Veldig positivt med en ny debutant i går. Håper Erlandsen kan fortsette med deg fremover. Samtidig la jeg merke til tidligere bytter en vanlig.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
-
-
Akkurat nå synes jeg ikke det er spesielt enkelt å være veldig positiv. Likevel kan det være verdt å huske at vi er det eneste laget som har tatt poeng fra Særp, vi skulle til og med soleklart hatt alle tre. Det samme Særp har slått RBK og rundspilt et, som vanlig, opphauset VIF. Kampen mot Særp, om vi ser bort fra keeperprestasjonen, viser at vi kan slå de beste, dersom opplegget og inngangen til kamp er den rette.Elska þetta félag👍 4Kommentar
-
Hvorfor er det slik at når vi vinner en kamp, skrives det mange innlegg på "Positivitetstråden" og når vi taper finnes det innlegg etter innlegg på den "Negativitetstråden".
Pdd, tipper jeg at LSK er et hakk bedre enn i 2017. Tipper kanskje topp 8 i år, ikke bedre, ikke verre.
👍 1Kommentar
-
..................Kommentar
-
Dagens gladnyhet for optimistisle fugler:
"Sist en cupmester åpnet påfølgende sesong med fire tap på seks seriekamper var i 1986. Laget var Lillestrøm. LSK avsluttet sesongen som suveren seriemester": https://www.vg.no/sport/fotball/i/On...blant-de-beste
I år så blir det gull!Kommentar
-
Einar Bergquist
Robin Edvardsen Lorentzen
Sondre Skogen
Torbjørn Lysaker Heggem
Robert Behson-Courage Williams
Olaus Jair Skarsem (Teodor Berg Haltvik 67`)
Tobias Bjørnebye
Mikael Tørset Johnsen
Filip Brattbakk
Patrick James Strand (Franklin Nyenetue 88`)
Emil Konradsen Ceide..................👍 1Kommentar
-
Det du påstår er langt fra sannheten. Her er troppen RBK2 stilte med. Et reint juniorlag. Det er mulig vi burde gjort det bedre i går, men å svartmale det så til de grader er bare piss. RBK stilte ikke et så dårlig lag i går.
Einar Bergquist
Robin Edvardsen Lorentzen
Sondre Skogen
Torbjørn Lysaker Heggem
Robert Behson-Courage Williams
Olaus Jair Skarsem (Teodor Berg Haltvik 67`)
Tobias Bjørnebye
Mikael Tørset Johnsen
Filip Brattbakk
Patrick James Strand (Franklin Nyenetue 88`)
Emil Konradsen Ceide
Resultat, lagoppstillinger, dommere, kampfakta og hendelser i kampen mellom Rosenborg 2 og Brumunddal
Kommentar
-
Selv om man koser seg med å spre eder og galle så har ikke negative kommentarer, som i tillegg er helt blottet for sannhet, noe å gjøre i positivitetstråden.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, men var veldig mange av de som spilte i første kamp mot Brummundal. Mot Gjøvik stilte de litt redusert pga cupkampen som de stilte med noe lignende det de gjorde på Åråsen i går med unntak av Bendtner som startet istedenfor de Lanlay.
"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
LSK tapte mot et rent B-lag/juniorlag på hjemmebanen.
Nok snakk
Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av HolterKanarisLegg den fittetråden her død a?! Den er faen meg bare provoserende
Du kunne gulpet noe i over 20.000 andre tråder på forumet, men måtte gjøre det i den ene som er lagd for å slippe sånt.👍 6Kommentar
-
Kommentar
Kommentar