Salg av navnerettigheter
Collapse
X
-
Om retningen går som man håpet for noen år siden, så er det en ny stadion innen noen år uansett. Den vil ikke bli hetende Åråsen II.Kommentar
-
I den situasjonen vi har satt oss selv i, så synes jeg faktisk man bør se på muligheten for å leie ut navnet, såfremt det blir bra. Vi trenger penger, og skal vi kunne levere ett troverdig sportslig produkt må vi få inn penger.
Åråsen navnet betyr mye, men skal vi la det stå i veien for å fortsette en høy sportslig satsning?
Føler vi står ved ett veiskille, og må ta noen tøffe valg for å kunne fortsette, og kanskje komme oss inn i toppen.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Gjøre som Start, Odd mfl og sette seg i alt for stor gjeld som man får trøbbel med å betjene? Synes ikke det er den beste ideen, tullebukk Mange klubber sliter som følge av at dem har bygd ny stadio. Personlig trives jeg meget godt på Åråsen. Kunne selvsagt tenkt meg mindre kø i kiosken (må uansett gå midt omgangen med utålmodige barn som bare må ha noe i kiosken...) osv, men stadion er i min bok helt suveren!Sint og tverr på felt NKommentar
-
Så og si alle norske klubber som har byggd ny stadion de siste 10 åra har satt seg sjøl i økonomisk uføre og de fleste har også fått et nedrykk på kjøpet. Tror ikke timingen er rett for ny storstue... Først må vi få på plass en bærekraftig økonomisk drift, levere sportslig og få flere folk inn dørene på Åråsen. Vi eier riktignok vår egen stadion hvilket gir oss litt mer egenkapital enn andre klubber som har bygget ny stadion de siste åra. Allikevel; først av alt må vi levere et produkt folk vil kjøpe, deretter kan vi tenke på innpakingen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar