Vi leder 12 kampsligaen igjen med Haugesunds uavgjort mot Sandefjord.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
-
👍 1
Kommentar
-
Kunne vært en bekymring, men velger å vinkle positivt. Det er et lag vi har slått med 2 mål i år: BartebyKommentar
-
Det er lite som er så forfriskende som å lese supporterforumet til klubber vi rævkjører...👍 1Kommentar
-
Vi vinner og vinner, til tross for at vi sjelden spiller glitrende fotball - i alle fall ikke i lengre perioder. Kampene mot farmerlaget fra fiskerlandbyen og trønderne er vel blant de bedre, selv om fiskerne veldig ufortjent stjal med seg ett poeng. Å vinne eller ta poeng selv på dårlige dager er jo det man sier kjennetegner gode lag. Vi er på tredje, med fortsatt en kamp til gode! Jeg føler at vi har kommet snikende, nærmest uten at noen har lagt merke til det, til den så langt så gode plasseringen. Og vi har jo åpenbart masse å gå på! Kan begynne å smake fugl av dette laget!Elska þetta félag👍 13Kommentar
-
3 spillere på denne rundens lag (runde 2),
Christiansen, Edh og Matthew! Vel fortjent:
https://www.fotmob.com/leagues/59/ov...eseeliteserien
- blar man seg litt ned på siden så finner man rundens lag. Og siden kampen i går tilhørte runde to, er det bare å velge runde to for å se rundens lag som inkluderer matchen mot Sarpsborg.
Ps! Hadde to spillere på rundens lag etter forrige kamp også, hvor vi slo Stabæk 3-2 (runde 1): Matthew og Lehne Olsen
I løpet av de 13 første rundene har vi hatt 16 innslag på rundens lag:
Lehne Olsen 4
Aasen 3
MHC 2
Garnås 2
Matthew 2
Dragsnes 1
Ogbu 1
Edh 1
Last edited by banan; 29.07.2021, 12:07.👍 9Kommentar
-
Etter at VGD skjøt seg selv i foten med nytt og totalt ubrukelig design har store deler av brukermassen emigrert til fridiskusjon.no. Der kom jeg over denne meget oppløftende tråden som viser at det kun er dumpekandidat Stabæk -- som jo ikke har noe annet valg enn å kjøre på med unggutter -- som har gitt flere minutter til U-23-spillere i år.
Fasit for LSK: 5854 minutter fordelt på 10 spillere under 23 år. Dette utgjør 45,49% av alle spilte minutter i de 13 kampene så langt i år.
Er dette virkelig min klubb? Alle piler peker for første gang på en mannsalder i riktig retning!👍 21Kommentar
-
Etter at VGD skjøt seg selv i foten med nytt og totalt ubrukelig design har store deler av brukermassen emigrert til fridiskusjon.no. Der kom jeg over denne meget oppløftende tråden som viser at det kun er dumpekandidat Stabæk -- som jo ikke har noe annet valg enn å kjøre på med unggutter -- som har gitt flere minutter til U-23-spillere i år.
Fasit for LSK: 5854 minutter fordelt på 10 spillere under 23 år. Dette utgjør 45,49% av alle spilte minutter i de 13 kampene så langt i år.
Er dette virkelig min klubb? Alle piler peker for første gang på en mannsalder i riktig retning!👍 3Kommentar
-
Vi har tatt like mange poeng som i hele 2008-sesongen. (14-lagsserie, riktignok).
Samtidig er vi to poeng unna «fangsten» fra en viss møkkasesong som rimer med tjuehundreogdritten👍 1Kommentar
-
Sagt på en annen måte:Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
-
Vi har flere seiere enn uavgjorte og tap tilsammen. Når skjedde det sist (kanskje etter 2 eller 3 serierunder for x år siden, men er jammen ikke sikker)? Og etter 17 runder (eller mer)?
Regner ikke med fjoråret selvsagt👍 3Kommentar
-
Ganske sikkert forhold til ressurser , så blir vi ikke seriemestere , men bare at vi er der oppe og ‘ lukter’ er nok for meg. Tenk for ca 1 år siden , så lå vi på 10 plass i OBOS . Kreditt til hele laget og alle rundt , og ikke minst dere supportere som har sjansen til å følge laget over alt , stolt av dere !👍 12Kommentar
Kommentar