Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Disse draktene er jo bare rene kopier av årets Roma-drakter, som for så vidt er stilige, men jeg hadde jo håpet at vi endelig kunne få noen drakter som var spesialdesignet for fugla. Som et av verdens desiderte topplag fortjener vi vel det? :-)
Men i seg selv er jo draktene naturligvis et laaaangt steg framover fra de kjedelige adidas-draktene. Shortsene var jeg derimot ikke så begeistra for, men man kan vel ikke få alt heller...
Så gjenstår det da bare å se hvordan de endelige draktene blir seende ut neste vår, når vi har fått klistra på en 10-12 sponsorklistremerker i alle regnbuens farger...
Ikke at jeg er noen ekspert på fargesammensetninger, men jeg forestiller meg at det hadde vært dødskult med gul (eller svart) shorts på bortedrakta.
Motebevisste italienere er tydeligvis av en annen oppfatning :P
Men det var tøft med gul tekst på den svarte bortedrakta. Hjemmedrakta så ganske ordinær ut, litt glissen gulfarge? Kunne vært sterkere og mer sjokkarta.
Bortedrakta er noe av det beste jeg har sett. Som mange andre her inne, undret jeg litt på hvorfor de hadde valgt hvit shorts til bortedrakta, men jeg tror faktisk det hadde sett litt fjollete ut med gul shorts. Dessuten ville det blitt for likt - poenget med bortedrakt er jo å ha andre farger enn hjemmedrakta.
Veeeldig tøffe drakter, særlig bortedrakta! Og selvom gulfargen på bortedrakta var mer signalgul enn fuglagul syns jeg den ikke gjorde seg bort!
Men litt skuffa over presentasjonen, de kunne jo ikledd et par-ti fjonge damer drakter og hatt de løpende rundt på indre bane og rundt omkring. Ikke bare strutte med puppene i 2 1/2 minutt for så å skygge banen.
Har jo blitt prata fælt om denna avtalen i lang tid nå.
Men for all del, gleder meg til å se de fra 01.01.06! Får håpe de ikke blir proppa full av reklame...
\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-
Kommentar