Hvem blir Kippes makker i 2014?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Hvem blir Kippes makker i 2014?

Østli
    Gabrielsen
    Ødegård

3 spillere som holder Tippeliganivå og har bevist det.

Er vel liten tvil om at Ødegård og Ruben har det største potensialet (Ruben var jo fast før skaden og Ødegård er allerede veldig solid).

Legger inn en poll for morro skyld.

Hvem får flest kamper?
    108

The poll is expired.

Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • mats
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 621

Ringstad-Kippe-Ruben-Ødegård

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Opprinnelig skrevet av mats
      Ringstad-Kippe-Ruben-Ødegård
      Hvem vil du ha på hvilken back? Ønsker du Ringen på høyre?

Begge er venstrebente trur jeg?

Ruben er vel mer aktuell på HB men er best som midtstopper. Kunne vært spennende i en def midt rolle også trur jeg men det blir synsing siden han ikke har vært midtbane på noen år.

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6103

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Ringstad og Kippe er de eneste venstrebente spillerene av de fire.

Ødegård, Ruben og Østli er høyrebente.

Kommentar

• DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 4263

Opprinnelig skrevet av HSft
          Ringstad og Kippe er de eneste venstrebente spillerene av de fire.

Ødegård, Ruben og Østli er høyrebente.
          Når vi vet hva Haglund mener om venstre- vs høyrebein, er det da i praksis ingen kamp om plassen til Kippe. Det kan absolutt gå bra, men da gambler vi på at han får en ny god sesong og at han holder seg skadefri. Karantener er jo også et moment når sesongen har vart en stund. Sånn jeg oppfatter det, og også Haglunds uttalelser om at vi skal finne høyreback blant de spillerne som alt er i stallen, betyr det at Østli, Ruben og Ødegård kjemper om å spille høyre midtstopper og høyre back. Uten at jeg har noen god begrunnelse, tror jeg at Ødegård kan bli en habil høyreback. Da vil Ruben og Østli slåss om å bli Kippes makker i midtforsvaret.
          Elska þetta félag

Kommentar

• Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Uten at jeg har noen god begrunnelse, tror jeg at Ødegård kan bli en habil høyreback.
            Han spilte HB i 08 trur jeg.

Det jeg har sett av han gjør at jeg syns han passer klart best som midtstopper.

Kommentar

• HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6103

Han spilte HB i 08 trur jeg.

Det jeg har sett av han gjør at jeg syns han passer klart best som midtstopper.
              Riktig. Han spilte høyreback i 08 i sine yngre dager. Det er ikke så lett å spille seg inn som midtstopper i adecco når man er 16. Det kreves litt mindre fysikk på backen. Det siste året i 08 spilte han stopper. Han mener selv at han er best som midtstopper og jeg har enda ikke sett noen som faktisk har sett han spille noen kamper som mener at han bør satses på som back.

Ruben er også best som stopper, men han har mer å bidra med fremover på banen tror jeg. Ser for meg Ruben eller Nordermoen på backen i år og Ødegårdeller Østli som stopper.

Kommentar

• A-net
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2006
                • 447

Ang. Kippes makker, så håper jeg på Ødegård, men tror det blir Østli...

Har vært meget imponert over Nordermoen i de kampene jeg har sett han (type trening, rekrutt), så håper han eller Ruben tar nivået og spiller høyreback.
                I med og motgang - vi er Lillestrøm!

Kommentar

• mats
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 621

Hvem vil du ha på hvilken back? Ønsker du Ringen på høyre?

Ruben er vel mer aktuell på HB men er best som midtstopper. Kunne vært spennende i en def midt rolle også trur jeg men det blir synsing siden han ikke har vært midtbane på noen år.
                  Dette sett bakfra, Stian på venstre

Kommentar

• Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3501

Jeg håper Ødegaard eller Ruben står frem i vinter og tar minst en av de to plassene bak der, men dessverre tror jeg fremdeles Kippe og Østli er våre to beste stoppere enda, selv om jeg har sett ekstremt lite av Ødegaard som stopper, og derfor vet lite om hva han står for. Jeg klarer heller ikke se at Ruben kommer seg opp på ett så høyt nivå igjen på så kort tid, selv om ingenting vil glede meg mer.

Kommentar

• Pingla
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 379

Tipper vi får se Østli ved siden av Kippe også denne sesongen.
                      Håper dog at det er en reell og "åpen" konkurranse (slik at resultatet er at vi totalt sett holder et høyt nivå i midtforsvaret), og vi får se mye til de to unge lovende herrer i oppkjøringa.
                      ¯\_(ツ)_/¯

Kommentar

• glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1252

Kan jo hende at østli blir årets spiller i 2014. Tygg på den dere

Kommentar

• Mynten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 484

Tror det blir Østli, men håper på Ødegård. Til det motsatte er bevist er jeg av den oppfatning av Østli er for dårlig som igangsetter til at han bør spille i denne posisjonen når Kippe er hans makker.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Opprinnelig skrevet av Mynten
                            Tror det blir Østli, men håper på Ødegård. Til det motsatte er bevist er jeg av den oppfatning av Østli er for dårlig som igangsetter til at han bør spille i denne posisjonen når Kippe er hans makker.
                            Enig, men jeg håper på Ruben rett og slett for at jeg digger han og unner han en opptur etter skademarerittet.

En av ungguttene som har integritet og som jeg trur på når han sier han elsker klubben. Potensialet hans er enormt.

Desverre trur jeg ikke han vil få det ut men jeg håper VELDIG!

Kommentar

• MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3492

Hvorfor skal Østli kritiseres for å ære for dårlig igangsetter når Kippe kun klarer å klinke ballen opp på spisser på 1.65? Jeg har veldig sansen for Østli og den innsatsen han viser i hver eneste kamp.

Jeg er stor tilhenger av å fornye laget som hadde en snittalder på over 30, men jeg tror ikke Østli er stedet å starte. Ødegård er meget spennende og jeg hvis han tar plassen til Østli gjennom bedre spill er det helt greit, men jeg tror det blir vanskelig. Ruben føler jeg kommer mer til sin rett på midtbanen, men om han tar en plass i forsvaret er det og helt greit.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3260

Opprinnelig skrevet av MortenA
                                Hvorfor skal Østli kritiseres for å ære for dårlig igangsetter når Kippe kun klarer å klinke ballen opp på spisser på 1.65? Jeg har veldig sansen for Østli og den innsatsen han viser i hver eneste kamp.
                                Amen og takk. Jeg er glad for å se at jeg ikke er den eneste som har seriøst sansen for Østli. Den dagen innsats ikke er prioritet nummer 1 på Åråsen er en trist dag i min bok!

Kommentar

• Mynten
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 484

Jeg er stor tilhenger av å fornye laget som hadde en snittalder på over 30, men jeg tror ikke Østli er stedet å starte. Ødegård er meget spennende og jeg hvis han tar plassen til Østli gjennom bedre spill er det helt greit, men jeg tror det blir vanskelig. Ruben føler jeg kommer mer til sin rett på midtbanen, men om han tar en plass i forsvaret er det og helt greit.
                                  Jeg kan godt kritisere Kippe for akkurat det samme. Han er en like dårlig igangsetter som Østli, og det er i mine øyne et stort ankepunkt mot å få suksess med Haglunds spillestil. Nå handlet dette om makkeren til Kippe, ikke Kippe.

Kommentar

• MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3492

Jeg kan godt kritisere Kippe for akkurat det samme. Han er en like dårlig igangsetter som Østli, og det er i mine øyne et stort ankepunkt mot å få suksess med Haglunds spillestil. Nå handlet dette om makkeren til Kippe, ikke Kippe.
                                    Kan være enig i at trådtittel er noe søkt da det ikke burde være noen automatikk i at Kippe spiller venstre stopper, selv om han hadde en bra sesong i fjor. La spillerne konkurrere om plassene uten klippekort, og vi vil nok få det beste laget. Gjelder hele laget og ikke bare forsvaret.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Kan være enig i at trådtittel er noe søkt da det ikke burde være noen automatikk i at Kippe spiller venstre stopper, selv om han hadde en bra sesong i fjor. La spillerne konkurrere om plassene uten klippekort, og vi vil nok få det beste laget. Gjelder hele laget og ikke bare forsvaret.
                                      Prøvde å redde meg inn med å legge det i svaralternativene. Ellers virker Kippe soleklar i Haglunds ellever.

Kommentar

• Joha
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 314

Ruben Gabrielsen bør bli Kippes makker,Gabrielsen var jo nesten fast på laget før han ble skadet

Kommentar

Working...