Vi er det første laget som vinner på Brann Stadion i år når de har hatt besøk av alle, bortsett fra Molde og Sarpsborg. Vi scorer like mange mål i Bergen som alle de andre laga til sammen!
Positivitetstråden
Collapse
X
-
De 250+ som var i Bergen i går er den råeste gjengen jeg har vært på tur med. Det var helt sinnssykt. Vi eide stadion. Hjemmepublikum gliste og klappet for oss. Det gjør de ikke i Bergen uten god grunn.
Dette skal vi klare!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 10Kommentar
-
-
For fuckings første gang på mange måneder kan vi slippe ned skuldra og legge nervepresset bak oss! Lillestrøm Sportsklubb skal feire 100 års jubileet på øverste nivå. Vi går løs på vår 43. sesong i toppen. Ingen over. Ingen ved siden!Elska þetta félag👍 9Kommentar
-
Har tro på 2017 nå, at man gjør det en del bedre enn i år!
Får man med meg Skogseid, Bassel, Martin x2 og Kippe videre + Rinderøy, Kind kan fort bli solgt.
Hvordan er det med Krogstad og Markus B? Kunne tenkt meg Ohi tilbake for Malc å men!
Også håper jeg Lundemo blir!Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
-
Vant fortjent!
holdt nullen for første gang i år!
Kippe tilbake!
Bonke på benken!
Simen "Brasse" Kind Mikalsen!
Mye å være glad for denne uka
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 10Kommentar
-
👍 6
Kommentar
-
-
-
Etter å ha sett voksne folk bli usympatisk ustabile og barnslig irriterte på opplagte spørsmål (Ingebrigtsen og Fagermo) må jeg si at jeg er jævlig glad for å ha et trenertryne utad som er i stand til å framstå som både voksen, stoisk og sympatisk samtidig som han svarer ordentlig på selv de mest opplagt spørsmålene.👍 3Kommentar
-
Vi er Eliteseriens klare formlag:- Tre seire på rad i serien, ti poeng på fire siste – bedre fangst enn noe annet lag
- Vi holder endelig nullen
- Tre poeng opp til 5. plass
- "OBOS-signeringene" tar nivået
Knuse på mot Søpla nå, gutta!👍 8Kommentar
-
Etter å ha sett voksne folk bli usympatisk ustabile og barnslig irriterte på opplagte spørsmål (Ingebrigtsen og Fagermo) må jeg si at jeg er jævlig glad for å ha et trenertryne utad som er i stand til å framstå som både voksen, stoisk og sympatisk samtidig som han svarer ordentlig på selv de mest opplagt spørsmålene.👍 2Kommentar
-
Snakk om å skyte seg selv i foten. Skryter av hvor godt de har kartlagt Haugesund. Dunker langt på Bendtner til tross for at det er akkurat der han juniorstopperen er god."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even Nordlien👍 1Kommentar
-
Når resultatet gjenspeiler spillet vårt går det braAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar