Disse kampene får du ikke på plastikk og det er dette LSK bør gripe fatt i med begjær og ta med inn i Obos. Uansett hva man mener om spillestil fikk vi alle det vi ønsker skal ligge i bunn i alle kamper, men det holdt dessverre bare i drøye 75. Og primus motor er Krogstad, som man også nå endelig må forstå at er en ballvinner med et altoverskyggende defensivt fokus. Han er like lite en indreløper som han er en dyptliggende playmaker uavhengig av formasjon. Dyrk det han kan, ikke det man ønsker/håper han kan. Da har man i ham aleine allerede en grunnmur for en solid og frykta defensiv.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
Kan noen lage og feste en opprykksstråd og en nedrykkstråd for 2020?________________________
TBKommentar
-
Mye stolthet knyttet opp mot den rekorden klubben hadde, men i dag kjenner jeg at det er bittelitt befriende å gi slipp på den. Tror det skal bli godt å ta fatt på en ny sesong uten å gå rundt og bekymre seg over om dette er sesongen den endelig ryker.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.👍 3Kommentar
-
Helt enig i dette.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
Det eneste som irriterer meg etter at rekorden røyk er at Bartene nå sitter med rubb og rake. Dersom nesten et hvilket som helst annet lag (utenom søpla og Molde) hadde over tatt den, så hadde jeg ikke brydd meg.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Litt for euforisk om dagen. Ikke bare signeringen av Kairinen, men alt det positive unggutta viste i kampen mot TIL. Forhåpentligvis klarer Bakke å gi mange av dem nok spilletid til å ta det neste steget. Ranger og Knudsen gjorde såpass gode inntrykk at de bør spille mye. Baccay visste vi hadde nivået, men også Tongnoy gjorde et positivt inntrykk.
Venter egentlig bare på en skade eller et salg som ødelegger hele våren.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Sitter i karantene, fullstendig frisk, og holder på å kjede vettet av meg. I leting etter noe positivt: Ranger og Smara får bedre tid til å bli spilleklare igjen. Ikke usannsynlig at begge to er klare før seriespill kommer i gang.👍 10Kommentar
-
Selv med en kamp mindre spilt er vi nå igjen best på Romerike. La oss satse på at det fortsatt er sant etter kampen i dagKommentar
-
Skjønner ikke det jeg heller. Men rb vet har vel mer forståelse for det enn meg håper jeg på. Positivt at de mener det er aktuelt. Mulig vi har investorer klare? Gud?Kommentar
-
Så vidt jeg har skjønt har han bare kontrakt ut året? Med pengene vi fikk inn for Sheriff bør vel det være mulig økonomisk?👍 2Kommentar
-
Regner med at familien tenker mer langsiktig enn penger når neste klubb skal velges. Far har nok tjent nok til at familien har salt i maten. Dersom han kommer til LSK neste sesong, så er han et opplagt førstevalg siden både Mathew og Kairinen sannsynligvis er borte. Dersom han skulle gått til en av de rike klubbene, så ville han nok tilbringe mye tid på benken, og da er LSK et mer opplagt valg. Og så har han vel uttalt at klubben må spille på gress. Det eliminerer mye av konkurransen i Norge.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Solbakken velger nok en klubb hvor det vises litt villighet til å satse på yngre spillere.
Ettersom dette er positivitetstråden: Dette er jo positivt for både Solbakken og oss. Han slipper å sitte på benken og tribunen, og kan i steden utvikle seg. Vi slipper å lønne en spiller vi ikke tør bruke, samtidig som vi slipper å ergre oss når han går videre og blir stjerne i en annen klubb i løpet av kort tid.👍 1Kommentar
Kommentar