Hvor ender vi på tabellen i 2014?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #21
    Ta med lagene rundt oss på tabellen, har noen av disse forsterket eller blitt svekket. Tipper glimt vil overraske av de nyopprykkede, resten er dumpekandidater om enn ser bort fra Molde, Godset og Trønderpakket.

    Har har vi muligheter til å klatre bare vi får i gang "Fort Åråsen". Å vinne hjemmekampene MÅ være 1 pri.

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #22
      Så lenge det er teoretisk mulig har jeg trua, fugla tar gull…!
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • skotten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 1794

        #23
        Gikk for "vet ikke", da har jeg i alle tilfeller tippet rett...

        Kommentar

        • caLitri
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 634

          #24
          Gikk for 4-6. Evig optimist. Vi vet jo alle at det er innen rekkevidde med en knall sesong. Men tror alikevel vi havner på 8-10 plass dessverre.
          Gi alt, stå på LSK

          Kommentar

          • hthaug
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 433

            #25
            Hadde tro på midt på tabellen en plass, men det blir neglebiterligaen igjen og tror faktisk det ender med nedrykk.

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              #26
              Tippa 13-14 men nå er jeg rimelig sikker på at vi rykker ned i år. Vi er ræva!

              Kommentar

              • mrognan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2008
                • 846

                #27
                Jeg har lite å gjøre på jobben for tida, og sjekka nå for moro skyld ulike online odds, for å se hva bookmakere rundt omkring tror om Lillestrøm i 2014. Samtlige jeg har sjekka rangerer fugla på 9.plass på sannsynligheten for å vinne seriegull.
                Morten

                Kommentar

                • Bibaboy
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 712

                  #28
                  Har vært evig optimist mht. vår tilstedeværelse i TL. For første gang er jeg oppriktig bekymret for at vi skal rykke ned. Hvis vi ser på historien så er vi som alle andre lag utsatt for skader/suspensjoner. Når man ser hvilket fryktelig bunnivå vi har med våre beste spillere ute så ser dette overhode ikke bra ut. Johan er veldig skadeutsatt. Det samme med PVM. Bærebjelkene i laget er da BHR og Frode Kippe. hvordan vi skal klarer oss i denne ligaen med dagens stall er for meg ubegripelig med et normalt skade/suspensjonsår. Vi får krysse fingrene og håpe lykken står oss bi, selv om jeg tror noe helt annet.
                  Fugla Forever

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4112

                    #29
                    Hvor vi ender på tabellen? Jeg synes det er komplett umulig å spå per dags dato! Det kan bli hummer, og det kan bli kanari! Som mange skriver, er vi utsatt for skader. Er vi heldige og beholder viktige spillere skadefri, i tillegg til at spissjakten lykkes sånn rimelig greit, tror jeg ikke det behøver å bli så "hakka gæli'"!

                    Jeg minner om ordtaket "Det er aldri for tidlig å gi opp!"
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #30
                      Registrerer at Kippe satser på topp seks plassering i år, Haglund mener at stallen er god nok for topp fem. Er nesten fristet til å gjenta tullebukk sin kommentar på treningskampen mot 2010.

                      "Visste ikke at så mange lag som har trekt seg fra serien i år."

                      Personlig har jeg ikke vært så pessimistisk som før 2001-sesongen og vi husker jo alle hvordan den endte....
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9463

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Registrerer at Kippe satser på topp seks plassering i år, Haglund mener at stallen er god nok for topp fem.
                        Hælvettes øgler!

                        Direkte "skadelige" uttalelser, når de ikke slår til.

                        Kunne vi ikke bare vært "underdogs" i år?

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2558

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Hælvettes øgler!

                          Direkte "skadelige" uttalelser, når de ikke slår til.

                          Kunne vi ikke bare vært "underdogs" i år?
                          Fortell kundene/tilhengere/supportere at i år, da behøver du ikke regne med noe mer enn nedrykk eller kamp rundt nedrykksstreken. Tror du ærlig talt det selger bra ut mot en eventuell hovedsponsor eller sesongkortkjøpere? Neppe.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9463

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Børge
                            Fortell kundene/tilhengere/supportere at i år, da behøver du ikke regne med noe mer enn nedrykk eller kamp rundt nedrykksstreken. Tror du ærlig talt det selger bra ut mot en eventuell hovedsponsor eller sesongkortkjøpere? Neppe.
                            Gi sponsorene og de potensielle kundene litt mer kreditt enn at de bare spiser vrøvlet til Kippe og Haglund.

                            Sier ikke at de ikke skal selge optimisme, men de kan de ikke gå ut med den samme konkrete plasseringa man har hatt som mål de 2 foregående sesongene og faila betraktelig (nedadgående kurve til og med). De får heller si "detta ser bra ut kontra i fjor. vi har noe på gang", "i år tror jeg ikke vi skal bli så lette å dytte av pinnen her hjemme på Åråsen, for det er en enighet innad i spillergruppa om at Åråsen igjen skal bli et fort. og vi mener det; vi har noe å revansjere på hjemmebane" +++

                            5-6 plass?

                            Kommentar

                            • Robiwan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 603

                              #34
                              Man skal ikke undervurdere markedskreftene og entusiasmen som skapes av å være en underdog som slår nedenifra og opp. Jeg personlig er mer engasjert i Lillestrøm i år, som virkelig må kjempe for å vise at de er noe, istedenfor å surfe inn til en estimert topp5 plassering som man har fått i media etter gode overganger.

                              I år har vi muligheten til å være fuglen Fønix og David, ikke stormakten som står for fall. Fallhøyden er da lav, og det er mye lettere å skape en suksesshistorie.
                              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                              Kommentar

                              • Ginola
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2010
                                • 549

                                #35
                                I år begynner jeg for første gang å få en følelse av at det kan ende med nedrykk. Forsøker å riste den av, og konkluderer med at jeg vet alt for lite om styrken til de resterende lagene i TL'en til å ta standpunkt nå. Ser jeg på LSK isolert sett ser vi ut som et lag med begrenset potensial, og velger å tro at 3-4 lag har enda større begrensninger.. Gleder meg uansett til sesongen! Blir moro!

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Ginola
                                  I år begynner jeg for første gang å få en følelse av at det kan ende med nedrykk. Forsøker å riste den av, og konkluderer med at jeg vet alt for lite om styrken til de resterende lagene i TL'en til å ta standpunkt nå. Ser jeg på LSK isolert sett ser vi ut som et lag med begrenset potensial, og velger å tro at 3-4 lag har enda større begrensninger.. Gleder meg uansett til sesongen! Blir moro!
                                  Tenkt lenge det samme me så faller jeg tilbake på at lag som Sogndal, Stabæk og søpla havner bak oss. Topp 10 så er jeg fornøyd, la oss sparke oss oppover med lave forventninger.

                                  Kommentar

                                  • fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1252

                                    #37
                                    Er jeg virkelig alene om å synes at vi har en bredre stall i dag enn i fjor? Ok, de nye er unge men likevel veldig gode fotballspillere. Jeg også ser at vi trenger en spiss eller to, men får vi det på plass er dekningen på hver plass bedre enn fjorårets.

                                    Har tro på en plass blandt de 6 beste med en god start.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7092

                                      #38
                                      Tror fortsatt at 13. plass er sannsynlig. Det er til neste år at det kommer til å skje. 2015 blir et blodig år.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Gjest

                                        #39
                                        Nettavisen er først ute med sitt tabelltips : 14

                                        Kommentar

                                        • Joha
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 314

                                          #40
                                          tipper 11 plass

                                          Kommentar

                                          Working...