Positivitetstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Opprinnelig skrevet av reka
    Å være *mer* positiv betyr ikke at jeg har mista bakkekontakten. Stallen ser bra ut og klubben har åpenbart kontroll nok til å avvise bud på nøkkelspillere. Sistnevnte er meget positivt. Ellers er mye i det blå.
    Her er jeg enig med deg. De nye spillerne inn er foreløpig kun navn og youtubevideoer for meg, men registrerer at de som har sett de i aksjon mener de styrker oss kontra de vi har mistet.
    Ellers er det uansett alltid en positiv giv med ny trener, nye spillere og en ny sesong med nye muligheter. Så får vi håpe man kan forvalte det til gode resultater når sesongen starter.

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      Positiv. Har alltid likt islendinger. De leverer balle. Da er det bare å signere........

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2558

        Vedrørende første runde i serien, så slipper man å møte tullingen Tripic. Positivt.
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 742

          Opprinnelig skrevet av Børge
          Vedrørende første runde i serien, så slipper man å møte tullingen Tripic. Positivt.
          Ja og takk faen for det! Makan til ekkel busemann skal du lete lenge etter...

          Kommentar

          • BroganTrundler
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2014
            • 665

            Da lever håndklene trygt på Åråsen.

            Kommentar

            • Oldtimer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2011
              • 316

              Fikk nettopp sjokk, vg.no med bra! omtale av kampen i dag

              Kommentar

              • vermu
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2008
                • 1729



                Til og med Morten "svada" Pedersen i Dagbladet kliner til:
                -På papiret ser imidlertid LSK helt ålreit ut.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4380

                  Veldig gledelig å se at vi fortsetter i 2015 med et ordentlig forsvarsspill. Det var noe av det som gledet mest i siste året til Haglund etter mange år med horribelt forsvarsspill. Der ligger grunnlaget for å plukke poeng. Lagmoralen ser ut til å være på topp og. Arni hyller blandt annet velkomsten han fikk. Ser ut som Runar legger vekt på mye løpskraft og arbeidsinnsats og. Det savnet jeg litt under Haglund til tider. Offensivt har vi mye å gå på, men det er også der vi har flest/mange nye spillere så vi får håpe vi bruker de 2 mnd frem til seriestart godt. Det er vel også lettere å bruke tid på det når forsvarsspillet sitter godt fra før. Er faktisk veldig optimist før 2015!
                  ..................

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Vi ser ut til å beholde Lundemo. Han trenger nok noen komper for å mestre rollen skikkelig men dette kan bli gøt!.

                    Jeg gleder meg til sesongstart jeg..
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4380

                      Blir spennende å se hva han leverer med forventningspress. Det hadde han ikke i fjor. Men jeg tror han takler det. Dødballene hans er jo sinnssyke. Skyter både skudd og innlegg med presisjon. Tipper vi får se noen frispark som Åråsen-publikummet aldri har sett maken til
                      ..................

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2937

                        Marius har ikke levert i nærheten av sitt potensial ennå, så jeg er ikke redd for at han skal falle gjennom i år pga høyt forventningspress. Det eneste som kan sinke utviklingen hans, er skader. Om han holder seg skadefri, kommer han til å prestere allerede i år på et nivå som gjør det umulig for oss å beholde ham i 2016. Synd for oss, men bra for butikken. Og bra for rekrutteringen, tross alt. LSK skal være klubben de mest talentfulle velger på grunn av utviklings- og karrieremulighetene.

                        EDIT: Og, siden dette er positivitetstråden: Jeg har store forventninger til at vi presterer minst ett hakk bedre i år enn i fjor, og det med en positivitet som øker gjennomsnittsbesøket med minst tusen pr kamp. FORZA FUGLA!

                        Kommentar

                        • vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

                          Fantastisk engasjerende og følelsesladet innlegg under tittelen "Mitt lag, min by" (e.l) fra Frode Kippe i tv-programmet "Avspark 2015". Fikk frysninger i dag.

                          Kommentar

                          • BroganTrundler
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2014
                            • 665

                            Programleder: Jonas Bergh-Johnsen og Helene Husvik.

                            25 minutter inn i denne videoen for de som ikke har sett det.

                            Kommentar

                            • Spntneous
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 1990

                              Positivt å se at Gorken sitter klar på bussen til første bortekamp allerede!
                              Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                              Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                              Kommentar

                              • andee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 1191

                                Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                                http://www.tv2.no/v/898280/
                                25 minutter inn i denne videoen for de som ikke har sett det.
                                Om du ikke rekker over alt, sjekk i det minste ut Aasmund Bjørkan etter 42 min. Topic: køllesvingen til JHH. Svært! Men se Kippe først.
                                TS05 - Felt C

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Mye LSK-stoff i avisene om dagen. Mye positivt og. PR liker vi!
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Kvalen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 327

                                    Noen som har lagt merke til banner-reklamen til Cmore på for eksempel vg.no og facebook? Her er det, så vidt jeg har sett, kun LSK som frontes med tekster som: "Lillestrøm SK 2015: Alle øyeblikk som virkelig teller. Alle kamper. Kun på Cmore" og "Se vår hyllest til LSK".

                                    Trodde først dette var noe jeg fikk siden jeg liker LSK etc på facebook, men alle kollegaene mine får også opp LSK (og ikke deres tippeligalag...).
                                    "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                                    - Ivar Hoff

                                    Kommentar

                                    • Kjølnerdomen
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jun 2008
                                      • 148

                                      Opprinnelig skrevet av Kvalen
                                      Noen som har lagt merke til banner-reklamen til Cmore på for eksempel vg.no og facebook? Her er det, så vidt jeg har sett, kun LSK som frontes med tekster som: "Lillestrøm SK 2015: Alle øyeblikk som virkelig teller. Alle kamper. Kun på Cmore" og "Se vår hyllest til LSK".

                                      Trodde først dette var noe jeg fikk siden jeg liker LSK etc på facebook, men alle kollegaene mine får også opp LSK (og ikke deres tippeligalag...).
                                      Jeg fikk nettopp opp søpla-banner på aftenposten.no... Så er muligens noe random?

                                      BTW, lukket aftenposten.no fort som f... når banneret dukket opp, og ikke noe besøk på den nettsiden lengre!

                                      Kommentar

                                      • MoBee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 958

                                        Jeg gleder med så inni hampen til i kveld!

                                        Kommentar

                                        • Frode D. Homb
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 982

                                          Etter førsteomgangen skjønner jeg godt at folk hadde lyst til å røyke hamp, for det var dårlige greier.

                                          Kommentar

                                          Working...