Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da er nytt styre valgt og ut fra Xavis innlegg i turtråden later de til å ha konstituert seg også. Finner ingen info om det, så kanskje et eller annet styremedlem har lyst til å fortelle hvem som skal gjøre hva i år? Den tråden som bare styret kan poste i hadde vært et fint sted å informere i, samt "Nytt styre..." på forsiden.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Da er nytt styre valgt og ut fra Xavis innlegg i turtråden later de til å ha konstituert seg også. Finner ingen info om det, så kanskje et eller annet styremedlem har lyst til å fortelle hvem som skal gjøre hva i år? Den tråden som bare styret kan poste i hadde vært et fint sted å informere i, samt "Nytt styre..." på forsiden.
På http://www.kfl.no/kfl/ har det alltid stått om det til enhver tid sittende styre. Informasjonen på denne siden ble oppdatert dagen etter at styret konstituerte seg. Ser ikke for meg at informasjonsbehovet blant medlemmene om hva hvert enkelt styremedlem hovedsaklig skal jobbe med er så stort at dette må informeres om i en rekke kanaler, ut over det å holde den statiske siden om styret oppdatert.
På http://www.kfl.no/kfl/ har det alltid stått om det til enhver tid sittende styre. Informasjonen på denne siden ble oppdatert dagen etter at styret konstituerte seg. Ser ikke for meg at informasjonsbehovet blant medlemmene om hva hvert enkelt styremedlem hovedsaklig skal jobbe med er så stort at dette må informeres om i en rekke kanaler, ut over det å holde den statiske siden om styret oppdatert.
Takk. Jeg oppfatter det at et nytt styre har konstituert seg som en nyhet, så jeg leita der - som sagt uten å finne noe. Og når begynte medlemmene av kanarifansen IKKE å bry seg med hva styret i organisasjoner/klubber man er medlem av driver med? ;-)
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Kommentar