Fikk ikke med meg sluttresultatet i Trøndelag. Så bare at Ranheim ledet 2-0, og regner med at kampen var kjørt. Vi har fortsatt direkte opprykk mulig, men da må vi vinne hengekampen mot Jerv, og vinne minst mot Sogndal. Helst bør Tromsø slås også, men Sogndal blir sannsynligvis avgjørende.
Positivitetstråden
Collapse
X
-
-
-
Også LSKs daglige leder Robert Lauritsen jubler over boligsalget.
– Dette gir oss hundretusener i inntekter og jeg vil takke Romerike Bolig for et supert samarbeid. Jeg håper dette er starten på et godt og langvarig samarbeid, sier han.
👍 5Kommentar
-
https://www.mittlillestrom.no/lsk-hu.../s/5-110-27983
Også LSKs daglige leder Robert Lauritsen jubler over boligsalget.
– Dette gir oss hundretusener i inntekter og jeg vil takke Romerike Bolig for et supert samarbeid. Jeg håper dette er starten på et godt og langvarig samarbeid, sier han.
Kommentar
-
Vi er i grønn sone for første gang i historien (selv om det nok ikke varer i denne omgang):
https://www.rb.no/lsk-i-gronn-sone-d...8abvpUIhjtaQ-Q👍 6Kommentar
-
-
Jeg synes det er spennende at det nå ryddes grundig i stallen! I likhet med alle andre, har heller ikke jeg svaret på hvordan vi kommer til å fremstå i tilbakekomsten i ES. Men veldig mange har klaget på at vi har en for svak stall. Nå blir det ryddet og denne gangen har Bakke langt større påvirkning på hvordan stallen blir. Det er spennende! Jeg tror også at en spiller som Karinen kommer til å ta nye steg nå som har slipper å bli sendt fra klubb til klubb på utlån.
Jeg velger å tenke positivt og se på mulighetene fremfor å fokusere på mulige problemer. Glasset or halvfullt, folkens! God 2021-sesong!Elska þetta félag👍 9Kommentar
-
"Sesongen 2021"-tråden har for lengst passert "Sesongen 2020" i antall innlegg -- og kalenderen viser fortsatt bare februar. Over 1000 innlegg før snøen har smelta. Fugla er tilbake!👍 20Kommentar
-
👍 11Kommentar
-
Ser BBS kanskje må opereres og er ute på ubestemt tid. Liten tvil om at vi gjorde et godt salg her. Uansett deilig å se Molde drite seg ut. De som liksom skulle stable han på beina. Trener sier han ble misbrukt i kampene i Europa. Misbruk er de jo ikke ukjente med oppi derI år så tar vi altKommentar
-
Ser BBS kanskje må opereres og er ute på ubestemt tid. Liten tvil om at vi gjorde et godt salg her. Uansett deilig å se Molde drite seg ut. De som liksom skulle stable han på beina. Trener sier han ble misbrukt i kampene i Europa. Misbruk er de jo ikke ukjente med oppi der👍 1Kommentar
-
Vi fikk vel milla våre vi? Kan ikke huske det var noen slik klausul i salget?I år så tar vi altKommentar
-
"LSK får 2,5 millioner kroner med en gang, mens resten av beløpet blir utløst etter antall kamper som Sigurdarson starter for Molde. På Åråsen mener man at er veldig realistisk at LSK vil få hele overgangssummen utbetalt i løpet av Sigurdarsons kontraktsperiode i Molde. "
👍 1Kommentar
-
Jeg synes bidragsyterne på Forumet generelt har blitt mer analytiske/edruelige og mindre svart/hvitt i kommenteringen. Joda, vi kan vel alle glemme oss i blodtåka innimellom, men i forhold til for et år eller to-tre siden synes jeg det er mye mindre svartmaling. Det har kanskje også noe å gjøre med at de fleste har innsett at det er en vei å gå før vi (igjen?) kan betrakte oss som et topplag i Norge.Elska þetta félag👍 5Kommentar
-
Kommentar