Vi har en del kortreiste gutter på laget nå. Det er bra. Jeg husker før om åra, da var Frode Kippe og etterhvert Espen Søgård våre lokale alibier sammen med Pål Steffen Andresen.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
-
Ikke for å være pirkete, men det tar 35 min fra Kløfta. Uten å miste lappen. Da tar det 25 min fra Åråsen.Kommentar
-
Og for de som ikke er så godt kjent vestover kan jeg melde om at det tar 20 minutter med tog fra Ullern (Skøyen) til Lillestrøm og 29 minutter fra Bærum (Sandvika). Og hele 18 minutter fra Kløfta. Off topic, selvsagt, men om ikke annet sier det noe om publikumsgrunnlaget bare man begynner å vinne kamper igjen.Kommentar
-
Kippe er fra Kolbotn og Follo som er kjent for å være Vålerengaland. Men takket være en bestemt storebror har LSK alltid vært laget. Både Lillestrøm og Kolbotn ligger i Akershus og 35-40 min kjøretur.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det har sikkert skjedd en del ganger, men det første som slo meg var LSK-Haugesund i 2010. Sjekket det opp, og det viste seg at LSK byttet ut Erling og Edwin i pausen. Inn kom Tam og Ujah.Kommentar
-
Arne Erlandsen bytta til og med inn Frank Strandli(?) noen minutter før pause en gang, uten at det var skade på den som gikk ut."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Ny seier for LSK 2. Its hope in a hanging snore.
Det er syv poeng opp til Ørn Horten på sikker plass, som vi møter neste gang.
Det blir en avgjørende kamp.
Flere spillere tilbake fra skade gjør at vi kan stille et brukbart lag i 2.divisjonskampene.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Med seier i neste hjemmekamp, så har vi 31 poeng og høsten har såvidt begynt. VIF har sin vanlige vannplaning med Rekdal ved roret og kanskje vi kan vi cruise forbi dem til slutt?
Elsker alle dere lidenskapelige LSK-fans som aldri gir opp. Trenerteamet, gutta i gult og sort på banen og på tribunen - takk for det gutter - sørget for at Runar fikk litt arbeidsro inn mot de viktige kampene i høst.Kommentar
-
Etter å ha fulgt LSK siden 1972, kan jeg ikke huske noen annen årgang med så mye ungt talent. Flere årganger har vært bedre, javisst, og flere årganger har hatt spillere med ekstraordinære kvaliteter som hadde gått rett inn på dette laget, sjølsagt. Men dette er et lag å virkelig forelske seg i. Ofkir, Kolstad, Krogsrud, Ludemo, Bonke, Friday, Amundsen, Mikalsen, Brændsrød, og i bakhånd Petter Mathias Olsen, Sheriff og Pedersen – det er spillere med potensial til å sette farge på Tippeligaen i mange år framover.
Framtida er lys for LSK!Kommentar
-
Kolstad i tre nye år
"LSK er nå opptatt av å forlenge avtalene med sine unge spillere. Bonke Innocent (2018), Fred Friday (2017) og Jørgen Kolstad (2018) er de tre første som har utvidet sine LSK-kontrakter. Flere står for tur."
Yeee! Framtida er lys!Kommentar
Kommentar