Positivitetstråden
Collapse
X
-
Åtte kamper på rad uten tap, fire poeng opp til direkte opprykk, seks poeng opp til førsteplass. Opprettholder vi formen, vinner mot Sogdal, Ranheim og Tromsø, og er litt heldig med resultater i de andre kampene kan dette faktisk gåKommentar
-
Vunnet fire av de siste fem nå, og vårt eget spill blir bedre og bedre. Vi har fortsatt langt igjen til å nå potensialet vårt, men klarer vi å stabilisere kvaliteten på spillet der det er nå vil det holde til opprykk.👍 4Kommentar
-
Uten å ha sjekket det, så skjedde det sikkert da vi tok vårt siste seriemesterskap i 1989. Da hadde åtte 1-0 seire, og scoret totalt bare 31 mål på 22 kamper. Det holdt likevel til et klart seriemesterskap, 8 poeng foran RBK👍 2Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
16 av 18 mulige poeng og 10-1 i målforskjell på de siste seks kampene, seire mot opprykkskonkurrentene Ranheim og Tromsø. Nå er vi der vi burde være denne sesongen.
gilbertLast edited by gilbert; 22.09.2020, 15:22. Begrunnelse: Retta opp trykk- eller blingsefeil, selvsagt bare ett baklengs siste seks kamper.👍 9Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Veldig godt poeng - det er kanskje nå vi begynner å se effekten av bred tropp og tett kampprogram, pluss av at vi trente godt gjennom hele korona-nedstenginga.👍 5Kommentar
-
Må være lov å si at uka blir så mye bedre når LSK har vunni.
Og for en deilig følelse at BBS scora.
Veldig positivt at man har innbyttere som virkelig ønsker å bidra og som gjør det.
Synes det virker som gjengen som helhet har ett veldig bra miljø nå.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Salquist, Moses, Mauritz-Hansen foreløpig. Moses slo dessverre aldri til. Jeg syns det er rart at Tobias Svendsen ikke har fått det endelige gjennombruddet, han har jo 50 u-landskamper og er 21 år gammel nå, men han virker vel som en mer interessant karakter, i utgangspunktet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Salquist, Moses, Mauritz-Hansen foreløpig. Moses slo dessverre aldri til. Jeg syns det er rart at Tobias Svendsen ikke har fått det endelige gjennombruddet, han har jo 50 u-landskamper og er 21 år gammel nå, men han virker vel som en mer interessant karakter, i utgangspunktet.
Svendsen skal få vise seg frem, men jeg er skeptisk i utgangspunktet. Spørsmålet er hvor han skal spille. Venstrevingen virker mest natrulig, men der vil jeg helst se Knudsen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Knudsen vil bli en stjerne sentralt i banen.
Svendsen vil bli brukt som kantspiller, hvor vi sårt har trengt forsterkninger.
Hadde vi hatt god nok økonomi skulle det vært hentet inn et par kantspillere til for å opprettholde et sunt konkurransenivå.
Så uansett om Svendsen går rett inn i elleveren eller ei så er det ingen tvil om at vi har behov for han.
På kantene må man ha stort tempo og evner til å utfordre.
Last edited by banan; 24.09.2020, 21:47.👍 4Kommentar
-
Kommentar