Kontringsfotball på høyt nivå. Noen gale valg fra at dette kunne blitt store sifre. Nok et år i Tippeligaen. Så deilig. Nå virker det som vi har en del spillere som virkelig vil spille for klubben , det er en stund siden
Positivitetstråden
Collapse
X
-
Et godt eksempel fra gårsdagens kamp er når Moa slår en krempasning til Erling i bakrom, som Erling lobber kaldt over keeper. Første reaksjonen til EK er å løpe pekende mot Moa, med et blikk som man oftest ser hos tenåringsgutter som nettop har fått seg noe for første gang. De bygger hverandre opp og jobber for hverandre.
Det eneste jeg synes er synd er at Fred ser ut til å være litt "utenfor". Han sprudler ikke akkurat I intervjuer og han ser ut som om han helst vil gjøre noe annet. Men han legger ned innsatsen som kreves allikevel, så kanskje han bare trenger mer tid på å bli trygg i det sosiale aspektet av fotballen?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Vinner vi mot Viking, så er det fullt mulig å ta igjen Enga. Taper vi, så ser det verre ut. Bra at også Glimt ikke får mer enn ett poeng. Det Glimt viste i dag, skremte ikke meg. Det skal være mulig å klå dem der oppe.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, enig i det. Glimt så helt slagne ut lenge. De skapte ikke mange sjanser og jeg tror laget og treneren har fått maks ut av sesongen. De har ett gir, og det er overganger. Når lagene de møter, setter linja litt lavere og presset er riktig og motstanderne forstyrrer dem i oppspillsfasen, så har de ingenting å komme med. Nå er plutselig Trond Olsen også Norges beste bakromsspiller, men sammenliknet med Erling, så vet jeg hvem jeg ville ha valgt.Kommentar
-
Med 2 seriekamper igjen er vi 5 poeng (egentlig bare 4) bak fjoråret, som jo var et ganske bra år. En seier til skal vi hvertfall ha! Absolutt ikke en dårlig sesong dette, selvom vi har vært en middelhavsfarer lenge...................Kommentar
-
Til og med dos Santos måtte hoste opp et par positive ord om LSK i går, men det satt tydeligvis langt inne. Presterte å si at vi denne sesongen har prestert langt over hva forutsetningene skulle tilsi. Hadde vi gjort det, hadde vi vært i medaljekampen. Nå cruiser vi inn til par. Neste år, derimot, er forventningene og forutsetningene skrudd opp 25 prosent. dos Santos og det øvrige inkompetente TV2-panelet kommer ikke til å skjønne hva som treffer dem.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Unggutta våre. Fortjener skryt for denne sesongen. Hadde noen sagt til meg i januar at vi skulle vinne mange kamper og score masse mål på høsten, med Ofkir på venstre, Kolstad på høyre, Bonke sentralt, uten Fofana, Riise, Johan og Lundemo så hadde jeg ledd meg skakk tror jeg. Men disse gutta har levert. Resten av laget og ikke minst de nye som kom i sommer fortjener selvsagt skryt og. Håper vi avslutter på Åråsen for i år med stil på søndag!
Alle mann til Åråsen på søndag!..................Kommentar
-
Unggutta våre. Fortjener skryt for denne sesongen. Hadde noen sagt til meg i januar at vi skulle vinne mange kamper og score masse mål på høsten, med Ofkir på venstre, Kolstad på høyre, Bonke sentralt, uten Fofana, Riise, Johan og Lundemo så hadde jeg ledd meg skakk tror jeg. Men disse gutta har levert. Resten av laget og ikke minst de nye som kom i sommer fortjener selvsagt skryt og. Håper vi avslutter på Åråsen for i år med stil på søndag!
Alle mann til Åråsen på søndag!
Framtida er lys for Sportsklubben!Kommentar
-
Framtiden er lys og vi skylder klubben, trenerne og spillerne en god hyllest på søndag.
Mange av oss har ledd av og ønsket treneren med spillere dit pepper`n gror. På tide å løfte fingern i været og tenke at de "vet" faktisk bedre enn oss såkalte eksperter.
Jeg bor for langt unna til å kunne gå på Åråsen, men jeg gleder meg allerede til neste sesong og følge Fuglas vei mot toppen! FORZAKommentar
-
Det er lov å være kritiske mot klubben. La oss nå glemme alt pjattet, og faktisk også gode innvendinger mot Runar og klubben, og se videre fremover.
Jeg skal selvsagt på Åråsen på søndag og skal heie laget til 44 poeng. Slår vi oppskrytte Odd også og får Fagermo grinete slik at han kommer med kommentarer som: "LSK er et lag vi skal slå. Vi er bedre enn LSK", osv., så skal jeg handle på LSK-shop for tredje gang i år.Kommentar
Kommentar