Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
G16-landslaget tapte 4-1 mot Frankrike, etter 3 mål de siste 10 minuttene, i den siste kampen i turneringen. Kristoffer Ajer og Edvard Åretun spilte begge hele kampen.
Ajer får igjen skryt, denne gang som midtstopper i 0-2 tap mot Tyskland. Han har startet to av de tre kampene på denne samlinga, som alle har endt med tap. Denne gutten må vi pokker meg klare å holde på, også for LSKs del kan det virke spennende å prøve ham i den rollen.
At Lundemo har blitt oversett her er kanskje litt overraskende. Ødegaard ser også ut til å være ute. Det elendige midtforsvaret til U21 de siste kampene jeg har sett blir definitivt styrka med Ruben.
Hittil i år:
U21 Ruben Gabrielsen Magnar Ødegård
G19 Simen Nordermoen
G18 Keivan Ghaedamini
G17 Nikolas Walstad
G16 Kristoffer Ajer Edvard Åretun
Til G15-samlingen har Arne Holter og Emil Ødegaard blitt tatt ut. Disse får trolig sin landslagsdeby senere i år. I tillegg har Petter Mathias Olsen og Henrik Kristiansen blitt tatt ut i rollegruppe midtbanespillere, som jeg ikke vet hva er for noe.
Utrolig moro med fire LSK spillere i en U21 landslagstropp i tillegg til at Stian Ringstad som akkurat har passert U21 alder er i a-troppen. Lenge siden jeg har gledet meg til å se på landslagene spille, og ikke minst positivt for LSK som klubb i en periode der vi kanskje er avhengig av at spillerne våre får muligheten til å vise seg frem på en litt større scene enn Tippeligaen.
Utrolig moro med fire LSK spillere i en U21 landslagstropp i tillegg til at Stian Ringstad som akkurat har passert U21 alder er i a-troppen. Lenge siden jeg har gledet meg til å se på landslagene spille, og ikke minst positivt for LSK som klubb i en periode der vi kanskje er avhengig av at spillerne våre får muligheten til å vise seg frem på en litt større scene enn Tippeligaen.
Og det skulle ha vært fem!
Danner halve forsvarsrekken
Fem LSK-spillere trente med U21-landslaget onsdag. I hvert fall to av de spiller trolig EM-kvalifiseringskampen mot Aserbajdsjan søndag.
Kommentar