Vi er foran Molde på tabellen.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
Et jævla bra mål, også. Perfekt stikker fra Morry, perfekt timet løp og iskald avslutning. Håper vi får se flere sånne situasjoner i hver kamp framover. Det holder med en vellykket avslutning per kamp i snitt. Da kan det bli mange mål på Zone. Han har vært Fønix før, og kan bli det igjen.Kommentar
-
Med Fofana og Ofkir i slag på hver sin kant, kan det bli moro på Åråsen utover sesongen! Kjenner at det er mer artig å se Ofkir og også Krogstad på høyrekant i år enn å skulle se Palmasson, som stort sett har lagt beslag på denne plassen de siste to årene. Mer fart, dribleferdigheter og frekvens i beina - spennende ferdigheter som kler en kantspiller meget godt og som i større grad frir til publikum. Blir spennende å følge utviklingen til disse to utover sesongen, foreløpig kan det se ut som vi faktisk har mer å tilby på denne posisjonen sammenlignet med i fjor.Kommentar
-
Høyrevingen ble vel sett på som vår svakeste posisjon før sesongen, men så langt har det vært vår sterkeste.Kommentar
-
Jeg skal i jinxe resten av sesongen for våre lovende unggutter, men det er så deilig å ta feil. Ofkir og Krogstad spiller jo som rutinerte allerede.Kommentar
-
Jeg likte veldig godt intervjuet med Runar i NRK. En åpenhjertig Runar som vet at han må prestere for å ikke få sparken i LSK. Tar det som en mann. Har stor tro på seg selv og laget. De skal lykkes. Jeg ønsker Runar alt det beste. Han og gutta fortjener å lykkes. De har min støtte 100%. Om det ikke blir bra nok, ja, da får han ikke fortsette. Fair enough. Jeg håper av hele mitt hjerte at Runar, gutta og vi skal og vil lykkes med våre mål i 2015.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Jeg støtter siste kommentar fullt ut. Runar er en fin fyr som jeg unner suksess med laget. Men jeg forstår ikke, med sitt kjennskap til islandsk fotball,
henter 2 spillere derfra som etter min mening ikke styrker laget. Andre norske lag, eks Enga, har klart å hente spillere med høy spisskompetanse. Måtte vært bedre å hentet nigerianeren som var et par mnd på prøvespill og imponerte tidvisKommentar
-
Jeg støtter siste kommentar fullt ut. Runar er en fin fyr som jeg unner suksess med laget. Men jeg forstår ikke, med sitt kjennskap til islandsk fotball,
henter 2 spillere derfra som etter min mening ikke styrker laget. Andre norske lag, eks Enga, har klart å hente spillere med høy spisskompetanse. Måtte vært bedre å hentet nigerianeren som var et par mnd på prøvespill og imponerte tidvis
Men Cyril framsto i alle fall for meg som en våt drøm.Kommentar
-
What??? Finnur har sammen med Johan vært vår bestemann så langt, med en stigende kurve hele veien. Og Arni vil bli en stjerne, merk mine ord, spesielt om han får spille det han er (spiss).Kommentar
-
Ærlig talt. Finnur hadde en grei førsteomgang mot Satbæk, den beste i LSK-trøya så langt. Men det er bare fordi han har vært så katastrofalt dårlig med ball i de foregående kampene. Han har imidlertid ballvinneregenskaper som er spennende. Men vår beste så langt i sesongen, sammen med Johan? No way! For å nevne noen som i hvertfal har vært langt bedre enn ham (i tillegg til Johan): (bakfra) Arnod, Bjørn Helge, SKM, Frode, Morry, Fredrik, Moa, Erling, Fred, Lundis. Heller en av de tre dårligste, er jeg redd. Arni som en kommende stjerne? For all del, gjerne det. Men jeg har ikke sett noen ting som tilsier at det bor en god tippeligaspiss i den gutten. Men, jeg har tatt feil før, jeg.Kommentar
-
Ærlig talt. Finnur hadde en grei førsteomgang mot Satbæk, den beste i LSK-trøya så langt. Men det er bare fordi han har vært så katastrofalt dårlig med ball i de foregående kampene. Han har imidlertid ballvinneregenskaper som er spennende. Men vår beste så langt i sesongen, sammen med Johan? No way! For å nevne noen som i hvertfal har vært langt bedre enn ham (i tillegg til Johan): (bakfra) Arnod, Bjørn Helge, SKM, Frode, Morry, Fredrik, Moa, Erling, Fred, Lundis. Heller en av de tre dårligste, er jeg redd. Arni som en kommende stjerne? For all del, gjerne det. Men jeg har ikke sett noen ting som tilsier at det bor en god tippeligaspiss i den gutten. Men, jeg har tatt feil før, jeg.
Moa har kun spilt en kamp og imponerte, men det er kun en kamp.
SKM har spilt helt ok, men ikke der han var i fjor.
Lundemo er ikke der han var i fjor. Husk han er en av midtbanespillerne. Vi skaper ikke mye.
Så Finnur har vært en av våre beste. Du mener at sett bort ifra de to scoringene som IKKE Finnur var delaktig i mot Stabæk at våre offensive spiller som har scoret 3 mål har vært bedre enn en av våre defensive spiller som har sluppet inn 3 mål?Kommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar