Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mål Lillestrøm,1 - 0 Fred Friday.Friday gir Lillestrøm ledelsen. Han vinner ballen fra Næss på 30 meter. Tar med seg ballen inn i 16-meteren og setter den i lengste hjørnet. Det var nok godt for selvtilliten til Friday, som ikke har fått all verdens tillit på førstelaget.
Mål Stabæk,1 - 1 Franck Boli.Målgivende pasning Emil Dahle.Freddy Adu spiller fri Dahle, som slår 45 grader ut til Boli som fra kloss hold setter ballen i mål.
Jørgen Kolstad var for øvrig et nytt bekjentskap for min del. Sentral midtbanespiller med gode ferdigheter, som hele tiden prøvde på konstruktive ting med kula. Moro at det kommer opp flere ballspillere på sentral midtbane gjennom LSK-systemet, spesielt etter at Joakim Holmedal, en annen bollskicklig mittfältare, valgte å satse på andre ting enn heltidsfotball.
dem skriver at strømmen var klart best i 1 omg hva faen tror jeg må til øyelege i morgen .....Det var ikke den 1 omg jeg så, som var helt jevn med et lite overtak til Lillestrøm... i 2 omg var det KLASSEFORSKJELL og strømmen var nesten ikke borti ballen.
dem skriver at strømmen var klart best i 1 omg hva faen tror jeg må til øyelege i morgen .....Det var ikke den 1 omg jeg så, som var helt jevn med et lite overtak til Lillestrøm... i 2 omg var det KLASSEFORSKJELL og strømmen var nesten ikke borti ballen.
Fikk du noe inntrykk av Rauschenberg?
For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.
nei til det var strømmen for dårlige......... Kan jo legge til at en liten gjeng på 3-4 strømlinger greide å lage kvalme hele kampen med konstant dritt slenging til våre spillere..... Fleste andre på stadion rista på hodet av dem... Dette var godt voksne drittunger på ca 45 år hvorav han ene var med på å male brua ved åråsen en gang...
Kommentar