Vi avslutter med 5 hjemmeseire på rad, og 12-2 i målforskjell.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
To spisser med over tosifret antall scoringer (Erling 10 og Fred 11). Når hadde vi det sist?
Kun RBK og Molde som har det samme i år.
Også en styrke å vinne på en middels/dårlig dag. Driter i om kampen ikke ble betydningsfull,alltid deilig å vinne.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
2007. Arild Sundgot og Olivier Occéan med henholdsvis 10 og 12. Skal man se på nerdete statistikk, så er Erling først med norsk pass som putter over 10 mål i samme sesong siden Arild Sundgot leverte 11 mål i 2009 - hvilket pass er ikke så nøye, men lenge siden vi har fått frem en norsk spiss som putter så bra med mål! Afrikansk magi har liksom vært greia til LSK de siste 7-8 årene.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Dog med fire flere kamper enn i 2001, men alikevel. Bra prestasjon! Må si jeg har trua på at 2016 kan bli et jævlig deilig år, både på banen og tribunen.CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Vi har gjenreist Åråsen.
Vi har en harmonisk spillertropp, med supersterk sentrallinje i Origi-Amundsen/Kippe-Martin-Fred.
Vi har mistet Fofana, Riise, Andresson gjennom sesongen, samt Lundemo og andre småskader underveis, men alikevel levert!Kommentar
-
Opplegget rundt RB tribunen er så sterkt! Jeg blir mektig imponert over ideen og ikke minst gjennomføringsevnen! Det er de barna som er fremtiden til LSK og når det i tillegg blir seier etter seier er det herlig.
Overhørte en unge på Rema 1000 på Holt. Moren spurte, hva slags brød vil du ha? LSK brød svarte gutten kontant, morra svarte - de har ikke LSK brød. Da svarte gutten: da vil jeg ikke ha brød!
Skal forresten gi beskjed om at de må få det inn der tenk å knuse en gutts frokost på den måten!Kommentar
-
Overhørte en unge på Rema 1000 på Holt. Moren spurte, hva slags brød vil du ha? LSK brød svarte gutten kontant, morra svarte - de har ikke LSK brød. Da svarte gutten: da vil jeg ikke ha brød!
Skal forresten gi beskjed om at de må få det inn der tenk å knuse en gutts frokost på den måten!Kommentar
-
Kommentar
-
Sjæl. Ikke vært så optimist siden Haggis tok over i 2012 (Da uten god grunn). Klubben har gjort det fantastisk på overgangsmarkedet i vinter ser det ut til. Stallen er mer komplett og balansert enn på mange år. Vi har Tippeligaens mest spennende unggutter, uten faens tvil! Vi har hamlet opp med gode lag i vinter, og prestert bra selv med reserveprega lag. Jeg føler vi er på vei mot noe stort, men jeg toner ned forventningene litt og håper på topp 6. Men fy faen som jeg gleder meg til denne sesongen!..................Kommentar
-
"Wang Toppidrett Romerike AS, Wang Ung Romerike AS og Wang Ung Lørenskog AS – de to første i tilknytning til Lillestrøm Sportsklubb på Åråsen i Skedsmo, det siste tilknyttet Lørenskog Ishockeyklubb ved ishallen på Solheim."
(RB+)
Dette var noe som gjorde LYN så suksessfulle tilbake i Tippeligatiden på 00-tallet.
Jeg har nevnt dette for den sportsligeledelsen (UA) i klubben som noe de burde ta initiativ til. Skape et "Tom Lund" akademi med samarbeid fra Høyskole/VGS. Wang er flott samarbeidspartner. Blir spennende å høre mer om dette.
Burde også ha et samarbeid med høyskolen i Oslo og Akershus på kjeller om en "trener-linje" bachelor og/eller masterprogram for idrettlære.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
Kommentar