Positivitetstråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Vi har fortsatt ikke nåla i veggen. Jo dårligere råd vi har jo bedre spillere får vi!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Deilig å kunne snakke om fort Åråsen igjen uten en bitersmak. Jævlig deilig og viktig for tilskuertallet at vi vinner hjemme.
FORT ÅRÅSEN!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kan også legge til at kommentatoren på Cmore sa det samme etter sist kamp. "Lillestrøm tar nok en seier hjemme på Fort Åråsen"..................Kommentar
-
Godset spilte uavgjort mot Sarpsborg, så med seier i neste runde er vi fult med i kampen om fjerdeplass og Europa League-spill!Kommentar
-
Legg til at Godset har Haugesund borte, Molde hjemme og RBK borte i de tre siste kampene sine. Vi må gå for 3 poeng, men får vi 1 poeng er det forsatt ikke helt kjørt.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
*spill Optimist på full guffe*
Hvis jeg har regnet rett, så er det 0,08 % sjangs for at vi tar sølv. Rund ned litt for målforskjell som jeg ikke har tatt nevneverdig hensyn til, så si 0,06 %.
(13 kamper som er avgjørende, 11 må vi ha alle som vi vil, samt at godset maks tar 4 poeng i de siste 2 sine)
Bronsekampen er litt for mye variabler på enda til at jeg gidder å regne på, kampen mot godset på søndag er avgjørende.LasseNKommentar
-
Kom i hvert fall en positiv ting ut av kampen i dag. Bartene kun 1 poeng foran Godset og må slå rottene for å ha kontroll på medalje.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Hvis vi tar full pott på de tre siste må Godset ha minst 3 poeng på de tre siste for å beholde fjerdeplassen. For øyeblikket ligger de under mot Haugesund, og i de to siste kampene møter de Molde og Rosenborg. Fugla skal til Europa, hurra!Kommentar
-
"Faktisk har ikke Kristiansand-klubben vunnet på Åråsen siden trener Mons Ivar Mjelde selv spilte for kanarifuglene sommeren 1993 (vant 2-1). Nå truer Lillestrøm faktisk Rosenborgs rekord i antall hjemmeseire på rad mot en klubb. Trønderne vant i sin tid 13 strake på Lerkendal både mot Sogndal og Skeid." (http://www.vg.no/sport/fotball/lille...me/a/23323286/)
2014: LSK-Start 4-1
2013: LSK-Start 3-2
2011: LSK-Start 2-1
2010: LSK-Start 3-2
2009: LSK-Start 3-2
2007: LSK-Start 1-0
2006: LSK-Start 2-1
2005: LSK-Start 2-0
2002: LSK-Start 7-0
2000: LSK-Start 4-0
1996: LSK-Start 3-0
1995: LSK-Start 3-1
Fort ÅråsenKommentar
-
Vi er _______20______ poeng fra nedrykk. 20!!!Kommentar
-
Haglund skal visstnok slutte. Da får jo hans kritikere som de vil. Kanskje like greit at han slutter selv om han har levert i år. Lurer på hvor lenge nestemann får sitte før FM-generasjonen her inne forlanger et hode på et fat.Last edited by Frode D. Homb; 31.10.2014, 19:58.Kommentar
-
blir det ikke 12 poeng på de 3 første så må nok hoder rulle!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar