om de definitivt skal levere en bedre sesong enn oss i år på papiret.
                                    At utgangspunktet for LSK sin sesong er tøffere i år enn på lang tid er det ingen tvil om, men samtidig er det ofte de sesongene som har gitt meg de beste opplevelsene.

                                    Her har man mast om å få se unggutter i lang tid nå, og denne sesongen ligger veien åpen for at spillere som Ringstad, Ødegaard, Gabrielsen, Ohi, Lundemo, Fofana, Kind Mikalsen, Ajer, Nordermoen, Fred Friday og Osvold alle skal få spilletid i løpet av sesongen. Det er selvfølgelig ikke nødvendigvis det som vil gi de beste resultatene i år, men skal jeg tro det som er skrevet her inne på forumet de siste sesongene, så vil det i alle fall skape masse entusiasme og glede selv om resultatene skulle utebli.

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      I treningskamper må man se bak reultatet. Vi presterte greit i de to tre første, etter dette har det falt mer og mer sammen. Har dog ikke sett kampen i dag.
                                      Nå har jeg ikke sett noen av de andre lagene i år. Noen som har det?
                                      Last edited by Uwes disippel; 08.03.2014, 19:39.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        og enda har vi tilgode å spille med fult lag....

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          og enda har vi tilgode å spille med fult lag....
                                          Det er det jeg også håper skal avgjøre. Men fjoråret tilsier dessverre noe annet. Forruten Riise, så er jeg litt usikker på hvor mye resten styrker oss.

                                          Kommentar

                                          Working...