18 poeng etter halvspilt serie. I fjor hadde vi 14
Positivitetstråden
Collapse
X
-
👍 2Kommentar
-
-
I år etter 17 runder: 21 poeng
I fjor etter 23 runder: 22 poeng
Her har vi en skikkelig mulighet til å styre unna nedrykksstriden og sikre oss vår beste plassering siden Haglund👍 11Kommentar
-
Vi har vel strengt tatt aldri vært i noen nedrykksstrid i år, mener jeg.
Ser for meg en deilig høst og en sjetteplass, sånn omtrent. Må få bedre struktur i forsvaret, men per i dag ser jeg ikke mange lag som har bedre sentrallinje, og utviklingen er nærmest utelukkende positiv på de fleste felt.
Bare å smelle femårskontrakt på Krogen, btw. Han er Espen Søgård parra med Magnus Kihlberg.Ni principe ni rey...
D10S!👍 4Kommentar
-
Tromsø borte er en må vinne-kamp. Tar vi den, bør vi klare å styre unna bunnen, i motsatt fall må lykkepillene ut av skapet, for etter den matchen er det Haugesund borte, Brann hjemme, Ræv borte, onde Kristiansund hjemme og Molde borte. Ser lett for meg 0 til 2 poeng på de fem kampene.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
21 poeng etter 17 runder, med fire poeng ned til kvalik og sju poeng ned til nedrykk. På samme tid i fjor hadde vi 15 poeng, med ett poeng ned til kvalik og nedrykk. Hvis vi vinner og Særp taper på søndag tror jeg nesten vi er garantert å ikke rykke direkte nedKommentar
-
Perfekte resultater for oss. Sarp fortsetter å tape og verken søpla eller Stabæk får smake på seier. Kristiansund taper igjen og er i dårlig form. De kan vi passere hvis vi velger å se oppover på tabellen istedet. Vi har også søpla på skuddhold nå, med 5 poeng opp. Ekstremt spent på om vi klarer å følge opp til søndag nå...................👍 5Kommentar
-
Ett poeng bak søpla som er i katastrofal form og i skrivende stund får pisken av B/G. Kalassifre og selvmål av gullkalven Dønnum. En fryd å se på!
To seire på siste ni er fasiten for Deilas disipler – og på søndag venter Rosenborg. På tide å legge søppelet bak oss nå!
Koster også på meg litt skadefryd når jeg leser at storsatsningen Vilhjalmsson har startet samtlige 19 kamper men bare putta 5 kasser. Å så bitter Deila var da Smara forlenga👍 14Kommentar
-
-
Dette er ikke sarkastisk ment!
Jeg synes denne kampen må ha vært noe av det beste og mest spennende som er vist av fotball i Norge på mange år! Helt seriøst!!
Dette var innsats, drama, mål, harde taklinger, gule kort og dramatikk på sitt aller beste! Det vi viste før kollapsen er noe vi har savnet fra LSK i altfor mange år. Her var det virkelig sjela til klubben som ble kastet inn, alt å vinne, alt å tape. Og spillerne leverte!
Selvsagt er det et helvete at de nok en gang kollapset så fatalt.
Men vi leverte underholdning som svært få andre lag i Norge har levert.
Og vi gikk ned med et smell!Elska þetta félag👍 8Kommentar
-
Positivt att vi muligens kan få ryddet opp i klubben og få fjernet mye av daukjøttet som tar opp plass og penger.👍 1Kommentar
Kommentar