Mouelhis debut!!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

Mouelhis debut!!

Det fortjener en egen tråd!!

Håper jeg....................................... :lol:
    ------eLSKe-------
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6110

Tja, han var flink når han retta opp tabba si, ellers så jeg ikke så mye av han.

Kommentar

• pondus73
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 612

så ikke mye til han jeg heller..........

men han blir sikkert sinnsykt god :lol:
      ------eLSKe-------

Kommentar

• Franken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1036

Ingen så vel mye av han idag Men det jeg så, det likte jeg. Som nevnt mistet han ballen, men jobbet den fint opp igjen. Resten av gangene han var involvert, gjorde han det "rette". Virket rolig med ballen, og klar for å gjøre de rette valgene. Kan han være mannen som skal erstatte Kasey borte mot VIF om under en uke...?
        Fra Baillsund

Kommentar

• GulMakt
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2005
          • 115

Håper Rambekk blir ankeret på midtbanen så lenge Kippe er tilbake, men Mouelhi gjorde vel sine saker greit han. Ikke lett å komme inn i denne kampen i andre omgang og vise seg frem. Syns vi var utrolig feige og lå bakpå med altfor mange mann etter pausen. Kunne lett ha straffet seg. På hjemmebane mener jeg at vi skal fortsette å spille ball selv om vi leder med ett mål. Greit nok når det er fem minutter igjen, men en hel omgang.... :?

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6110

Tror det er hovedgrunnen til at han erstatta kasey i heksegryta i dag, at han skal erstatte han mot vif altså. ellers var det vel greit å få han ut før han fikk rødt.

Mulig rambekk tar plassen hans også. Men om vi spiller samme formasjon trenger vi vel en litt mer kreativ passningsspiller lavt på midtbanen enn Rambekk og søgård.

Kommentar

• GulMakt
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2005
              • 115

Enig i at vi trenger en kreativ spiller lavt på banen. Rambekk kan være kreativ innimellom, men jeg regner med at Mouelhi er bedre. Det jeg setter spørsmålstegn ved er om han allerede er i god nok form til å spille en sånn kamp fra start, og om han er duellsterk nok. Det siste veit sikkert andre her mer om enn meg.

Kommentar

• KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

Jeg synes tunisieren viste mye bra til tross for at vi ble presset tilbake. Viste godt overblikk på slutten og bidro til at vi i hvertfall kom nærmere Branns mål på slutten.

Nå har vi en skikkelig joker mot VIF på bortebane som ingen vet hva står for. Jeg håper han får sjansen. Det kan gå bra og det kan gå i dass.

Kommentar

• HanseFrank
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2004
                  • 221

Opprinnelig skrevet av GulMakt
                  På hjemmebane mener jeg at vi skal fortsette å spille ball selv om vi leder med ett mål. Greit nok når det er fem minutter igjen, men en hel omgang.... :?
                  Jøsses, selv var jeg faktisk sjokkert over at vi sto så høyt så lenge i annen omgang. Så lenge Kasey var på banen, sto vi da så høyt som det er lov å gjøre, med tre spillere som låste av Branns oppspill??
                  HanseFrank
                  - på den andre siden...

Kommentar

• Franken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1036

Hjelper ikke om tre mann sliter livet av seg på topp, om resten av laget ligger på egen 16meter. Hele laget ble presset bakpå, og det var vår bane etter pause. Desverre.
                    Fra Baillsund

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6110

Vi sto kanskje ikke så lavt hele andre omgang, men vi viste jo ingen vilje til å angripe ordentlig.

Kommentar

• Gullars
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 355

Mot Vif

Kan hende Koren også legges lenger ned i midtbanen, og Strand legges ut på ving igjen.. spørs om Tuniseren starter mot Enga.. Syns Strand klarte seg greit i dag, men han er best offensivt.. kan være bra mot Enga det!

Kommentar

• 50 Kent
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jun 2005
                          • 55

Syns Mouelhi gjorde en fin figur i dag! Og deilig å se spillere som gjør unna fire meter i steget når dem setter fart.

Han er vel ikke klar for 90 minutter enda, særlig ikke i en kamp som den på ullevål..
                          Samtidig syns jeg Rambekk er god som stopper. Pål Steffen manger litt rutine og kylan med kula. Og det syns jeg Kippe gjør også. Blir mye langt når
                          Kippe begynner og svette. Og selvom Rambekk ikke sto fram all verdens i dag har han tidligere vist at han er en knallstopper, til å bryte foran og til å starte angrep på en annen måte enn å denge til kula.

Men som sagt andre steder her, Rambekk starter nok foran Mouelhi i Kasey-rollen mot enga, men et innhopp av vår tunisiske venn kan vi jo sikkert vente oss!
                          \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
                          -Zlatan-

Kommentar

• mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

Må ha vært en riktig ekkel omgang å debutere i, skvatt litt til da'n blei putta innpå. Lurte liksom på hva meninga bak var...

(Uwe mente visst han fortjente en sjanse etter innsats på trening, B-kamper, leste jeg seinere)

Ikke noe særlig å få ut av å være god i passnings spellet når alle på laget bosetter seg ned mot egen 16.

Gjorde greit nok fra seg syns jeg; jobba ok.

Hadde dog vært mer spennende om vi hadde klart å fortsette som vi spelte i 1. omg - Trur'n har mer å tilføre offensivt enn defensivt.
                            Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Anders_Bakken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 542

Etter den gedigne feilpasningen han hadde rettet han det rimelig fort opp igjen med en susende takling av Keane merke...blir spennende å se hva som skjer mot søpla til helga. Tipper Uwe foretrekker Rambekk i Kasey sin rolle fremfor Kiko...da han mangler kamptrening på TL nivå...spørsmålet er vel om han i det hele tatt holder en hel match mot enga.

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6110

Tror cpt. tunisia kan få muligheten om vi spiller med to defensive midtbanespillere. Spiller vi med en blir det nok rambekk.

Kommentar

• fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1273

Kiko er det han blit kalt, og da bør kanskje vi synge det også?

Kommentar

• GulMakt
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Apr 2005
                                    • 115

Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                                    Opprinnelig skrevet av GulMakt
                                    På hjemmebane mener jeg at vi skal fortsette å spille ball selv om vi leder med ett mål. Greit nok når det er fem minutter igjen, men en hel omgang.... :?
                                    Jøsses, selv var jeg faktisk sjokkert over at vi sto så høyt så lenge i annen omgang. Så lenge Kasey var på banen, sto vi da så høyt som det er lov å gjøre, med tre spillere som låste av Branns oppspill??
                                    Det er riktig at vi prøvde å presse ganske høyt med tre mann, noen ganger bare to. Det jeg mente, men som jeg ikke presiserte godt nok, var at resten av laget ble liggende bortimot på egen 16-meter(liten overdrivelse..). De få gangene vi så laget i angrep fulgte ikke midtbanen etter, så alternativene fremover ble altfor få. Dermed mistet vi igjen ballen til Brann. Dette gjaldt altså de gangene vi klarte å etablere noe som liknet på angrep, ikke bare mosa ballen over til Brann sine forsvarere. Når jeg etterlyste spill med ball mente jeg først å fremst angrep, ikke forsvar.

Hvordan er Mouelhi i duellspill egentlig? Tror dette vil ha mye å si for hvem Uwe velger. Borte mot Enga holder det ikke med bare kreative egenskaper som defensiv midtbanemann.

Kommentar

• Sem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2005
                                      • 1626

Han renska hvertfall unna et par-tre ganger i eget felt. Synes det blir spennende å følge tunisieren. Feilpasningen rett etter han kom inn var et resultat av nerver og iver. Blei imponert over måten han retta det opp igjen. Absolutt godkjent debut!

Kommentar

• andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

Veldig vanskelig kamp å komme inn i, men Kiko kom likevel fra det med absolutt godkjent. Han skal i følge rapportene også ha spilt en bra match for andre-Fugla i går, men får nok likevel ikke tillitt fra start mot Vif. Én ting er å starte med spisser alà Myklebust/Mifsud som man antar går tomme et sted i andreomgangen, men å begynne kampen med et midtbaneanker som mest sannsynlig er tom etter 60 - 70 minutter, det er et sjansespill jeg tipper Rösler ikke vil være med på. Tror heller han kan være en joker å putte innpå i andre hvis Vif ligger bakpå og vi jager skåring, litt sånn som Kasey kom inn mot dem og styrte på Ullevaal-matta i fjor.
                                        TS05 - Felt C

Kommentar

Working...