Positivitetstråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Apropos overgansvinduet; kom over denne podcasten, der LSK får skryt for overgansvinduet:
"What i do like about Lillestrøm, is that they got rid of some real shitheaps""A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 1Kommentar
-
Apropos overgansvinduet; kom over denne podcasten, der LSK får skryt for overgansvinduet:
"What i do like about Lillestrøm, is that they got rid of some real shitheaps"
Kommentar
-
Kristoffer Ødemarksbakken til LSK på fireårskontrakt! Simon Mesfin ser ut til å være rett mann på rett plass!! Lenge siden jeg syntes det hadde noen hensikt i å skrive noe i positivitetstråden, men hør hør!Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Positivt! :
Jeg lengter ikke tilbake til hvordan status var for kun ett år siden, og heldigvis ser en del vesentlig annerledes ut.. (Arne startet 20 sept)
Tabell, økonomi, cup, skader, utholdenhet. Vi har et sterkt støtteapparat, og en klubb som får mye ut av "lite". Kontrakter og signeringer demper ikke mitt positive inntrykk.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
-
Plassen er mer eller mindre sikret. Cupfinale i vente. Vi beholder mest sansynlig store deler av stallen til neste år. De vil ha mer erfaring til neste år. Pluss Gary Martin, Ødemarksbakken og Sheriff Sinyan tilbake. Kommer sikkert 1 eller 2 nye inn i tillegg. Dagens seier gjorde livet som LSK-supporter ufattelig mye bedre!..................👍 9Kommentar
-
En spiller som Haakenstad har jeg stor tro på for neste år. Ja, han har absolutt variert. Men dette er hele første sesong på dette nivået. Han startet på venstrebacken og ble så skjøvet over på høyre. En skadefri vinter med ytterligere spissing på den plassen tror jeg vil gjøre underverker. Siste kvarteret i går hvor han hele tiden stormer framover gir meg Schiller-vibber, selv om innleggene absolutt ikke er samme klasse ennå. Melgalvis er eldre, men tror han også kan vokse. Rafn er hel ved. Hadde det ikke vært for Kippes ville Rafn lett vært årets spiller for min del dette året. Veldig god ballkontroll, og det er herlig å se drivet hans når han bestemmer seg for å gå framover med ball. Hvorfor Ålesund valgte å bytte plass mellom Gyasi og Mos etter en halvtime aner jeg ikke. Men så ikke mye til Gyasi etter det.👍 1Kommentar
Kommentar