Aldri vært så positiv til noe i hele mitt liv. Legg meg inn på akuttpsyk. Om dette ikke går hele veien så skal jeg uansett vie resten av livet mitt til å hylle gutta for det de legger ned av innsats for klubben vår. Vi har elsket denne klubben siden vi klarte å gå. Ser ut som spellera har gjort det samme. Det er mer enn nok for meg
Positivitetstråden
Collapse
X
-
Leste forumet for søpla for første gang i mitt liv, mye deilig sutring!
ikke spesielt fornøyd med ekkel trener.
men klagene på dommeren må være frustrasjon, synes han var ganske bra, iallfall ikke fordel LSK!
krysser fingrene etc for resten av sesongen!!👍 1Kommentar
-
Positivitetstråden skal vel egentlig handle om forhold som er positive for vårt eget lag og vår egen klubb. Men årsaken til at årets to mest surmaga komikere er så selvfornektende og virkelighetsfjerne, er jo at vi er så gode!
Årets beste vits: «Vi taper på to dødballer, og det er det Lillestrøm er. De skaper jo ingenting, og vi gjorde en god bortekamp bortsett fra at vi burde skapt mer» (Dag Eilef Fagermo.)
Årets beste vits nr 2: «Trist at de scorer på to dødballer og ligger bakpå så å si hele kampen. Vi prøver å spille fotball». (Aron Dønnum.)
Elska þetta félag👍 9Kommentar
-
Tok noen år, men det er endelig stemning for å gjenopplive forumet! En gledens dag <3***Større baller enn vett***👍 13Kommentar
-
-
Kan vel også repetere det Sves skrev i sin artikkel i dag; vi er i ferd med å gjennomføre en av tidenes beste sesonger. At man sitter å føler litt dommedagsstemning fordi gullet har gluppet er surrealistisk med tanke på hva vi har vært med på de siste 20 sesongene.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 7Kommentar
-
👍 11
Kommentar
-
På tide med en liten bump på denne tråden igjen?
Forarbeidet til Skogvold før reduseringen gjorde det nesten verdt lidelsen å se 2. omgang på nytt.👍 12Kommentar
-
Kommentar
Kommentar