Ubeseira borte!
Positivitetstråden
Collapse
X
-
Det er positivt at flertallet av fuglafansen tar en solid 4-1-seier på en vanskelig bortebane som en vitaminiinsprøytning, og er overveiende positive. Søndag skal vi for fan ta årets første trepoengerpå <3 Åråsen <3 for vi har søpla-dødaren i storform, og vi har Friday I'm in love!
Så kan de som pisser i brønnen og mener at vi ikke skal legge vekt på en seier over en "lett" motstander i dag (i går) stikke ti fingre opp i rassen på hverandre og sutte som besatt på dem fram til helga. Det er tydeligvis drittlukta som tenner dem.Kommentar
-
Det at klubben fikk VIF-kampen så tidlig og mest sannsynligvis klarer å hente inn en del kroner fra MFK-kampen bedrer likviditeten vår tidlig i sesongen. Med uavgjort på Lerkendal, eller seier, og seier mot MFK, så vil folket komme tilbake til Åråsen og gi oss enda flere sårt tiltrengte inntekter.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Joda, er nok en smule ironisk. Vi har en jævla lang vei å gå til vi rundspiller RBK slik vi gjorde til tider i en av de siste kampene til Fredrik Guldbrandsen i LSK-trøya, selv om vi tapte den kampen.
Vi har begynt på nytt igjen. Ellers så er jeg mega Kent-fan, så jeg digger signaturen din.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar