Positivitetstråden
Collapse
X
-
Det mest positive nå er at jeg drar til Hellas på torsdag. Kan melde om at fugla er ubeseira og står med sterke 3-0-0 på de tre siste årene jeg har vært der nede. #NoJinx
Går detta inn igjen så er det bare å starte kronerulling for å få meg nedover igjen et par ganger til...................👍 3Kommentar
-
Mathew da dere? Fy faen!
Trudde eneste oppturen i dag skulle være pulled pork av svinenakke taco'n jeg skal lage meg nå (prøv det du og, med maislomper), men faen hell.
Ikke sett no sånt siden Nosa's herjinger i TL.
Nå ble jeg faens glad!
Han blir vår overlevelse om Runar den cluelesse lar'n spille that is.
👍 4Kommentar
-
Spennende spiller, og endelig en som faktisk kan slå innlegg. Men vi vet fortsatt ikke hvordan han takler de defensive oppgavene og hvor god utholdenheten er, så det er greit at han matches litt forsiktig, men han bør definitivt få mer spilletid neste kamp.👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Nå som mange øyner håp om at en annen trener kan utløse nok energi til at vi i første rekke berger plassen, kan vi unne oss dagens Ivar Hoff fra Fotballekstra for et par minutter siden. Han snakker om at både Viking og LSK er blakke: Den eneste fordelen i Lillestrøm og Viking er at kassereren ikke kan bli tatt for underslag!Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Nå som mange øyner håp om at en annen trener kan utløse nok energi til at vi i første rekke berger plassen, kan vi unne oss dagens Ivar Hoff fra Fotballekstra for et par minutter siden. Han snakker om at både Viking og LSK er blakke: Den eneste fordelen i Lillestrøm og Viking er at kassereren ikke kan bli tatt for underslag!
Kommentar
-
På tide med litt skikkelig optimisme her!
Vi har fremdeles mulighet til å komme over søpla på tabellen!
Oooog..._teoretisk_ så KAN vi klare en 8. plass hvis jeg regnet riktig. Men - det forutsetter at alle planeter står på rekke, vi er på godlista til Julenissen, alle kamper går vår vei og en viss fyr som styrer helt der oppe har gul trøye.
LasseN👍 4Kommentar
-
Jøss!
(Fea http://www.worldfootball.net/table_c...r-eliteserien/)
9 Aalesunds FK 30 11 7 12 40:47 -7 40 10 Sogndal IL 30 9 12 9 33:34 -1 39 11 Stabæk IF 30 11 6 13 37:39 -2 39 12 Tromsø IL 30 9 9 12 31:37 -6 36 13 Lillestrøm SK 30 8 9 13 43:49 -6 33 14 FK Bodø/Glimt 30 8 8 14 35:43 -8 32 15 Vålerenga IF 30 8 7 15 34:41 -7 31 16 IK Start 30 1 11 18 21:57 -36 14 👍 7Kommentar
-
Kommentar