Silly season er alltid spennende med tanke på hvilke spillere som blir hentet og solgt. Drømmer som med stor sannsynlighet er knust når midtsommeren kommer lever i beste velgående i snø og kulde.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
FY FLATE å det kribler i kroppen når jeg tenker på laget vi nå har om Islendingen på topp signerer!!!! Vil ikke si at dette kommer til å bli en dritbra sesong, for jeg orker ikke flere nedturer. Men det eneste jeg må si, er at det kribler som faen!Kommentar
-
Merker god stemning her nå. På samme tid i fjor så var det haraball. Tror det skal bli kult å se Fugla spille ball i år. Vi får de spillerne vi vil ha og klubben driver realistisk; klubben er ikke så løssluppen som før.Kommentar
-
Vi har fått en islending som ikke bare synes ett minuspoeng er fin motivasjon:
Eitt stig í mínus er ekki neitt og það er bara fínt motivation fyrir okkur,
han skal til og med pisse uhyggelig på enga:
Ég hef engar áhyggjur af þessu.
Kommentar
-
Stemmer det som står i RB om at man i tillegg til Vilhjalmsson så er Cyril fortsatt aktuell? Isåfall vil jeg si at vi stiller i mine øyne mye sterkere enn i fjor. Nå har vi en bra bredde i laget og mangler vel egentlig kun en backup på høyrebacken.
Føler ikke lengre det er trist å ha mistet Palmi og Vaagan Moen. Dette laget vi er på vei til å forme nå er både yngre og mer spennende. Har trua på Runar og kjempen som trenere også.. Satser og faktisk trur på Topp 4 i år.The dubble i 2014Kommentar
-
Stemmer det som står i RB om at man i tillegg til Vilhjalmsson så er Cyril fortsatt aktuell? Isåfall vil jeg si at vi stiller i mine øyne mye sterkere enn i fjor. Nå har vi en bra bredde i laget og mangler vel egentlig kun en backup på høyrebacken.
Føler ikke lengre det er trist å ha mistet Palmi og Vaagan Moen. Dette laget vi er på vei til å forme nå er både yngre og mer spennende. Har trua på Runar og kjempen som trenere også.. Satser og faktisk trur på Topp 4 i år.Kommentar
-
gilbertKommentar
-
En ung islandsk framherjar!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Etter svartmalinga og all negativiteten gjennom desember er det deilig å se at vi går inn i 2015-sesongen med en bedre stall enn i fjor og til og med de kronisk pessimistiske har blitt optimister.Kommentar
-
Nå vel, optimist er jeg ikke før pokalen står i skapet på Åråsen.
Men jeg er glad for at vi har fått Runar som ny trener, han er en tøff jævel med ryggrad og autoritet. Mye mer LSK-mann over ham enn den ultrakjedelige svensken. Mye starter med treneren. Utstråler han offensiv tankegang, sprer det seg. Haglund utstrålte egentlig ingenting, selv om han var en hyggelig fyr og fikk bra resultater det siste året.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Å være *mer* positiv betyr ikke at jeg har mista bakkekontakten. Stallen ser bra ut og klubben har åpenbart kontroll nok til å avvise bud på nøkkelspillere. Sistnevnte er meget positivt. Ellers er mye i det blå.Kommentar
Kommentar