Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Borteshortsen må ha en annen farge enn svart eller gul fordi man ikke kan ha samme farge på borteshortsen som motstanderne. Altså ville gult vært et problem mot Glimt (og evt. cuplag), og svart vært et problem mot Start (og evt. cuplag).
Borteshortsen må ha en annen farge enn svart eller gul fordi man ikke kan ha samme farge på borteshortsen som motstanderne. Altså ville gult vært et problem mot Glimt (og evt. cuplag), og svart vært et problem mot Start (og evt. cuplag).
Synes for øvrig at draktene er veldig fine.
Da bruker du Svar shorts mot Glimt og Gul mot start. Som RBK gjør mot oss når dem møter i hel hvit.
Fine drakter, må nok investere litt når det nermer seg vår. Like forøvrig ikke gulfargen på bortedrakta, selvlysende gul ala de gamle draktene til dortmund.
Sinsykt fete drakter. Selv om jeg har vært kanarifugl i mange år så har jeg aldri rotet meg til og kjøpe en drakt, men det skal det bli en forandring på til neste år.
Var foresten på lsk shopen tidligere i sesongen for og skaffe meg en drakt men ble da skuffet siden det var tomt for trøyer i størelse XL. Fikk beskjed om at addidas ikke hadde flere på lager og at de ikke ville bli laget flere grunnet ny avtale med diadora. Slo meg til ro med at jeg kunne få en kul drakt til neste år isteden, men så var det dette med cupen da. Hvis fugla skulle ta seg til finalen så er det jo kjipt at det ikke er drakter og oppdrive i xl. Regner med at jeg ikke er den eneste som ønsker og skaffe seg en drakt til en evt finale.
Og slanke seg ned til størelse L er selfølgelig en mulighet men lite trolig :oops:
Noen muliget for ekstra opplag ved en evt finale eller? Tipper det er penger og tjene på noe slikt
Sinsykt fete drakter. Selv om jeg har vært kanarifugl i mange år så har jeg aldri rotet meg til og kjøpe en drakt, men det skal det bli en forandring på til neste år.
Var foresten på lsk shopen tidligere i sesongen for og skaffe meg en drakt men ble da skuffet siden det var tomt for trøyer i størelse XL. Fikk beskjed om at addidas ikke hadde flere på lager og at de ikke ville bli laget flere grunnet ny avtale med diadora. Slo meg til ro med at jeg kunne få en kul drakt til neste år isteden, men så var det dette med cupen da. Hvis fugla skulle ta seg til finalen så er det jo kjipt at det ikke er drakter og oppdrive i xl. Regner med at jeg ikke er den eneste som ønsker og skaffe seg en drakt til en evt finale.
Og slanke seg ned til størelse L er selfølgelig en mulighet men lite trolig :oops:
Noen muliget for ekstra opplag ved en evt finale eller? Tipper det er penger og tjene på noe slikt
Navnevalget Maximus var med andre ord ingen tilfeldighet?
Rart at dem ikke lager de Adidas draktene mer Samtidig som dem ikke sender inn nye ifra Diadora. Men du Maximus. Dem har en Fotballshappe på Oslo City. Der har jeg sett LSK drakter. Er iallefall verdt et forsøk.
He he. Navnevalget hadde faktisk ikke noe med størelsen på den veltrente kroppen min :^o , men jeg ser poenget ditt :lol: Skal ikke være største karen i klassen før L begynner og bli litt klaustrofobisk da.
Men takk for tipset om shoppen på city. At det skulle være fugla drakter og oppdrive i oslo hadde jeg ikke tenkt på. Skal ta meg en tur og se
He he. Navnevalget hadde faktisk ikke noe med størelsen på den veltrente kroppen min :^o , men jeg ser poenget ditt :lol: Skal ikke være største karen i klassen før L begynner og bli litt klaustrofobisk da.
Men takk for tipset om shoppen på city. At det skulle være fugla drakter og oppdrive i oslo hadde jeg ikke tenkt på. Skal ta meg en tur og se
Trur det er øverste etasje eller no. iallefall på venstre side når du kommer inn hoveddøra.
Er det vel bare slanke valget igjen...
Eller da å vente til nyttår.
Men Petter: Ville det ikke vært smart å lansert drakta før jul? Med tanke på julegaver og de greiene der.?
Eller er det sånn at dere ikke får lov å selge dem før 1.?
Kommentar