Det er visstnok bare flaks i følge noen her inne. Så da blir vi kjempegode når vi ikke bare har flaks.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
-
Kent Bergersen var et navn som ble spilt ut når LSK sist ansatte trener en eller annen plass i media - hadde visstnok snakket med han. Jeg er så glad at han ikke ble ansatt (sist sett ut fra Ham-Kam sine lokaler med sine jordiske eiendeler i en polsk stresskoffert) - det hadde virkelig vært krise!
Kanskje litt utenom tema og gammelt, men det er så godt å tenke på at han aldri ble ansatt! Så beklager så mye, men det måtte bare ut.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Litt usikker på hvilken tråd denne burde gå i, men det er en positiv melding, så la gå. Mod får eventuelt flytte posten om det er stor uenighet i følgende mening.
Jeg synes LSK har blitt mye mer synlig i riksmedia. Dette er en kritikk jeg har hatt mot klubben før da LSK stort sett "alltid" var glemt - og hvis vi ikke var glemt var det av negative grunner. Denne sesongen, så langt i alle fall, synes jeg LSK er bra synlig. Friday er nok en stor del av grunnen, men Bjarmann er ofte i media av andre grunner også, og det synes jeg er bra. Jeg ser mye mer av LSK i riksmedia denne sesongen enn jeg på flere sesonger.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...ng/a/23683394/ LSK en av to klubber som har mer publikum enn ifjorKommentar
-
Hvis gutta virkelig går i kjelleren nå og bruker alle energien på å nedsable to lag i serien før pausen, så ligger vi godt an før en travel julimåned. Vi møter overkommelig motstand etter tøffe kamper mot Odd, Godset, Brann og RBK.Kommentar
-
Satse på revansje neste år,når RBK kommer til Åråsen 16.mai..... For en gang må vel favoriseringa av RBK ta slutt.Kommentar
-
RBK drar over 22000 tilskuere på Lerkendal og har et grunnspill som er underholdene å se på. LSK drar sånn rundt 6000 tilskuere på Åråsen, nekter å holde i kula mer enn tre trekk og spiller regelrett dønn kjedelig fotball. Synes faktisk det er helt ok at de får hjemmekampen 16 mai.Kommentar
-
RBK drar over 22000 tilskuere på Lerkendal og har et grunnspill som er underholdene å se på. LSK drar sånn rundt 6000 tilskuere på Åråsen, nekter å holde i kula mer enn tre trekk og spiller regelrett dønn kjedelig fotball. Synes faktisk det er helt ok at de får hjemmekampen 16 mai.Kommentar
-
RBK drar over 22000 tilskuere på Lerkendal og har et grunnspill som er underholdene å se på. LSK drar sånn rundt 6000 tilskuere på Åråsen, nekter å holde i kula mer enn tre trekk og spiller regelrett dønn kjedelig fotball. Synes faktisk det er helt ok at de får hjemmekampen 16 mai.
Positive: LSK ferdig med Molde, Odd, RBK, Godset og Haugesund borte. Blir en hyggelig høstsesong!Kommentar
-
Det er cirka "15 minutter" siden vi nærmest var ei branntomt av en klubb og hadde konkursspøkelser så store at selv Lena Ranehag hadde løpt vettskremt avgårde.
Er det ikke da helt fantastisk å tenke på at vi nå, helt reèlt, diskuterer å hente inn drømmespillere som Björn, Edu etc igjen?Kommentar
-
Fra dagens VG: Det er seks år siden sist LSK var ubeseira etter fem hjemmekamper.
(Egen kommentar: Bortekampene mot RBK, Molde, Godset og Odd er unnagjort. Hjemmekampene mot de samme fire antatte topplaga gjenstår.)
gilbertKommentar
-
G19 laget videre i NM etter seier mot Asker: https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=6596394Kommentar
-
G19 laget videre i NM etter seier mot Asker: https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=6596394Kommentar
Kommentar