Positivt at vi har stall stor nok og ikke minst skadefri nok, bank i bordet, til å rullere. Frykter for BHR, Johan og Lundemo på kunstgraset i mårra, om dem starter, håper de har vett til å si fra og at vi har kontroll på smårusk og -rask.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
STANG INN! Igjen... Var Ohi sist. Så jævla lei stang ut!
Hva er total margin på de 3 siste måla? 15 cm? Og vi har vel 3-4 stangskudd i mellomtiden.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kun Molde og Viking har sluppet inn færre mål enn oss. Få opp effektiviteten foran goalen så blir dette bra!Kommentar
-
PS: LSK har ved sine to seire i år vært på forsiden av VG papir. Ganske overraskende, men gledelig det og etter noen år med veldig lite mediedekning...................Kommentar
-
B/G supporterne hata visstnok LSK, har ikke hørt noen hate LSK annet enn under VIF kamper i det siste så noe gjør vi sikkert riktiglønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Det er positivt at spillerne tydeligvis ikke leser det som skrives her på forumet:
Erik Mjelde på vg.no
- Jeg trives utrolig godt i LSK. Det er klart at her er det mindre press, spesielt fra media, og det er godt å slippe å bli kaldt udugelig etter et tap, smiler han med hendene godt plantet i lommene.Kommentar
-
Det er positivt at spillerne tydeligvis ikke leser det som skrives her på forumet:
Erik Mjelde på vg.no
- Jeg trives utrolig godt i LSK. Det er klart at her er det mindre press, spesielt fra media, og det er godt å slippe å bli kaldt udugelig etter et tap, smiler han med hendene godt plantet i lommene.Kommentar
-
Erik Mjelde på vg.no
-
Erik Mjelde på vg.no
- Jeg trives utrolig godt i LSK. Det er klart at her er det mindre press, spesielt fra media, og det er godt å slippe å bli kaldt udugelig etter et tap, smiler han med hendene godt plantet i lommene.
Fra spøk til alvor - når man kommer fra en by hvor det først forventes at laget skal gå i 17.mai-toget, og at det deretter er fritt fram for å komme med sjikanerende tilrop face-to-face, er nok Lillestrøm et Paradis..Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Det han antagelig prøver å si, er at forskjellen på RB og bergensavisene er veldig stor. Der RB har en veldig høy list for å gå mot klubben (spesielt de siste årene), skifter BT og BA mening som en gjennomsnittlig supporter. Dette poenget passer jo forresten fint inn i positivitetstråden - vi har en oppegående og fornuftig lokalavis. En avis som dessuten har satset enda mer på LSK i år enn noen gang (?) tidligere, spesielt på nett.
Noe mer enn dette synes jeg det er altfor spekulativt å legge i sitatet, rett og slett fordi det bare er media som nevnes spesifikt.Kommentar
-
Erik Mjelde på vg.no
- Jeg trives utrolig godt i LSK. Det er klart at her er det mindre press, spesielt fra media, og det er godt å slippe å bli kaldt udugelig etter et tap, smiler han med hendene godt plantet i lommene.Elska þetta félagKommentar
Kommentar