Positivitetstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9458

    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Er faktisk nesten sjokkert over hvor lenge denne tråden overlevde før en total avsporing kom nå.
    Humor med måten det skjedde på. En som mener at negativiteten vår er skadelig; og så velger'n denna tråden å lefle i.

    We didn't start the fire, but we supplied the gasoline

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      I dag kan vi sikre vår tiende hjemmeseier for sesongen. Det er kjennetegnet på de beste hjemmelagene de siste sesongene, og har mer eller mindre alltid vært en garanti for topp-4.
      Viktigst av alt er Åråsen en av de absolutt tøffeste banene å komme til igjen, og det finnes ingen unnskyldninger for at publikum ikke skal kjøpe sesongkort neste år til en av de banene man har størst garanti for å se en hjemmeseier i hele Tippeligaen.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Assistkongene i Tippeligaen 2014 etter 29 av 30 kamper:

        Kommentar

        • Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

          Vi er solide hjemme og med litt mer marginer med på bortebane, så hadde vi ligget enda høyere. Synd at Haglund må gi seg etter neste helg. Men nå begynner snart en ny epoke for LSK. Får vi skikk på økonomien, gjenstår fortsatt en del, og beholder flest mulig av trekløveret, så ser dette veldig bra ut. Synes Friday beviser at han har noe å gjøre på laget. Johan gjør knapt noen feil i dag.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4380

            Når man ser de ungguttene vi har så er det faktisk mulig å se lyst på fremtiden! Kind Mikalsen er faktisk klasse på backen. Lundemo er sjef. Friday scorer og kommer til å bli bedre. Å se Bonke i 5 minutter var nok til å se at han er en kommende klassespiller! Fofana er igjen god. Amundsen er solid. Hadde vært gull å beholde Magnar, men det blir vel værre. Det viktigste nå er å beholde Andersson. Klassespiller nå som han virkelig har funnet sin rolle i laget. Klarer vi i tillegg å beholde hvertfall enten Palmi eller PVM så tror jeg vi er topp 5 også neste år.
            ..................

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              Opprinnelig skrevet av _Jonern
              Når man ser de ungguttene vi har så er det faktisk mulig å se lyst på fremtiden! Kind Mikalsen er faktisk klasse på backen. Lundemo er sjef. Friday scorer og kommer til å bli bedre. Å se Bonke i 5 minutter var nok til å se at han er en kommende klassespiller! Fofana er igjen god. Amundsen er solid. Hadde vært gull å beholde Magnar, men det blir vel værre. Det viktigste nå er å beholde Andersson. Klassespiller nå som han virkelig har funnet sin rolle i laget. Klarer vi i tillegg å beholde hvertfall enten Palmi eller PVM så tror jeg vi er topp 5 også neste år.
              forutsatt at en ny trener videreutvikler det arbeidet som er lagt ned de siste tre årene fremfor å rive ned alt for å implementere en helt ny fotball..
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

                Ikke noe kokkelimonke med Innocent Bonke!

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2558

                  Statistikk fra dagens kamp:
                  89,2 % vellykkede pasninger.
                  100 % vellykkede taklinger.
                  Palmi hadde 16 hælspark og traff på 14.

                  2 av 3 er fakta. Den siste føles også som fakta, men er det sannsynligvis ikke
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2925

                    Det mest positive i år er at Åråsen nok en gang er et fort og et sted lagene frykter å komme. Mange år sida det nå. Endelig gleder jeg meg til en ny sesong. Ungt lag med utrolig stort potensiale. Gutta med penger må jo se dette også å hjelpe oss ut av knipa nå med vilkår om at vi driver nøkternt fremover.
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1473

                      Det ser ut til at vi får et trenerskifte i ryddige former
                      Bra både for renome og økonomi

                      Kommentar

                      • Fuglamannen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2011
                        • 543

                        Spent på hvordan vi ligger Ann på FairPlay tabellen vil feks viking vinne, hvis de topper bak de andre som allerede har klart Europa om de ligger på 11??? Er det mulig?

                        Kommentar

                        • Dinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 884

                          40 år siden Tom Lund, Per Berg, Finn Bjerk og de andre LSK-legendene feiret opprykk til øverste nivå. Blitt der siden. Grattis og god jul!
                          twitter @amundsakis
                          ΘΥΡΑ 13

                          Kommentar

                          • Fredenburg91
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2013
                            • 377

                            Sitter å nynner på LSK-låter på jobb - har allerede abstinenser. De siste åra har jeg bare vært glad når sesongen har vært ferdigspilt, fordi nedrykksfaren har lurt i skyggene. Nå derimot.. kan knapt vente på ny sesong! 2015 blir Fuglas år.
                            ---------------------------------------------------------------------
                            Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                            Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                            ---------------------------------------------------------------------

                            Kommentar

                            • krogen
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2009
                              • 228

                              Opprinnelig skrevet av Fredenburg91
                              Sitter å nynner på LSK-låter på jobb - har allerede abstinenser. De siste åra har jeg bare vært glad når sesongen har vært ferdigspilt, fordi nedrykksfaren har lurt i skyggene. Nå derimot.. kan knapt vente på ny sesong! 2015 blir Fuglas år.
                              Og i dag kommer oppsettet: http://www.fotball.no/Landslag_og_to...gaen-i-uke-51/

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                Endelig noe positiv rundt klubben. Har glemt både Johan og Petter jeg. Hvis treningsrapportene stemmer har de ikke akkurat bedre forhandlingskort.

                                Tydelig at investorene er der når vi finner de rette spillerne.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • klippen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2009
                                  • 251

                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Endelig noe positiv rundt klubben. Har glemt både Johan og Petter jeg. Hvis treningsrapportene stemmer har de ikke akkurat bedre forhandlingskort.

                                  Tydelig at investorene er der når vi finner de rette spillerne.
                                  Helt enig, om Gekov signeres tror jeg det er et kupp. Kan spille både sentral og midtstoffer og er i så måte gull for dagens tropp!

                                  Med tanke på investorene, er du sikker på at de står klare nå?

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Opprinnelig skrevet av klippen
                                    Helt enig, om Gekov signeres tror jeg det er et kupp. Kan spille både sentral og midtstoffer og er i så måte gull for dagens tropp!

                                    Med tanke på investorene, er du sikker på at de står klare nå?
                                    Ellers hadde vel prøvespillerne vært bortkasta? Islendingen er jo så godt som klar alt. Gekov kan nok bli for dyr men han har vel fått info om hva vi kan tilby sånn ca?
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • klippen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2009
                                      • 251

                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Ellers hadde vel prøvespillerne vært bortkasta? Islendingen er jo så godt som klar alt. Gekov kan nok bli for dyr men han har vel fått info om hva vi kan tilby sånn ca?
                                      Mulig du har rett. Finnur er gratis, mens Cyril? vistnok skal være billig om han blir aktuell. Gekov vet jeg ikke, men her er det nok bare snakk om lønn ettersom klubben ønsker å frigjøre han. Gekov inn hadde vært fantastisk, lukter god gammel LSK mentalitet lang vei!

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Noen store overgangssummer kan vi glemme men vi trenger hjelp til lønn og det ser det ut som vi får.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • Fat P
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Jan 2015
                                          • 64

                                          Følger man med på hva som rører seg i og rundt LSK blir livet aldri kjedelig!

                                          Kommentar

                                          Working...