Positivitetstråden
Collapse
X
-
Friday ser ikke ut til å ha pådratt seg noen varige men etter forrige rundes uttaleleser fra treneren."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
Om ikke kidsa brydde seg mye om LSK før, er det sannsynlig at det forandret seg i dag. Tror dette var en kjempeopplevelse for de fleste av dem. De ble sterkt involvert gjennom hele kampen med hopping og klapping. Var tilløp til Poznan der på et punkt og. Fremtidens vokale supportere sitter der, så kjempebra at de ble inkludert på den måten de ble. Helt supert!Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Om ikke kidsa brydde seg mye om LSK før, er det sannsynlig at det forandret seg i dag. Tror dette var en kjempeopplevelse for de fleste av dem. De ble sterkt involvert gjennom hele kampen med hopping og klapping. Var tilløp til Poznan der på et punkt og. Fremtidens vokale supportere sitter der, så kjempebra at de ble inkludert på den måten de ble. Helt supert!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Om ikke kidsa brydde seg mye om LSK før, er det sannsynlig at det forandret seg i dag. Tror dette var en kjempeopplevelse for de fleste av dem. De ble sterkt involvert gjennom hele kampen med hopping og klapping. Var tilløp til Poznan der på et punkt og. Fremtidens vokale supportere sitter der, så kjempebra at de ble inkludert på den måten de ble. Helt supert!
amund_laylaylay.jpgVotis subscribunt fata secundisKommentar
-
Har sesongkort på F. Var på RB i dag med alle fire ungene. Helt fantastisk stemning. En stor takk til alle som har bidratt i forkant og under kampen. Forsangerene lagde liv og gjorde barna skikkelig inkludert! En helt fantastisk måte å skape små kanarifugler.
Tommel opp til Origi også! Er det noen på laget som viser mer genuin glede ved seier? Er også veldig flink til å gi oppmerksomhet til barna rundt i etterkant! Digger fyren!"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Kommentar
-
Deilig! Dette må vi se mer av...
Det eneste negative er at jeg nettop har flyttet til RB for å ikke ha dårlig samvittighet over å ikke kunne bidra nok på feltet :P Så nå flyttet samvittigheten seg etter meg***Større baller enn vett***Kommentar
-
Takk for en god kamp og ikke minst stemning i går folkens! I går var jeg vitne til noe jeg ikke har opplevd på Åråsen på flere år. Mengder av folk på blandt annet gamle langsia reiste seg spontant opp flere ganger i kampen og applauderte de utrolige enkeltprestasjonene OG lagprestasjonene. Deriblandt etter det ene raidet til "Moa" hvor så og si alle reiste seg etterfulgt av trampeklapp. GÅSEHUD!! Vil ikke ta fullstendig av, men jeg satt med en veldig rar følelse under hele kampen, som egentlig var en utrolig god følelese. Jeg tror vi endelig har nådd et punkt hvor vi nå kommer til å nyte godt av satsningen på de unge. Som sagt så vil jeg ikke drite meg sjæl på leggen og overdrive for mye, men jeg tror 2016 kommer til å bli et VELDIG fint år for fugla!Kommentar
Kommentar